LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone ligt klanten 2 keer op!!!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
jandyks

Vodafone ligt klanten 2 keer op!!!!

Ongelezen bericht door jandyks »

ik kocht een pre paidpakket van 22 50 wat op de omslag staat met telefoon nummer 0621382123 maar het bleek niet 22 50 te zijn maar 2,50 DUS 20 EURO MINDER! en zelfs nog minder want je moest het activeren door een betaal nummer te bellen of te sms en ( gratis nummer 0800 etc kon niet) dus ook nog 18 cent eraf voor 1 sms dus 2,32 waarik dus 22,68 voor betaalde om uiteindelijk maar 2,32 te krijgen voor mijn geld de hele procedure heb ik met video camera gefilmd voor de twijfelaars die denken dat ik wat verzin

Jefdus

Re: Vodafone ligt klanten 2 keer op!!!!

Ongelezen bericht door Jefdus »

Het lijkt me logisch dat je bij een prepaidpakket niet alleen betaalt voor het beltegoed, maar ook voor de SIM, het nr en misschien wel een telefoon. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat op de verpakking staat aangegeven dat het pakket 25 euro beltegoed bevat en dit vervolgens niet zo is

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Normaal zou ik reageren met de opmerking waarom kunnen mensen NIET begrijpend lezen maar WEL het woord oplichten goed spellen. Maar helaas gaat dat ook hier niet op.

Auti-Mama

Ongelezen bericht door Auti-Mama »

Vaak krijg je die 22,50 euro pas na registratie/ gegevens op kaart invullen en terugsturen. Dit staat ook vermeld op de verpakking. In kleine lettertjes weliswaar, maar het staat er op. ( bv. 25 euro beltegoed!! Waarvan 22,50 euro na registratie) Ik vermoed dat dit hier meer aan de hand is. Verder vind ik wel dat Topic starter gelijk erg agssief overkomt en al in de verdediging schiet voor iemand uberhaupt iets zegt. En om nou gelijk een nieuw topic te openen omdat iemand het er niet mee eens is of ergens vraagtekens bij plaatst....

kymcopeople2008

Ongelezen bericht door kymcopeople2008 »

Mijn vriendin heeft zelfde probleem met vodafone.Ook na registratie werd beltegoed niet bijgeschreven;aan alle voorwaarden werd voldaan en zelfs meer; want ze belde nog naar klantenservice! Dezen zeiden dat het fout in systeem was en dat het opgewaardeerd zou worden binnen 3 dagen. Maar je raad het al, zelfs na 3 weken nog niks .Ik kan mij je agressie wel voorstellen , velen hebben mening zonder goed te lezen.men gaat er vaak vanuit dat de consument wel fout zal zitten en helaas zelfs rechters geven grote bedrijven vaak gelijk.De onkosten die je maakt met bellen om HUN FOUT worden niet vergoed terwijl dat andersom wel geeist wordt.

henk51

Ongelezen bericht door henk51 »

ik kocht een pre paidpakket van 22 50 wat op de omslag staat met telefoon nummer 0621382123
Niet zo handig je 06 nummer te vermelden,tenzij je de hele dag gebeld willen worden.

gr Henk

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Ook na registratie werd beltegoed niet bijgeschreven
Zoals al eerder genoemd in dit topic, vaak moet de registratie met een antwoordkaart. Daar hoor ik TS niet over.

berend12

Ongelezen bericht door berend12 »

Begrijp niet goed wat het probleem van Jan is, maar je krijgt het gratis tegoed bijna altijd door je aan te melden via de website van Vodafone. Antwoordkaarten worden al jaren niet meer gebruikt.

Gesloten