LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Introductiebeurs Vitaline uit Velp in Heikant

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Coureur
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 jan 2010 18:55

Introductiebeurs Vitaline uit Velp in Heikant

Ongelezen bericht door Coureur »

Vandaag post gehad van Vitaline in Velp over een introductiebeurs in Heikant op 28 februari a.s. Wij zijn geselecteerd door een geluksgenerator en zijn aanbevolen als test-client. Het gaat om onze persoonlijke mening en er staat een welkomstgeschenk van € 200 voor ons klaar. In het programma staat een gezellige korte sponsorpresentatie en uitreiking van het welkomstgeschenk, maar dat duurt wel 2 1/2 uur. Volgens mij gewoon een demonstratie verkoop, waar veelvuldig voor wordt gewaarschuwd. Nu zijn wij hier persoonlijk helemaal niet vatbaar voor, maar ik wil anderen waarschuwen voorzichtig te zijn.
Bij googelen op de naam, 1 artikel tegengekomen uit Epe Vaassen met hetzelfde onderwerp. Ook daar wordt gewaarschuwd voorzichtig te zijn.

MAXIEM

Re: Introductiebeurs Vitaline uit Velp in Heikant

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Coureur

Het is onverstandig om in te gaan op dit soort uitnodigingen. Zij hebben uitsluitend oog voor hun eigen kontzak en ook de zogenaamde prijs is meer dan waarschijnlijk een lokkertje (anders gezegd: nep).

Maxiem.

jova
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 apr 2012 10:38

Re: Introductiebeurs Vitaline uit Velp in Heikant

Ongelezen bericht door jova »


Ook ik heb post gekregen van Vitaline uit Velp, maar vond het meteen verdacht.
Er wordt ondertekend met "P.J." ???
Ik vond het volgende bericht op internet :

Wie de beurs/bijeenkomst wil bijwonen moet een antwoordkaart terugsturen naar Vitaline in Velp, maar dit bedrijf blijkt niet te bestaan. Het op de brief vermelde telefoonnummer is van Euroteam. Vitaline is, zegt ene Ralph van Euroteam, de reclameslogan waaronder de verkoopdemonstratie wordt gehouden. Op de vraag of mensen onder valse voorwendselen naar de verkoopdemonstratie worden gelokt, wil hij zich niet uitlaten. "Het is een verkoopdemonstratie waarmee we mensen een gezellige middag hopen te bezorgen. En ja, natuurlijk hopen we er het een en ander te verkopen." Het welkomstgeschenk à 200 euro bestaat, zegt hij, uit een kortingsbon voor een meerdaags wellness-arrangement 'waarvoor nog wel moet worden bijbetaald'. Hij wacht verder af hoeveel aanmeldingen Euroteam zal ontvangen voor de beurs in Vaassen. ,,Als er te weinig animo voor is, gaat de demonstratie niet door."

Ik raad iedereen aan er niet heen te gaan en niet te bellen.
Dat is zonde van je tijd en geld.
Laat je niet lokken !

MAXIEM

Re: Introductiebeurs Vitaline uit Velp in Heikant

Ongelezen bericht door MAXIEM »

jova

Je moet dit zien als de werkwijze bij de zogenoemde busreisjes voor ouderen. Veel koopintimidatie en heel weinig gezelligheid.

Advies: de uitnodiging kan rechtstreeks de kliko in!

Maxiem.

jova
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 apr 2012 10:38

Re: Introductiebeurs Vitaline uit Velp in Heikant

Ongelezen bericht door jova »

Helemaal met je eens, Maxiem !

Gesloten