Hallo mede gedupeerden!
Ik zet hier ook maar even m n verhaal bij gedeelde smart is halve smart!
Ik geloof dat ik een van de eerste ben bij wie het fout is gegaan met de 8 daagse
Turkije reis van Veilingreus! Heb voor de kerst de veiling gewonnen en telkens geen bericht na verschillende mails cq telefoontjes met
[persoonsgegevens verwijderd door moderator] kreeg ik eindelijk van Diamond Reisen een aanbieding nou ja aanbieding een shock effect hier in huis!
Er kwamen nog voor ongeveer 1400 kosten bij!! Wij waren er ons van bewust dat er kosten bij zouden komen maar kwamen dan zo rond de 900 euro totaal uit incl luchth bel. halfpension e.d.
Diamond Reisen berekende alleen al voor de luchth bel 850 euro voor 3 personen!
Ik meteen aan de telefoon met Jacco en die ging het uitzoeken (wij waren de eerste die een klacht hadden zei ie) blijkt dat Diamond Reisen zich niet aan de afspraak heeft gehouden die ze hadden gemaakt voor een goedkope reis in ieder geval goedkoper dan bij een normale boeking!
Aangezien Veilingreus verwachtte nog meer klachten te krijgen doen ze nu geen zaken meer met Diamond Reisen en hebben ze boekingen overgedragen naar Travelmaxx en inderdaad wat iemand anders ook al meldde die bestaan wel maar zijn nergens bij aangsloten zit me niet lekker! Maar oke mevr van Travelmaxx aan de foon gehad meerdere keren en gemaild en zij ging het helemaal goed maken waren collega s in Turkije om de hotels de bekijken zodat ze een mooie aanbieding kon doen aan ons. We zouden zsm bericht krijgen da s nu 2 weken geleden ongeveer ik weer gebeld vanmorgen is
[persoonsgegevens verwijderd door moderator] ziek en de andere die wist de helft niet grrrrrrrrrrr! Mijn man net weer met
[persoonsgegevens verwijderd door moderator] gebeld en gezegd dat we het helemaal zat zijn en dat ie vandaag met een oplossing moet komen anders nemen we maatregelen!
Ik hoop dat wij allemaal tezamen er voor kunnen zorgen evt met behulp van Radar of Kassa om ons geld terug te krijgen cq een goede aanbieding!
De 372 euro is allang betaald nl en iedereen moet er hard voor werken!
Groetjes Monique