LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ikstapover.nu oplichters samen met eon
ikstapover.nu oplichters samen met eon
ik ben in december overgestapt naar eon ik zou binnen een paar week een xbox thuis krijgen
nooit niks gehad
ik contact opnemen met ikstapover.nu
nou die zeggen dat ze er mee bezig zijn we zijn nu 5 week verder en heb diverse mails gestuurd maar krijg geen reaktie
ga nooit inzee met ikstapover het zijn dus oplichters 1ste klas
eon wil hier ook niks mee te maken hebben ook als je hun belt zeggen ze
gewoon dan moet u bij ikstapover.nu zijn
wat een achterlijke lui heb helaas een contract dus kan er niet onderuit
anders zou ik het doen wat een oplichters zowel eon als ikstapover
gr arnold
nooit niks gehad
ik contact opnemen met ikstapover.nu
nou die zeggen dat ze er mee bezig zijn we zijn nu 5 week verder en heb diverse mails gestuurd maar krijg geen reaktie
ga nooit inzee met ikstapover het zijn dus oplichters 1ste klas
eon wil hier ook niks mee te maken hebben ook als je hun belt zeggen ze
gewoon dan moet u bij ikstapover.nu zijn
wat een achterlijke lui heb helaas een contract dus kan er niet onderuit
anders zou ik het doen wat een oplichters zowel eon als ikstapover
gr arnold
Re: ikstapover.nu oplichters samen met eon
Arnold,
dank je wel voor je bericht. Zoals je al zag ben ik ook slachtoffer van de profiteurs van ikstapover.nu Misschien kunnen wij als beste dit ook melden via de mail bij Radar zodat zij hier onderzoek naar zouden kunnen doen.
Want als ikstapover.nu Essent en EON niks doen dan moet Radar dit punt maar eens op tv bespreken. Ik wacht nog op een spiegelreflexcamera die ze, zoals ze zeggen bij de bol.com in bestelling hebben staan. Maar bol.com heeft mij laten weten dit toesten niet meer te verkopen.??
dank je wel voor je bericht. Zoals je al zag ben ik ook slachtoffer van de profiteurs van ikstapover.nu Misschien kunnen wij als beste dit ook melden via de mail bij Radar zodat zij hier onderzoek naar zouden kunnen doen.
Want als ikstapover.nu Essent en EON niks doen dan moet Radar dit punt maar eens op tv bespreken. Ik wacht nog op een spiegelreflexcamera die ze, zoals ze zeggen bij de bol.com in bestelling hebben staan. Maar bol.com heeft mij laten weten dit toesten niet meer te verkopen.??
hey dat lijkt me een goed idee waar moeten we dan een email heen sturen
want ik vindt dit echt belachelijk
gr arnold
want ik vindt dit echt belachelijk
gr arnold
blijkbaar helpt het wel als je hier iets heen zet ben net gebeld door ikstapover
dat ik de xbox binnen 2 week kan verwachten nou hopen dat hij ook echt komt
gr arnold
dat ik de xbox binnen 2 week kan verwachten nou hopen dat hij ook echt komt
gr arnold
-
Goedendag,
Nogmaals wil ik onze excuses aanbieden voor het ongemak wat u heeft ondervonden. Wij zullen ons best gaan doen om zo snel mogelijk uw product bij u af te leveren.
Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
ikStapOver.nu
Nogmaals wil ik onze excuses aanbieden voor het ongemak wat u heeft ondervonden. Wij zullen ons best gaan doen om zo snel mogelijk uw product bij u af te leveren.
Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
ikStapOver.nu
-
Wat leuk dat ikstapover.nu wél kan reageren op een openbaar forum....toevallig! Wat ik even mis, is hoe het af gaat lopen met de andere klant van jullie die klaagt op het forum....
-
Beste Fleurtjuh666,
Deze klacht is inmiddels opgelost. Mocht je zelf problemen hebben met ikStapOver.nu dan kan je mail sturen naar [email protected].
Met vriendelijke groet,
ikStapOver.nu
Deze klacht is inmiddels opgelost. Mocht je zelf problemen hebben met ikStapOver.nu dan kan je mail sturen naar [email protected].
Met vriendelijke groet,
ikStapOver.nu
-
Stelletje misselijke lui die stap over.nu ik wacht ook nog steeds.
-
Beste petertolboom,
Uit onze administratie blijkt dat u een code heeft gekregen waarbij u zelf een cadeau uit de webshop van http://www.bol.com/ikstapover kunt kiezen. Op de manier kunt u uw cadeau ook via internet volgen. Het bestelproces ligt dus in uw eigen handen. Mocht u vragen hebben kunt u altijd contact met ons opnemen via nummer: 0900 -3344001 (kies voor optie 1).
Hopende u hiermee voldoende geiformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
ikStapOver.nu
Uit onze administratie blijkt dat u een code heeft gekregen waarbij u zelf een cadeau uit de webshop van http://www.bol.com/ikstapover kunt kiezen. Op de manier kunt u uw cadeau ook via internet volgen. Het bestelproces ligt dus in uw eigen handen. Mocht u vragen hebben kunt u altijd contact met ons opnemen via nummer: 0900 -3344001 (kies voor optie 1).
Hopende u hiermee voldoende geiformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
ikStapOver.nu
ik heb mijn xbox mogen ontvangen hartelijk bedankt
gr arnold
gr arnold