LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bigpoint Browserspellen
-
Bigpoint Browserspellen
Beste lezers,
Ik vroeg me af of er meer mensen zijn die direct of indirect last/klachten hebben m.b.t. bovengenoemd bedrijf. Persoonlijk heb ik het browserspel Dark Orbit gespeeld. Dat is een ruimte spel waarin je van alles kan verzamelen, een zogenaamde Multiplayer game. Het kan (zo wordt geadverteerd) gratis gespeeld worden, maar dit houdt al snel op als je verder in het spel komt. Dan moet je bepaalde elementen kopen en dit kan via de al bekende weg van SMS'en, overschrijvingen etc. . Dit is voor ouderen die de kleine lettertjes lezen misschien te doen, maar de manier en het gemak waarmee er druk wordt gezet op spelers om kosten te maken, is menig speler al fataal geworden. Het heeft zelfs het AD gehaald, met een relaas over een speler uit Utrecht die kortgeleden zo 1600 euro aan spelvaluta heeft besteld, op kosten van papa natuurlijk.
Waar het mij persoonlijk om gaat zijn die kleine juridische valkuilen die in het spel zijn ingebouwd. Zo had ik een spelelement besteld die een verdubbelde waarde opleverde bij het verzamelen van items in het spelletje.. . Voorwaarden waren een stilzwijgende verlenging na de 8 weken die het gekochte item duurde. Die moest je dan wel 2 weken voor het verstrijken afzeggen. Hier is het met mij mis gegaan. Heb dus niet afgezegd en de verlenging ging dus in.
Dit had ik niet door en toen ik inlogde om het spel te spelen, kreeg ik een Banner die waarschuwde dat mijn account was geblokkeerd, daar de verlenging niet was afgeschreven. Ik moest de kosten overmaken (15 euro plus 8,50 euro "Incasso-kosten", daar kwam nog eens 11 euro bij, want het moest perse naar een Duitse bank). Tot zover kon ik BigPoint wel volgen, Maar nu komt het:
Mijn vriendin, met wie ik een pc deel en die ook het spel speelt (dus ook 1 IP-Adres) werd ook spontaan afgesloten. Zij heeft ook een account en daar geld in gestopt. Blijkbaar is een gedeelde pc/internet-aansluiting te abstracte materie om daar rekening mee te houden bij Bigpoint. Ook zij krijgt de banner met de waarschuwing dat ze 23,10 euro moet overmaken, dan zou het account onmiddelijk worden geactiveerd. Dus we hebben het bedrag (mokkend) overgeschreven. En raad eens, we zijn nu 4 dagen verder en er is nog niks geactiveerd. We hebben nu sterk het vermoeden, dat we , omdat we reeds over de slechte service hier omtrent hebben geklaagd, doodleuk genegeerd worden. Kritiek bevalt Bigpoint namelijk niks, het is hun te doen om zoveel mogelijk items te verkopen, en elke keer als je (weer eens ) zit te wachten op service en je er over klaagt dat het te lang duurt, krijg je van hun een koude douche. Policy.
Ik heb nu al zoveel mensen horen en zien klagen, dat ik benieuwd ben of zij ook hier met hun verhaal komen, en trouwens, mag je op deze manier met een stilzwijgende verlenging omgaan???
Hopend op een reactie en met vriendelijke groetjes,
HHeidweiller
Ik vroeg me af of er meer mensen zijn die direct of indirect last/klachten hebben m.b.t. bovengenoemd bedrijf. Persoonlijk heb ik het browserspel Dark Orbit gespeeld. Dat is een ruimte spel waarin je van alles kan verzamelen, een zogenaamde Multiplayer game. Het kan (zo wordt geadverteerd) gratis gespeeld worden, maar dit houdt al snel op als je verder in het spel komt. Dan moet je bepaalde elementen kopen en dit kan via de al bekende weg van SMS'en, overschrijvingen etc. . Dit is voor ouderen die de kleine lettertjes lezen misschien te doen, maar de manier en het gemak waarmee er druk wordt gezet op spelers om kosten te maken, is menig speler al fataal geworden. Het heeft zelfs het AD gehaald, met een relaas over een speler uit Utrecht die kortgeleden zo 1600 euro aan spelvaluta heeft besteld, op kosten van papa natuurlijk.
Waar het mij persoonlijk om gaat zijn die kleine juridische valkuilen die in het spel zijn ingebouwd. Zo had ik een spelelement besteld die een verdubbelde waarde opleverde bij het verzamelen van items in het spelletje.. . Voorwaarden waren een stilzwijgende verlenging na de 8 weken die het gekochte item duurde. Die moest je dan wel 2 weken voor het verstrijken afzeggen. Hier is het met mij mis gegaan. Heb dus niet afgezegd en de verlenging ging dus in.
Dit had ik niet door en toen ik inlogde om het spel te spelen, kreeg ik een Banner die waarschuwde dat mijn account was geblokkeerd, daar de verlenging niet was afgeschreven. Ik moest de kosten overmaken (15 euro plus 8,50 euro "Incasso-kosten", daar kwam nog eens 11 euro bij, want het moest perse naar een Duitse bank). Tot zover kon ik BigPoint wel volgen, Maar nu komt het:
Mijn vriendin, met wie ik een pc deel en die ook het spel speelt (dus ook 1 IP-Adres) werd ook spontaan afgesloten. Zij heeft ook een account en daar geld in gestopt. Blijkbaar is een gedeelde pc/internet-aansluiting te abstracte materie om daar rekening mee te houden bij Bigpoint. Ook zij krijgt de banner met de waarschuwing dat ze 23,10 euro moet overmaken, dan zou het account onmiddelijk worden geactiveerd. Dus we hebben het bedrag (mokkend) overgeschreven. En raad eens, we zijn nu 4 dagen verder en er is nog niks geactiveerd. We hebben nu sterk het vermoeden, dat we , omdat we reeds over de slechte service hier omtrent hebben geklaagd, doodleuk genegeerd worden. Kritiek bevalt Bigpoint namelijk niks, het is hun te doen om zoveel mogelijk items te verkopen, en elke keer als je (weer eens ) zit te wachten op service en je er over klaagt dat het te lang duurt, krijg je van hun een koude douche. Policy.
Ik heb nu al zoveel mensen horen en zien klagen, dat ik benieuwd ben of zij ook hier met hun verhaal komen, en trouwens, mag je op deze manier met een stilzwijgende verlenging omgaan???
Hopend op een reactie en met vriendelijke groetjes,
HHeidweiller
Re: Bigpoint Browserspellen
Dit soort spellen waar je geld kunt winnen, dus ook kunt verliezen zijn meestal minder eerlijk dan de gratis spelletjes.
Kijk en zoek of Google eerst voor je zaken doet met dit soort aanbieders.
Ik ga geen lijst maken want als bekend stoppen ze met die naam en gaan onder meerdere andere namen weer verder dus bodemloze putten spel!
In het begin win je meestal zodat je vertrouwen krijgt en daarna plukken ze je kaal.
Alleen mensen die kort mee doen en kleine winst pakken blijven zonder verlies!
Kijk en zoek of Google eerst voor je zaken doet met dit soort aanbieders.
Ik ga geen lijst maken want als bekend stoppen ze met die naam en gaan onder meerdere andere namen weer verder dus bodemloze putten spel!
In het begin win je meestal zodat je vertrouwen krijgt en daarna plukken ze je kaal.
Alleen mensen die kort mee doen en kleine winst pakken blijven zonder verlies!
-
Beste stofzuigertje,
Is daar dan het probleem mee af? Dit bedrijf adverteerd in Nederland op Televisie, het is niet de 1e de beste, zeg maar. En met dit spel kun je geen geld winnen, het is een ruimtespel, geen gokspel! Ik haal een beetje uit je antwoord dat iedereen op Internet dus eigen regels mag opstellen, het is toch zo dat er regels voor zijn?
Groetend ,
HH
Is daar dan het probleem mee af? Dit bedrijf adverteerd in Nederland op Televisie, het is niet de 1e de beste, zeg maar. En met dit spel kun je geen geld winnen, het is een ruimtespel, geen gokspel! Ik haal een beetje uit je antwoord dat iedereen op Internet dus eigen regels mag opstellen, het is toch zo dat er regels voor zijn?
Groetend ,
HH
beste heidweiler
ik ben een vervent seafightspeler en betaal daar ook dik voor,wat ik ook niet erg vind want het houd me uit de kroeg [straat] wat me meer geld kost.
nu het volgende ik laat ook automatisch afschrijven,en het is me al verscheidene keren overkomen dat mijn acc geblokt was omdat hun het niet hebben kunnen overschrijven.
is okey als het geld niet op mijn rekening zou staan, maar dat is dus niet het geval het geld staat gewoon op mijn rekening ,ik heb nu egt een serieus probleem met big point vanwege die 8,10 euro die ik telkens bij moet betalen .
ik zit egt te twijfelen om te stoppen met dit seafight spel wat eigenlijk al niet meer kan ,mijn bootje kost rond de 2000 euro wat ik er al ingestopt heb de laatste 2 jaar ?
is er en mogelijkheid om samen iets te gaan doen aan deze wanpraktijken van bigpoint?
ik ben een vervent seafightspeler en betaal daar ook dik voor,wat ik ook niet erg vind want het houd me uit de kroeg [straat] wat me meer geld kost.
nu het volgende ik laat ook automatisch afschrijven,en het is me al verscheidene keren overkomen dat mijn acc geblokt was omdat hun het niet hebben kunnen overschrijven.
is okey als het geld niet op mijn rekening zou staan, maar dat is dus niet het geval het geld staat gewoon op mijn rekening ,ik heb nu egt een serieus probleem met big point vanwege die 8,10 euro die ik telkens bij moet betalen .
ik zit egt te twijfelen om te stoppen met dit seafight spel wat eigenlijk al niet meer kan ,mijn bootje kost rond de 2000 euro wat ik er al ingestopt heb de laatste 2 jaar ?
is er en mogelijkheid om samen iets te gaan doen aan deze wanpraktijken van bigpoint?
hey allemaal ik speel dark orbit samen met mijn vrouw nu geruim een jaar
we steken er ook best veel geld in
je koopt dingen aan voor je spel en ze komen er niet aan of ja je geld ik gewoon weg
mail je suport zeggen ze gewoon dat je het niet aan gekocht hebt of iets anders gekocht hebt
of je krijgt er een heel kinderachtig antwoord van suport over terug en als je daar een aanmerking op maakt zeggen ze ook gewoon zo zijn wij en gaan wij te werk
maar als ik voor dingen geld uit geef en die heb ik nie gekregen moet ik me toch ergens op kunnen beroepen of op een wet wij moete ons aan hun regels in het spel houden maar suport kan maar doen wat ie wil hopelijk word hier nog eens tegen opgetrede ben er vort goed ziek van van hun handelle
heb al ongeveer 300 euro in het spel zitten vind dat je dan ook wel een beetje normaal behandeld mag worden maar ja bij wie jab je terecht als je bij suport niet terecht kan
we moeten eens met zn alle een keting mail maken met alle klachten en dan die eens doorstuuren
groetjes speedygonzales
we steken er ook best veel geld in
je koopt dingen aan voor je spel en ze komen er niet aan of ja je geld ik gewoon weg
mail je suport zeggen ze gewoon dat je het niet aan gekocht hebt of iets anders gekocht hebt
of je krijgt er een heel kinderachtig antwoord van suport over terug en als je daar een aanmerking op maakt zeggen ze ook gewoon zo zijn wij en gaan wij te werk
maar als ik voor dingen geld uit geef en die heb ik nie gekregen moet ik me toch ergens op kunnen beroepen of op een wet wij moete ons aan hun regels in het spel houden maar suport kan maar doen wat ie wil hopelijk word hier nog eens tegen opgetrede ben er vort goed ziek van van hun handelle
heb al ongeveer 300 euro in het spel zitten vind dat je dan ook wel een beetje normaal behandeld mag worden maar ja bij wie jab je terecht als je bij suport niet terecht kan
we moeten eens met zn alle een keting mail maken met alle klachten en dan die eens doorstuuren
groetjes speedygonzales
Ik heb ook een probleempje met Dark orbit bigpoint
Zie onderstaande (onderaan beginnen)
> Hallo,
>
> Het is door je eigen schuld dat jij deze bann hebt en er zal dus niks worden vergoed. Je hoeft ook niks meer te zeggen, je kunt je over 1 week melden.
>
>
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Marijke
> --
> Bigpoint support
>
>
> Bigpoint GmbH
> Drehbahn 47-48
> 20354 Hamburg | Germany
>
> Fax: +49(0)40.88 1413-906
> http://www.bigpoint.com
>
> CEO: Heiko Hubertz
> Business Registration: HRB-Hamburg 94148
>
>
> >
> >
> > Dus jullie gaan die week terug betalen (PREMIUM)
> > Misschien mogen jullie wel een week bannen maar jullie mogen mij niet afdwingen tot het zeggen van woorden die ik niet wil zeggen, dat is strafbaar.
> > En ja het is afdwingen: als ik die woorden niet zeg dan kan ik dus een week niet op mijn BETAAL account !
> >
> > Onder aan de mail stond de naam: Danny hij is dan ook verantwoordelijk voor zijn daden !
> >
> > > Subject: Re: Contactformulier [Ticket#2012011210012609]
> > > Date: Wed, 18 Jan 2012 13:59:14 +0100
> > > To: [email protected]
> > > From: [email protected]
> > >
> > > Hallo,
> > >
> > > Wij mogen tijdelijk bannen als de toon in emails beledigend wordt. Voor de rest is dit thema voor mij afgesloten. Je kunt of jüridische stappen nemen op de manier zoals ik jouw heb gezegd, of je kunt je over 1 week weer melden dan is de straf om en kun je een unbann aanvragen.
> > >
> > >
> > >
> > > Met vriendelijke groet,
> > >
> > > Marijke
> > > --
> > > Bigpoint support
> > >
> > >
> > > Bigpoint GmbH
> > > Drehbahn 47-48
> > > 20354 Hamburg | Germany
> > >
> > > Fax: +49(0)40.88 1413-906
> > > http://www.bigpoint.com
> > >
> > > CEO: Heiko Hubertz
> > > Business Registration: HRB-Hamburg 94148
> > >
> > >
> > > >
> > > > Danny zegt tegen mij dat ik wat moet gaan zeggen en anders dat ik geen toegang heb op mijn betaal account..
> > > > niet snel de schuld bij bigpoint in de schoenen schuiven het was zijn beslissing mij te dwingen van het zeggen van woorden die ik niet wil zeggen...
> > > > Maar jullie hebben nog iets meer dan 23 uur de tijd en anders zal ik persoonlijk tegen Danny aangifte doen..
> > > >
> > > > > Subject: Re: Contactformulier [Ticket#2012011210012609]
> > > > > Date: Wed, 18 Jan 2012 13:39:22 +0100
> > > > > To: [email protected]
> > > > > From: [email protected]
> > > > >
> > > > > Hallo,
> > > > >
> > > > > Danny werkt in opdracht van Bigpoint en heeft geen strafbaar feit gepleegd, en daarom gaat het wel om Bigpoint.
> > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > > > Met vriendelijke groet,
> > > > >
> > > > > Marijke
> > > > > --
> > > > > Bigpoint support
> > > > >
> > > > >
> > > > > Bigpoint GmbH
> > > > > Drehbahn 47-48
> > > > > 20354 Hamburg | Germany
> > > > >
> > > > > Fax: +49(0)40.88 1413-906
> > > > > http://www.bigpoint.com
> > > > >
> > > > > CEO: Heiko Hubertz
> > > > > Business Registration: HRB-Hamburg 94148
> > > > >
> > > > >
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > > Marijke,
> > > > > >
> > > > > > dit gaat niet meer om bigpoint Danny heeft een strafbaar feit gepleegd en als hij dit niet binnen 24 uur oplost zal hij van de week van ze nest worden gelicht !
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > > > Subject: Re: Contactformulier [Ticket#2012011210012609]
> > > > > > > Date: Wed, 18 Jan 2012 13:28:24 +0100
> > > > > > > To: [email protected]
> > > > > > > From: [email protected]
> > > > > > >
> > > > > > > Hallo,
> > > > > > >
> > > > > > > Het staat jouw natuurlijk vrij juridische stappen te ondernemen, jouw advocaat kan zich schriftelijk, op Engels of Duits, melden bij onze juridische afdeling. Het adres vind je onderin de email.
> > > > > > > Aangezien het nu geen spel support thema meer is, zullen wij over dit thema ook emails meer beantwoorden
> > > > > > >
> > > > > > >
> > > > > > > Met vriendelijke groet,
> > > > > > >
> > > > > > > Marijke
> > > > > > > --
> > > > > > > Bigpoint support
> > > > > > >
> > > > > > >
> > > > > > > Bigpoint GmbH
> > > > > > > Drehbahn 47-48
> > > > > > > 20354 Hamburg | Germany
> > > > > > >
> > > > > > > Fax: +49(0)40.88 1413-906
> > > > > > > http://www.bigpoint.com
> > > > > > >
> > > > > > > CEO: Heiko Hubertz
> > > > > > > Business Registration: HRB-Hamburg 94148
> > > > > > >
> > > > > > >
> > > > > > > >
> > > > > > > > Beste Danny,
> > > > > > > >
> > > > > > > > u maakt zich zojuist strafbaar aan artikel 318.
> > > > > > > > als mijn account niet binnen 24 uur is unbanned gaan we het persoonlijk maken jij probeert mij iets af te dwingen terwijl ik nog steeds elke dag betaal voor dat account, laat ik je er op wijzen dat dit account premium is.
> > > > > > > >
> > > > > > > > Mocht het niet binnen 24 uur opgelost hebben dan ben jij persoonlijk verantwoordelijk voor je daden, ik zal dan direct aangifte doen bij de politie.
> > > > > > > >
> > > > > > > >
> > > > > > > >
> > > > > > > > Dus ik gaat geen excuses aanbieden jullie kunnen kiezen of delen.... Als je me unbanned zal ik jullie wel verder met rust laten! Doe je het niet beloof ik aangifte te doen persoonlijk tegen Danny.
> > > > > > > >
> > > > > > > >
> > > > > > > > Wetboek van Strafrecht artikel 318 zegt:
> > > > > > > >
> > > > > > > > Hij
> > > > > > > > die, met het oogmerk om zich of een ander wederrechtelijk te
> > > > > > > > bevoordelen, door bedreiging met smaad, smaadschrift of openbaring van
> > > > > > > > een geheim iemand dwingt hetzij tot de afgifte van enig goed dat geheel
> > > > > > > > of ten dele aan deze of aan een derde toebehoort, hetzij tot het aangaan
> > > > > > > > van een schuld of het teniet doen van een inschuld, hetzij tot het ter
> > > > > > > > beschikking stellen van gegevens met geldswaarde in het handelsverkeer,
> > > > > > > > wordt als schuldig aan afdreiging, gestraft met gevangenisstraf van ten
> > > > > > > > hoogste drie jaren of geldboete van de vijfde categorie.
> > > > > > > >
> > > > > > > >
> > > > > > > > Met vriendelijke groet,
> > > > > > > > Revolved
> > > > > > > >
> > > > > > > > > Subject: Re: Contactformulier [Ticket#2012011210012609]
> > > > > > > > > Date: Tue, 17 Jan 2012 21:18:24 +0100
> > > > > > > > > To: [email protected]
> > > > > > > > > From: [email protected]
> > > > > > > > >
> > > > > > > > > Hallo,
> > > > > > > > >
> > > > > > > > > Sorry ik kan op dit moment niks voor jou doen. Ik vind jou manier van praten richting support dusdanig erg, dat een tijdelijke bann op zijn plaats is. Als jij je excuses kan aanbieden en inziet dat je fout zit en gewoon naar ons had kunnen luisteren, dan zorg ik ervoor dat jij weer kan spelen. Dit soort gedrag zijn wij gewoon niet van gediend. Wij doen ook maar ons werk! Ik hoop van jou te horen.
> > > > > > > > >
> > > > > > > > >
> > > > > > > > > Met vriendelijke groet,
> > > > > > > > >
> > > > > > > > > Danny
> > > > > > > > > --
> > > > > > > > > Bigpoint support
> > > > > > > > >
> > > > > > > > >
> > > > > > > > > Bigpoint GmbH
> > > > > > > > > Drehbahn 47-48
> > > > > > > > > 20354 Hamburg | Germany
> > > > > > > > >
> > > > > > > > > Fax: +49(0)40.88 1413-906
> > > > > > > > > http://www.bigpoint.com
> > > > > > > > >
> > > > > > > > > CEO: Heiko Hubertz
> > > > > > > > > Business Registration: HRB-Hamburg 94148
> > > > > > > > >
> > > > > > > > >
> > > > > > > > > >
> > > > > > > > > > hallo bandieten,
> > > > > > > > > > gaan jullie er weer voor zorgen dat ik weer kan inloggen !
> > > > > > > > > >
> > > > > > > > > > > Subject: Re: Contactformulier [Ticket#2012011210012609]
> > > > > > > > > > > Date: Mon, 16 Jan 2012 19:35:57 +0100
> > > > > > > > > > > To: [email protected]
> > > > > > > > > > > From: [email protected]
> > > > > > > > > > >
> > > > > > > > > > > Hallo,
> > > > > > > > > > >
> > > > > > > > > > > Het antwoordt wat jij gehad hebt is vrij duidelijk. Als jij daar niet mee kan leven staat het je vrij om contact op te nemen met een advocaat of de politie. Tot die tijd kunnen wij niks voor je doen.
> > > > > > > > > > >
> > > > > > > > > > >
> > > > > > > > > > > Met vriendelijke groet,
> > > > > > > > > > >
> > > > > > > > > > > Danny
> > > > > > > > > > > --
> > > > > > > > > > > Bigpoint support
> > > > > > > > > > >
> > > > > > > > > > >
> > > > > > > > > > > Bigpoint GmbH
> > > > > > > > > > > Drehbahn 47-48
> > > > > > > > > > > 20354 Hamburg | Germany
> > > > > > > > > > >
> > > > > > > > > > > Fax: +49(0)40.88 1413-906
> > > > > > > > > > > http://www.bigpoint.com
> > > > > > > > > > >
> > > > > > > > > > > CEO: Heiko Hubertz
> > > > > > > > > > > Business Registration: HRB-Hamburg 94148
> > > > > > > > > > >
> > > > > > > > > > >
> > > > > > > > > > > >
> > > > > > > > > > > > Sorry hoor maar in de voorwaarde die ik gelezen hebt zie ik niets staan dat ik voor iets betaal en dat het daarna word afgenomen.
> > > > > > > > > > > > Als jij naar de bakker gaat en je vraagt een heel brood en je krijgt alleen de lege zak zou je ze dan alsnog de 2 euro geven of ga je naar een andere bakker ?
> > > > > > > > > > > >
> > > > > > > > > > > > Dus graag zie ik zo spoedig mogelijk mijn uri terug..
> > > > > > > > > > > >
> > > > > > > > > > > > > Subject: Re: Contactformulier [Ticket#2012011210012609]
> > > > > > > > > > > > > Date: Mon, 16 Jan 2012 12:34:13 +0100
> > > > > > > > > > > > > To: [email protected]
> > > > > > > > > > > > > From: [email protected]
> > > > > > > > > > > > >
> > > > > > > > > > > > > Hallo,
> > > > > > > > > > > > > Er zal niks worden terug geboekt, volgens de AV waar jij mee hebt ingestemd, mogen wij veranderingen in het spel aan brengen.
> > > > > > > > > > > > > Met vriendelijke groet,
> > > > > > > > > > > > > Marijke
> > > > > > > > > > > > > --
> > > > > > > > > > > > > Bigpoint support
> > > > > > > > > > > > > Bigpoint GmbH
> > > > > > > > > > > > > Drehbahn 47-48
> > > > > > > > > > > > > 20354 Hamburg | Germany
> > > > > > > > > > > > > Fax: +49(0)40.88 1413-906
> > > > > > > > > > > > > http://www.bigpoint.com
> > > > > > > > > > > > > CEO: Heiko Hubertz
> > > > > > > > > > > > > Business Registration: HRB-Hamburg 94148
> > > > > > > > > > > > > >
> > > > > > > > > > > > > > Marijke,
> > > > > > > > > > > > > > ik ben niet gediend van jou dreigementen...
> > > > > > > > > > > > > > als je me een spelban geeft zal ik 20 mailtjes per dag sturen (dat is een belofte)
> > > > > > > > > > > > > > Bovendien spam ik niet ik heb een spelprobleem die jullie kunnen oplossen maar jullie zijn er te beroert voor dus ik zal helaas moeten doorgaan met mailen tot mijn probleem is opgelost.
> > > > > > > > > > > > > > Ik stuur jullie geen mailtjes met spam ik stuur jullie een mailtje omdat ik een spelprobleem heb het recht om mij daarom een ban te geven hebben jullie dus niet en zeker niet bij een betaald account !
> > > > > > > > > > > > > > Maar als jullie niet eens het verschil weten tussen spammen en vragen om hulp dan twijfel ik echt aan jullie niveau...
> > > > > > > > > > > > > > dus gaarne de 35 k uri terug boeken of 42 euro bijboeken op mijn speelaccount... Premium en mijn smsjes voor de kamikaze pet !!!
> > > > > > > > > > > > > > MVG.
> > > > > > > > > > > > > > Revolved
> > > > > > > > > > > > > > > Subject: Re: Contactformulier [Ticket#2012011210012609]
> > > > > > > > > > > > > > > Date: Mon, 16 Jan 2012 07:31:24 +0100
> > > > > > > > > > > > > > > To: [email protected]
> > > > > > > > > > > > > > > From: [email protected]
> > > > > > > > > > > > > > >
> > > > > > > > > > > > > > > Hallo,
> > > > > > > > > > > > > > > Dan is hier mijn deal, als jij denkt ons vol te moeten spammen, dan zal ik een spel bann op het account moeten zetten wegens spam.
> > > > > > > > > > > > > > > Met vriendelijke groet,
> > > > > > > > > > > > > > > Marijke
> > > > > > > > > > > > > > > --
> > > > > > > > > > > > > > > Bigpoint support
> > > > > > > > > > > > > > > Bigpoint GmbH
> > > > > > > > > > > > > > > Drehbahn 47-48
> > > > > > > > > > > > > > > 20354 Hamburg | Germany
> > > > > > > > > > > > > > > Fax: +49(0)40.88 1413-906
> > > > > > > > > > > > > > > http://www.bigpoint.com
> > > > > > > > > > > > > > > CEO: Heiko Hubertz
> > > > > > > > > > > > > > > Business Registration: HRB-Hamburg 94148
> > > > > > > > > > > > > > > >
> > > > > > > > > > > > > > > > Ik begrijp best wel dat ze domme mensen aan nemen om verzoeken in te willegen..
> > > > > > > > > > > > > > > > jullie hebben iets van mij afgenomen waar ik uri voor hebt betaald dus ik krijg nog uridium van jullie...
> > > > > > > > > > > > > > > > Helaas hebben jullie zo'n laag niveau bij dat support dat jullie het niet begrijpen NEE NEE en nog eens NEE...
> > > > > > > > > > > > > > > > ik zeg JA JA en nog eens JA en zal blijven mailen tot ik me uri heb, mochten jullie deze mail blokkeren zal ik daarna 2 andere mailadressen pakken en 5 x per dag mailen, ik heb gelijk en ik zal jullie zo lang stolken tot ik me uri terug heb. !! en waag het te blokkeren de mailtjes zullen zich telkens verdubbelen, en mochten jullie mijn IP adres blokkeren zal ik een ander IP adres nemen en nogmaals mijn mailjes verdubbelen...
> > > > > > > > > > > > > > > > Dus hier is de DEAL of ik krijg mijn uridium of jullie sturen mij netjes elke dag een mailtje terug, doen jullie dat niet en jullie negeren mij of blokkeren mij zal ik het aantal mailjes verdubbelen, tot het moment dat ik me uri terug heb !!
> > > > > > > > > > > > > > > > MVG,
> > > > > > > > > > > > > > > > Revolved
> > > > > > > > > > > > > > > > > Subject: Re: Contactformulier [Ticket#2012011210012609]
> > > > > > > > > > > > > > > > > Date: Sun, 15 Jan 2012 08:55:10 +0100
> > > > > > > > > > > > > > > > > To: [email protected]
> > > > > > > > > > > > > > > > > From: [email protected]
> > > > > > > > > > > > > > > > >
> > > > > > > > > > > > > > > > > Hallo,
> > > > > > > > > > > > > > > > > helaas zoals mijn collega al zei dit zal niet worden gedaan, er zijn dagelijks veranderingen in het spel en daar dient dus rekening mee gehouden te worden. En wil je een welles nietes spelletje spelen dan zal je met je volgende mail contact op kunnen nemen met onze juridische afdeling want wij gaan die discussie niet aan.
> > > > > > > > > > > > > > > > > Met vriendelijke groet,
> > > > > > > > > > > > > > > > > Maurice
> > > > > > > > > > > > > > > > > --
> > > > > > > > > > > > > > > > > Bigpoint support
> > > > > > > > > > > > > > > > > Bigpoint GmbH
> > > > > > > > > > > > > > > > > Drehbahn 47-48
> > > > > > > > > > > > > > > > > 20354 Hamburg | Germany
> > > > > > > > > > > > > > > > > Fax: +49(0)40.88 1413-906
> > > > > > > > > > > > > > > > > http://www.bigpoint.com
> > > > > > > > > > > > > > > > > CEO: Heiko Hubertz
> > > > > > > > > > > > > > > > > Business Registration: HRB-Hamburg 94148
> > > > > > > > > > > > > > > > > >
> > > > > > > > > > > > > > > > > > ik heb me uridium nog niet ontvangen gaarne bijboeken !!
> > > > > > > > > > > > > > > > > > ik heb iets gekocht en jullie hebben het weg gehaald dus ik heb recht op mijn uri of geld terug !!
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > Subject: Re: Contactformulier [Ticket#2012011210012609]
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > Date: Sat, 14 Jan 2012 10:04:03 +0100
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > To: [email protected]
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > From: [email protected]
> > > > > > > > > > > > > > > > > > >
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > Hallo,
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > Dit wordt een welles nietes spelletje die je niet kan winnen. Ik ben duidelijk geweest. Als je geen verdere problemen hebt dan sluit ik de volgende tickets die binnenkomen van jou.
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > Succes verder in het spel.
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > Met vriendelijke groet,
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > Danny
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > --
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > Bigpoint support
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > Bigpoint GmbH
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > Drehbahn 47-48
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > 20354 Hamburg | Germany
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > Fax: +49(0)40.88 1413-906
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > http://www.bigpoint.com
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > CEO: Heiko Hubertz
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > Business Registration: HRB-Hamburg 94148
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > >
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > ik praat toch geen chinees,
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > jullie halen iets van me weg wat ik gekocht hebt en ik moet mijn uridium terug
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Subject: Re: Contactformulier [Ticket#2012011210012609]
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Date: Sat, 14 Jan 2012 01:34:23 +0100
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > To: [email protected]
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > From: [email protected]
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > >
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Hallo,
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Nogmaals: Ik kan en mag geen uridium terug geven al ijs jij dit. Ik hoop dat dit duidelijk is.
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Met vriendelijke groet,
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Danny
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > --
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Bigpoint support
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Bigpoint GmbH
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Drehbahn 47-48
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > 20354 Hamburg | Germany
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Fax: +49(0)40.88 1413-906
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > http://www.bigpoint.com
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > CEO: Heiko Hubertz
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Business Registration: HRB-Hamburg 94148
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > >
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > mijn probleem is nog niet opgelost !
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > From: [email protected]
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > To: [email protected]
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Subject: RE: Contactformulier [Ticket#2012011210012609]
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Date: Fri, 13 Jan 2012 19:34:48 +0100
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Beste support,
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > ik vroeg mijn geld niet terug ik eisde me geld terug of me uri...
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > mvg
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > revolved
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Subject: Re: Contactformulier [Ticket#2012011210012609]
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Date: Fri, 13 Jan 2012 18:22:21 +0100
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > To: [email protected]
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > From: [email protected]
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > >
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Hallo,
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Helaas gaat dat niet. Het staat je echter vrij om contact op te nemen met de politie (indien jij je bestolen voelt). Verder kan ik je niet helpen. Succes verder in het spel.
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Met vriendelijke groet,
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Danny
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > --
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Bigpoint support
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Bigpoint GmbH
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Drehbahn 47-48
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > 20354 Hamburg | Germany
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Fax: +49(0)40.88 1413-906
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > http://www.bigpoint.com
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > CEO: Heiko Hubertz
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Business Registration: HRB-Hamburg 94148
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > >
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Support,
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > ik heb betaald voor iets wat van mij is afgenomen.. ik heb recht op mijn geld terug... bugpoint begint op een criminele organisatie te lijken..
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > de enigste reden dat de functie is afgenomen is omdat er te veel uri werd geschoten i.p.v. gebankt..
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > ik EIS mijn geld of uri terug en daarmee uit !!
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > MVG,
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Revolved
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Subject: Re: Contactformulier [Ticket#2012011210012609]
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Date: Thu, 12 Jan 2012 10:10:23 +0100
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > To: [email protected]
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > From: [email protected]
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > >
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Hallo,
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Nee dit kunnen wij niet doen. Voor feedback over de aanpassing kan je dit kwijt in de praatgroep op het forum. Vergoedingen worden vooralsnog niet uitgedeeld. Je kan je kamikaze namelijk nog steeds gebruiken, alleen minder vaak.
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Succes verder in het spel.
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Met vriendelijke groet,
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Danny
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > --
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Bigpoint support
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Bigpoint GmbH
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Drehbahn 47-48
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > 20354 Hamburg | Germany
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Fax: +49(0)40.88 1413-906
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > http://www.bigpoint.com
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > CEO: Heiko Hubertz
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Business Registration: HRB-Hamburg 94148
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Username: ЯΞv0lvΞD™[ARES]
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > UserID:
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > GlobalAccountId: 55743064
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > E-Mail: [email protected]
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > GameID: 22
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Problem: Spelprobleem
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > >
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Cookies Enabled: yes
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Flash Available: yes
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Flash Version: 11.1.102
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:9.0.1) Gecko/20100101 Firefox/9.0.1
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > ---
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Beste support,
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > ik heb ge-SMST en ik heb gespaart voor een kamikazepet lvl 2, ik heb 35.000 uri betaald en nu nemen jullie de functie weg van de pet.
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > graag verzoek ik u mijn kamikaze 2 af te nemen en mijn 35.000 uri terug te geven zodat ik voor kamikaze 3 kan sparen.
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Jullie besluiten mijn gekochte kamikaze aan te passen dus ik heb recht op mijn uridium terug !!
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Graag zie ik zo spoedig mogelijk mijn uridium terug
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > MVG,
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Revolved
Zie onderstaande (onderaan beginnen)
> Hallo,
>
> Het is door je eigen schuld dat jij deze bann hebt en er zal dus niks worden vergoed. Je hoeft ook niks meer te zeggen, je kunt je over 1 week melden.
>
>
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Marijke
> --
> Bigpoint support
>
>
> Bigpoint GmbH
> Drehbahn 47-48
> 20354 Hamburg | Germany
>
> Fax: +49(0)40.88 1413-906
> http://www.bigpoint.com
>
> CEO: Heiko Hubertz
> Business Registration: HRB-Hamburg 94148
>
>
> >
> >
> > Dus jullie gaan die week terug betalen (PREMIUM)
> > Misschien mogen jullie wel een week bannen maar jullie mogen mij niet afdwingen tot het zeggen van woorden die ik niet wil zeggen, dat is strafbaar.
> > En ja het is afdwingen: als ik die woorden niet zeg dan kan ik dus een week niet op mijn BETAAL account !
> >
> > Onder aan de mail stond de naam: Danny hij is dan ook verantwoordelijk voor zijn daden !
> >
> > > Subject: Re: Contactformulier [Ticket#2012011210012609]
> > > Date: Wed, 18 Jan 2012 13:59:14 +0100
> > > To: [email protected]
> > > From: [email protected]
> > >
> > > Hallo,
> > >
> > > Wij mogen tijdelijk bannen als de toon in emails beledigend wordt. Voor de rest is dit thema voor mij afgesloten. Je kunt of jüridische stappen nemen op de manier zoals ik jouw heb gezegd, of je kunt je over 1 week weer melden dan is de straf om en kun je een unbann aanvragen.
> > >
> > >
> > >
> > > Met vriendelijke groet,
> > >
> > > Marijke
> > > --
> > > Bigpoint support
> > >
> > >
> > > Bigpoint GmbH
> > > Drehbahn 47-48
> > > 20354 Hamburg | Germany
> > >
> > > Fax: +49(0)40.88 1413-906
> > > http://www.bigpoint.com
> > >
> > > CEO: Heiko Hubertz
> > > Business Registration: HRB-Hamburg 94148
> > >
> > >
> > > >
> > > > Danny zegt tegen mij dat ik wat moet gaan zeggen en anders dat ik geen toegang heb op mijn betaal account..
> > > > niet snel de schuld bij bigpoint in de schoenen schuiven het was zijn beslissing mij te dwingen van het zeggen van woorden die ik niet wil zeggen...
> > > > Maar jullie hebben nog iets meer dan 23 uur de tijd en anders zal ik persoonlijk tegen Danny aangifte doen..
> > > >
> > > > > Subject: Re: Contactformulier [Ticket#2012011210012609]
> > > > > Date: Wed, 18 Jan 2012 13:39:22 +0100
> > > > > To: [email protected]
> > > > > From: [email protected]
> > > > >
> > > > > Hallo,
> > > > >
> > > > > Danny werkt in opdracht van Bigpoint en heeft geen strafbaar feit gepleegd, en daarom gaat het wel om Bigpoint.
> > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > > > Met vriendelijke groet,
> > > > >
> > > > > Marijke
> > > > > --
> > > > > Bigpoint support
> > > > >
> > > > >
> > > > > Bigpoint GmbH
> > > > > Drehbahn 47-48
> > > > > 20354 Hamburg | Germany
> > > > >
> > > > > Fax: +49(0)40.88 1413-906
> > > > > http://www.bigpoint.com
> > > > >
> > > > > CEO: Heiko Hubertz
> > > > > Business Registration: HRB-Hamburg 94148
> > > > >
> > > > >
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > > Marijke,
> > > > > >
> > > > > > dit gaat niet meer om bigpoint Danny heeft een strafbaar feit gepleegd en als hij dit niet binnen 24 uur oplost zal hij van de week van ze nest worden gelicht !
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > > > Subject: Re: Contactformulier [Ticket#2012011210012609]
> > > > > > > Date: Wed, 18 Jan 2012 13:28:24 +0100
> > > > > > > To: [email protected]
> > > > > > > From: [email protected]
> > > > > > >
> > > > > > > Hallo,
> > > > > > >
> > > > > > > Het staat jouw natuurlijk vrij juridische stappen te ondernemen, jouw advocaat kan zich schriftelijk, op Engels of Duits, melden bij onze juridische afdeling. Het adres vind je onderin de email.
> > > > > > > Aangezien het nu geen spel support thema meer is, zullen wij over dit thema ook emails meer beantwoorden
> > > > > > >
> > > > > > >
> > > > > > > Met vriendelijke groet,
> > > > > > >
> > > > > > > Marijke
> > > > > > > --
> > > > > > > Bigpoint support
> > > > > > >
> > > > > > >
> > > > > > > Bigpoint GmbH
> > > > > > > Drehbahn 47-48
> > > > > > > 20354 Hamburg | Germany
> > > > > > >
> > > > > > > Fax: +49(0)40.88 1413-906
> > > > > > > http://www.bigpoint.com
> > > > > > >
> > > > > > > CEO: Heiko Hubertz
> > > > > > > Business Registration: HRB-Hamburg 94148
> > > > > > >
> > > > > > >
> > > > > > > >
> > > > > > > > Beste Danny,
> > > > > > > >
> > > > > > > > u maakt zich zojuist strafbaar aan artikel 318.
> > > > > > > > als mijn account niet binnen 24 uur is unbanned gaan we het persoonlijk maken jij probeert mij iets af te dwingen terwijl ik nog steeds elke dag betaal voor dat account, laat ik je er op wijzen dat dit account premium is.
> > > > > > > >
> > > > > > > > Mocht het niet binnen 24 uur opgelost hebben dan ben jij persoonlijk verantwoordelijk voor je daden, ik zal dan direct aangifte doen bij de politie.
> > > > > > > >
> > > > > > > >
> > > > > > > >
> > > > > > > > Dus ik gaat geen excuses aanbieden jullie kunnen kiezen of delen.... Als je me unbanned zal ik jullie wel verder met rust laten! Doe je het niet beloof ik aangifte te doen persoonlijk tegen Danny.
> > > > > > > >
> > > > > > > >
> > > > > > > > Wetboek van Strafrecht artikel 318 zegt:
> > > > > > > >
> > > > > > > > Hij
> > > > > > > > die, met het oogmerk om zich of een ander wederrechtelijk te
> > > > > > > > bevoordelen, door bedreiging met smaad, smaadschrift of openbaring van
> > > > > > > > een geheim iemand dwingt hetzij tot de afgifte van enig goed dat geheel
> > > > > > > > of ten dele aan deze of aan een derde toebehoort, hetzij tot het aangaan
> > > > > > > > van een schuld of het teniet doen van een inschuld, hetzij tot het ter
> > > > > > > > beschikking stellen van gegevens met geldswaarde in het handelsverkeer,
> > > > > > > > wordt als schuldig aan afdreiging, gestraft met gevangenisstraf van ten
> > > > > > > > hoogste drie jaren of geldboete van de vijfde categorie.
> > > > > > > >
> > > > > > > >
> > > > > > > > Met vriendelijke groet,
> > > > > > > > Revolved
> > > > > > > >
> > > > > > > > > Subject: Re: Contactformulier [Ticket#2012011210012609]
> > > > > > > > > Date: Tue, 17 Jan 2012 21:18:24 +0100
> > > > > > > > > To: [email protected]
> > > > > > > > > From: [email protected]
> > > > > > > > >
> > > > > > > > > Hallo,
> > > > > > > > >
> > > > > > > > > Sorry ik kan op dit moment niks voor jou doen. Ik vind jou manier van praten richting support dusdanig erg, dat een tijdelijke bann op zijn plaats is. Als jij je excuses kan aanbieden en inziet dat je fout zit en gewoon naar ons had kunnen luisteren, dan zorg ik ervoor dat jij weer kan spelen. Dit soort gedrag zijn wij gewoon niet van gediend. Wij doen ook maar ons werk! Ik hoop van jou te horen.
> > > > > > > > >
> > > > > > > > >
> > > > > > > > > Met vriendelijke groet,
> > > > > > > > >
> > > > > > > > > Danny
> > > > > > > > > --
> > > > > > > > > Bigpoint support
> > > > > > > > >
> > > > > > > > >
> > > > > > > > > Bigpoint GmbH
> > > > > > > > > Drehbahn 47-48
> > > > > > > > > 20354 Hamburg | Germany
> > > > > > > > >
> > > > > > > > > Fax: +49(0)40.88 1413-906
> > > > > > > > > http://www.bigpoint.com
> > > > > > > > >
> > > > > > > > > CEO: Heiko Hubertz
> > > > > > > > > Business Registration: HRB-Hamburg 94148
> > > > > > > > >
> > > > > > > > >
> > > > > > > > > >
> > > > > > > > > > hallo bandieten,
> > > > > > > > > > gaan jullie er weer voor zorgen dat ik weer kan inloggen !
> > > > > > > > > >
> > > > > > > > > > > Subject: Re: Contactformulier [Ticket#2012011210012609]
> > > > > > > > > > > Date: Mon, 16 Jan 2012 19:35:57 +0100
> > > > > > > > > > > To: [email protected]
> > > > > > > > > > > From: [email protected]
> > > > > > > > > > >
> > > > > > > > > > > Hallo,
> > > > > > > > > > >
> > > > > > > > > > > Het antwoordt wat jij gehad hebt is vrij duidelijk. Als jij daar niet mee kan leven staat het je vrij om contact op te nemen met een advocaat of de politie. Tot die tijd kunnen wij niks voor je doen.
> > > > > > > > > > >
> > > > > > > > > > >
> > > > > > > > > > > Met vriendelijke groet,
> > > > > > > > > > >
> > > > > > > > > > > Danny
> > > > > > > > > > > --
> > > > > > > > > > > Bigpoint support
> > > > > > > > > > >
> > > > > > > > > > >
> > > > > > > > > > > Bigpoint GmbH
> > > > > > > > > > > Drehbahn 47-48
> > > > > > > > > > > 20354 Hamburg | Germany
> > > > > > > > > > >
> > > > > > > > > > > Fax: +49(0)40.88 1413-906
> > > > > > > > > > > http://www.bigpoint.com
> > > > > > > > > > >
> > > > > > > > > > > CEO: Heiko Hubertz
> > > > > > > > > > > Business Registration: HRB-Hamburg 94148
> > > > > > > > > > >
> > > > > > > > > > >
> > > > > > > > > > > >
> > > > > > > > > > > > Sorry hoor maar in de voorwaarde die ik gelezen hebt zie ik niets staan dat ik voor iets betaal en dat het daarna word afgenomen.
> > > > > > > > > > > > Als jij naar de bakker gaat en je vraagt een heel brood en je krijgt alleen de lege zak zou je ze dan alsnog de 2 euro geven of ga je naar een andere bakker ?
> > > > > > > > > > > >
> > > > > > > > > > > > Dus graag zie ik zo spoedig mogelijk mijn uri terug..
> > > > > > > > > > > >
> > > > > > > > > > > > > Subject: Re: Contactformulier [Ticket#2012011210012609]
> > > > > > > > > > > > > Date: Mon, 16 Jan 2012 12:34:13 +0100
> > > > > > > > > > > > > To: [email protected]
> > > > > > > > > > > > > From: [email protected]
> > > > > > > > > > > > > Hallo,
> > > > > > > > > > > > > Er zal niks worden terug geboekt, volgens de AV waar jij mee hebt ingestemd, mogen wij veranderingen in het spel aan brengen.
> > > > > > > > > > > > > Met vriendelijke groet,
> > > > > > > > > > > > > Marijke
> > > > > > > > > > > > > --
> > > > > > > > > > > > > Bigpoint support
> > > > > > > > > > > > > Bigpoint GmbH
> > > > > > > > > > > > > Drehbahn 47-48
> > > > > > > > > > > > > 20354 Hamburg | Germany
> > > > > > > > > > > > > Fax: +49(0)40.88 1413-906
> > > > > > > > > > > > > http://www.bigpoint.com
> > > > > > > > > > > > > CEO: Heiko Hubertz
> > > > > > > > > > > > > Business Registration: HRB-Hamburg 94148
> > > > > > > > > > > > > > Marijke,
> > > > > > > > > > > > > > ik ben niet gediend van jou dreigementen...
> > > > > > > > > > > > > > als je me een spelban geeft zal ik 20 mailtjes per dag sturen (dat is een belofte)
> > > > > > > > > > > > > > Bovendien spam ik niet ik heb een spelprobleem die jullie kunnen oplossen maar jullie zijn er te beroert voor dus ik zal helaas moeten doorgaan met mailen tot mijn probleem is opgelost.
> > > > > > > > > > > > > > Ik stuur jullie geen mailtjes met spam ik stuur jullie een mailtje omdat ik een spelprobleem heb het recht om mij daarom een ban te geven hebben jullie dus niet en zeker niet bij een betaald account !
> > > > > > > > > > > > > > Maar als jullie niet eens het verschil weten tussen spammen en vragen om hulp dan twijfel ik echt aan jullie niveau...
> > > > > > > > > > > > > > dus gaarne de 35 k uri terug boeken of 42 euro bijboeken op mijn speelaccount... Premium en mijn smsjes voor de kamikaze pet !!!
> > > > > > > > > > > > > > MVG.
> > > > > > > > > > > > > > Revolved
> > > > > > > > > > > > > > > Subject: Re: Contactformulier [Ticket#2012011210012609]
> > > > > > > > > > > > > > > Date: Mon, 16 Jan 2012 07:31:24 +0100
> > > > > > > > > > > > > > > To: [email protected]
> > > > > > > > > > > > > > > From: [email protected]
> > > > > > > > > > > > > > > Hallo,
> > > > > > > > > > > > > > > Dan is hier mijn deal, als jij denkt ons vol te moeten spammen, dan zal ik een spel bann op het account moeten zetten wegens spam.
> > > > > > > > > > > > > > > Met vriendelijke groet,
> > > > > > > > > > > > > > > Marijke
> > > > > > > > > > > > > > > --
> > > > > > > > > > > > > > > Bigpoint support
> > > > > > > > > > > > > > > Bigpoint GmbH
> > > > > > > > > > > > > > > Drehbahn 47-48
> > > > > > > > > > > > > > > 20354 Hamburg | Germany
> > > > > > > > > > > > > > > Fax: +49(0)40.88 1413-906
> > > > > > > > > > > > > > > http://www.bigpoint.com
> > > > > > > > > > > > > > > CEO: Heiko Hubertz
> > > > > > > > > > > > > > > Business Registration: HRB-Hamburg 94148
> > > > > > > > > > > > > > > > Ik begrijp best wel dat ze domme mensen aan nemen om verzoeken in te willegen..
> > > > > > > > > > > > > > > > jullie hebben iets van mij afgenomen waar ik uri voor hebt betaald dus ik krijg nog uridium van jullie...
> > > > > > > > > > > > > > > > Helaas hebben jullie zo'n laag niveau bij dat support dat jullie het niet begrijpen NEE NEE en nog eens NEE...
> > > > > > > > > > > > > > > > ik zeg JA JA en nog eens JA en zal blijven mailen tot ik me uri heb, mochten jullie deze mail blokkeren zal ik daarna 2 andere mailadressen pakken en 5 x per dag mailen, ik heb gelijk en ik zal jullie zo lang stolken tot ik me uri terug heb. !! en waag het te blokkeren de mailtjes zullen zich telkens verdubbelen, en mochten jullie mijn IP adres blokkeren zal ik een ander IP adres nemen en nogmaals mijn mailjes verdubbelen...
> > > > > > > > > > > > > > > > Dus hier is de DEAL of ik krijg mijn uridium of jullie sturen mij netjes elke dag een mailtje terug, doen jullie dat niet en jullie negeren mij of blokkeren mij zal ik het aantal mailjes verdubbelen, tot het moment dat ik me uri terug heb !!
> > > > > > > > > > > > > > > > MVG,
> > > > > > > > > > > > > > > > Revolved
> > > > > > > > > > > > > > > > > Subject: Re: Contactformulier [Ticket#2012011210012609]
> > > > > > > > > > > > > > > > > Date: Sun, 15 Jan 2012 08:55:10 +0100
> > > > > > > > > > > > > > > > > To: [email protected]
> > > > > > > > > > > > > > > > > From: [email protected]
> > > > > > > > > > > > > > > > > Hallo,
> > > > > > > > > > > > > > > > > helaas zoals mijn collega al zei dit zal niet worden gedaan, er zijn dagelijks veranderingen in het spel en daar dient dus rekening mee gehouden te worden. En wil je een welles nietes spelletje spelen dan zal je met je volgende mail contact op kunnen nemen met onze juridische afdeling want wij gaan die discussie niet aan.
> > > > > > > > > > > > > > > > > Met vriendelijke groet,
> > > > > > > > > > > > > > > > > Maurice
> > > > > > > > > > > > > > > > > --
> > > > > > > > > > > > > > > > > Bigpoint support
> > > > > > > > > > > > > > > > > Bigpoint GmbH
> > > > > > > > > > > > > > > > > Drehbahn 47-48
> > > > > > > > > > > > > > > > > 20354 Hamburg | Germany
> > > > > > > > > > > > > > > > > Fax: +49(0)40.88 1413-906
> > > > > > > > > > > > > > > > > http://www.bigpoint.com
> > > > > > > > > > > > > > > > > CEO: Heiko Hubertz
> > > > > > > > > > > > > > > > > Business Registration: HRB-Hamburg 94148
> > > > > > > > > > > > > > > > > > ik heb me uridium nog niet ontvangen gaarne bijboeken !!
> > > > > > > > > > > > > > > > > > ik heb iets gekocht en jullie hebben het weg gehaald dus ik heb recht op mijn uri of geld terug !!
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > Subject: Re: Contactformulier [Ticket#2012011210012609]
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > Date: Sat, 14 Jan 2012 10:04:03 +0100
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > To: [email protected]
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > From: [email protected]
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > Hallo,
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > Dit wordt een welles nietes spelletje die je niet kan winnen. Ik ben duidelijk geweest. Als je geen verdere problemen hebt dan sluit ik de volgende tickets die binnenkomen van jou.
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > Succes verder in het spel.
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > Met vriendelijke groet,
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > Danny
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > --
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > Bigpoint support
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > Bigpoint GmbH
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > Drehbahn 47-48
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > 20354 Hamburg | Germany
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > Fax: +49(0)40.88 1413-906
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > http://www.bigpoint.com
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > CEO: Heiko Hubertz
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > Business Registration: HRB-Hamburg 94148
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > ik praat toch geen chinees,
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > jullie halen iets van me weg wat ik gekocht hebt en ik moet mijn uridium terug
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Subject: Re: Contactformulier [Ticket#2012011210012609]
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Date: Sat, 14 Jan 2012 01:34:23 +0100
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > To: [email protected]
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > From: [email protected]
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Hallo,
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Nogmaals: Ik kan en mag geen uridium terug geven al ijs jij dit. Ik hoop dat dit duidelijk is.
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Met vriendelijke groet,
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Danny
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > --
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Bigpoint support
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Bigpoint GmbH
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Drehbahn 47-48
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > 20354 Hamburg | Germany
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Fax: +49(0)40.88 1413-906
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > http://www.bigpoint.com
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > CEO: Heiko Hubertz
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Business Registration: HRB-Hamburg 94148
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > mijn probleem is nog niet opgelost !
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > From: [email protected]
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > To: [email protected]
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Subject: RE: Contactformulier [Ticket#2012011210012609]
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Date: Fri, 13 Jan 2012 19:34:48 +0100
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Beste support,
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > ik vroeg mijn geld niet terug ik eisde me geld terug of me uri...
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > mvg
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > revolved
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Subject: Re: Contactformulier [Ticket#2012011210012609]
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Date: Fri, 13 Jan 2012 18:22:21 +0100
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > To: [email protected]
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > From: [email protected]
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Hallo,
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Helaas gaat dat niet. Het staat je echter vrij om contact op te nemen met de politie (indien jij je bestolen voelt). Verder kan ik je niet helpen. Succes verder in het spel.
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Met vriendelijke groet,
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Danny
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > --
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Bigpoint support
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Bigpoint GmbH
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Drehbahn 47-48
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > 20354 Hamburg | Germany
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Fax: +49(0)40.88 1413-906
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > http://www.bigpoint.com
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > CEO: Heiko Hubertz
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Business Registration: HRB-Hamburg 94148
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Support,
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > ik heb betaald voor iets wat van mij is afgenomen.. ik heb recht op mijn geld terug... bugpoint begint op een criminele organisatie te lijken..
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > de enigste reden dat de functie is afgenomen is omdat er te veel uri werd geschoten i.p.v. gebankt..
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > ik EIS mijn geld of uri terug en daarmee uit !!
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > MVG,
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Revolved
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Subject: Re: Contactformulier [Ticket#2012011210012609]
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Date: Thu, 12 Jan 2012 10:10:23 +0100
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > To: [email protected]
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > From: [email protected]
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Hallo,
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Nee dit kunnen wij niet doen. Voor feedback over de aanpassing kan je dit kwijt in de praatgroep op het forum. Vergoedingen worden vooralsnog niet uitgedeeld. Je kan je kamikaze namelijk nog steeds gebruiken, alleen minder vaak.
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Succes verder in het spel.
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Met vriendelijke groet,
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Danny
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > --
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Bigpoint support
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Bigpoint GmbH
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Drehbahn 47-48
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > 20354 Hamburg | Germany
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Fax: +49(0)40.88 1413-906
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > http://www.bigpoint.com
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > CEO: Heiko Hubertz
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Business Registration: HRB-Hamburg 94148
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Username: ЯΞv0lvΞD™[ARES]
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > UserID:
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > GlobalAccountId: 55743064
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > E-Mail: [email protected]
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > GameID: 22
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Problem: Spelprobleem
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Cookies Enabled: yes
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Flash Available: yes
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Flash Version: 11.1.102
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:9.0.1) Gecko/20100101 Firefox/9.0.1
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > ---
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Beste support,
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > ik heb ge-SMST en ik heb gespaart voor een kamikazepet lvl 2, ik heb 35.000 uri betaald en nu nemen jullie de functie weg van de pet.
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > graag verzoek ik u mijn kamikaze 2 af te nemen en mijn 35.000 uri terug te geven zodat ik voor kamikaze 3 kan sparen.
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Jullie besluiten mijn gekochte kamikaze aan te passen dus ik heb recht op mijn uridium terug !!
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Graag zie ik zo spoedig mogelijk mijn uridium terug
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > MVG,
> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Revolved
Stoer hoor, Jeruno.
Ze hebben je die pet niet afgepakt, maar omdat het zeer waarschijnlijk iets teveel kwaliteiten had voor dat level een aanpassing op doorgevoerd. Er staat in de AV dat dit kan en mag. Dit is trouwens bij ELK spel zo!
Dus, volgens de AV zijn ze gewoon bezig het spel te verbeteren en beter uit te balanceren. Ze hebben je niks afgepakt.
Daarnaast is jouw manier van communiceren redelijk bedreigend, halsstarrig en zeer onredelijk.
Je dreigt met de politie en andere stappen, prima, maar dan moet je uit redelijkheid ook stoppen met de support van het spel te spammen en gewoon daadwerkelijk de stappen ondernemen! Je zult dan zien dat je tegen een deur aanloopt.
In jouw geval lijkt me een excuses richting de support op zijn plek en je mag blij zijn als je uberhaupt nog op jouw account mag van ze!
Hoe oud/jong ben je eigenlijk?
Ze hebben je die pet niet afgepakt, maar omdat het zeer waarschijnlijk iets teveel kwaliteiten had voor dat level een aanpassing op doorgevoerd. Er staat in de AV dat dit kan en mag. Dit is trouwens bij ELK spel zo!
Dus, volgens de AV zijn ze gewoon bezig het spel te verbeteren en beter uit te balanceren. Ze hebben je niks afgepakt.
Daarnaast is jouw manier van communiceren redelijk bedreigend, halsstarrig en zeer onredelijk.
Je dreigt met de politie en andere stappen, prima, maar dan moet je uit redelijkheid ook stoppen met de support van het spel te spammen en gewoon daadwerkelijk de stappen ondernemen! Je zult dan zien dat je tegen een deur aanloopt.
In jouw geval lijkt me een excuses richting de support op zijn plek en je mag blij zijn als je uberhaupt nog op jouw account mag van ze!
Hoe oud/jong ben je eigenlijk?
ik heb dit niet neergezet omdat het stoer is want dat valt best mee.
Uit eindelijk ben ik minder netjes geworden tegen support maar meer omdat ik woedend ben.
Mijn stappen zijn al allemaal ondernomen en ik ben bij de andere partijen serieus genomen. Het is voor hun een kleine moeite om de uridium terug te boeken aangezien ik iets heb gekocht wat niet meer werkt..
Uit eindelijk ben ik minder netjes geworden tegen support maar meer omdat ik woedend ben.
Mijn stappen zijn al allemaal ondernomen en ik ben bij de andere partijen serieus genomen. Het is voor hun een kleine moeite om de uridium terug te boeken aangezien ik iets heb gekocht wat niet meer werkt..
Waar een aanpassing op is uitgevoerd. Hij is je niet afgenomen.Jeruno schreef:Mijn stappen zijn al allemaal ondernomen en ik ben bij de andere partijen serieus genomen. Het is voor hun een kleine moeite om de uridium terug te boeken aangezien ik iets heb gekocht wat niet meer werkt..
Aanpassingen staan beschreven in de algemene voorwaarden. Misschien had je die dus beter even kunnen lezen alvorens geld aan iets te besteden!
Even een voorbeeld. Degene wie World of Warcraft spelen, betalen 13 euro per maand. Binnen WoW worden regelmatig wijzigingen doorgevoerd m.b.t. de classes. Ook gear wordt wel eens aangepast, omdat deze te goede stats zou hebben.
Het kan daarin dus gebeuren dat je gear koopt voor een paar honderd, misschien wel paar duizend gold en dat de stats worden aangepast ten behoeve van balanceren, oftewel, zodat het spel wel eerlijk blijft.
Dat geeft nog niemand een reden en het recht om daarover te gaan klagen! Dat hoort bij de ontwikkeling en balancering binnen het spel!
Zoals ik begrijp is dat ook met jouw pet het geval en ik ben ervan overtuigd dat je geen enkel recht heeft dit terug betaald te krijgen.
Ik noemde het stoer, omdat jouw manier van communiceren zeer slecht is! Het nijgt nogal naar een grote mond van een puber, vandaar ook mijn vraag hoe oud je bent.
Ik vind ook dat Bigpoint absoluut niet democratisch is en aan alle regels van het nederlandse wetboek zonder probleem aan hun laars lappen. Hun geven dat ook toe op alle forums dat hun wil wet is en dat ze aan alles maling hebben. Dit terwijl hun spellen heel veel geld kosten en hun omgekeerde bewijslast hanteren. Ook adverteren ze dat je geld kan winnen en het spel gratis is wat eigenlijk al niet klopt. Natuurlijk komen hier op radar admins die het tegendeel willen bewijzen maar de komende jaren zal iedereen er zelf achterkomen wat voor bedrijf bigpoint is en de klachten zullen dan ook flink toenemen. Als er genoeg mensen zijn voor een rechtzaak weet ik er nog wel een aantal die net zoals ik daarbij wil aansluiten.
Hey pgj:P Hoe gaat ie? maar ff iets anders.
Ik zet Bigpoint in de categorie dealers!! Heel veel mensen zijn verslaafd aan dit spelletje en Bigpoint net als een drugsdealer maakt misbruik van dit verslaving door mensen overdreven veel te laten betalen aan iets waar je uiteindelijk helemaal niks aan hebt.
Alles wat hierboven wordt genoemd klopt, er zijn veel dingen waar Bigpoint niet eerlijk in handelt. Ze maken reclame voor DarkOrbit met de boodschap dat het een gratis spelletje is, enige wat ze willen is dat je verslaafd wordt en DUIZENDEN EURO'S aan uit geeft. Dit Hoeft niet maar door de verslaving gebeurt het wel.
Mensen krijgen onterecht een bann zoals pgj2 hierboven, omdat zij niet het verschil kunnen zien tussen een cheater en eerlijke spelers.
Bigppoint verklaart ook dat alle spel accounts eigendom blijven van hun. Dit terwijl mensen al zoveel euro's erin hebben gestoken dat ik dat niet vind kloppen. Kan me heel goed voorstellen dat mensen hun account verkopen, maar dit is volgens Bigpoint verboden.
Ben benieuwd wat anderen hiervan vinden!
Groetjes Knip
Ik zet Bigpoint in de categorie dealers!! Heel veel mensen zijn verslaafd aan dit spelletje en Bigpoint net als een drugsdealer maakt misbruik van dit verslaving door mensen overdreven veel te laten betalen aan iets waar je uiteindelijk helemaal niks aan hebt.
Alles wat hierboven wordt genoemd klopt, er zijn veel dingen waar Bigpoint niet eerlijk in handelt. Ze maken reclame voor DarkOrbit met de boodschap dat het een gratis spelletje is, enige wat ze willen is dat je verslaafd wordt en DUIZENDEN EURO'S aan uit geeft. Dit Hoeft niet maar door de verslaving gebeurt het wel.
Mensen krijgen onterecht een bann zoals pgj2 hierboven, omdat zij niet het verschil kunnen zien tussen een cheater en eerlijke spelers.
Bigppoint verklaart ook dat alle spel accounts eigendom blijven van hun. Dit terwijl mensen al zoveel euro's erin hebben gestoken dat ik dat niet vind kloppen. Kan me heel goed voorstellen dat mensen hun account verkopen, maar dit is volgens Bigpoint verboden.
Ben benieuwd wat anderen hiervan vinden!
Groetjes Knip