LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vakantieveilingen.nl oplichters en bekend bij Justitie

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Vakantieveilingen.nl

Vakantieveilingen.nl oplichters en bekend bij Justitie

Ongelezen bericht door Vakantieveilingen.nl »

Beste mensen,

Zelf heb ik hele slechte ervaringen bij Vakantieveilingen.nl. Zo werden bij mij de vouchers niet geaccepteerd bij de aanbieder en wast de vakantieveilingen.nl zich in onschuld.

Er wordt mij verteld dat ik bij de aanbieder moet zijn en de aanbieder zegt dat ze geen contract meer hebben met vakantieveilingen.nl. Ook hoor ik regelmatig van anderen dat de volgende problemen veel voorkomen.

- Geld wordt door Vakantieveilingen.nl niet teruggestort
- De aanbieders zelf kunnen hun produkten ( vaak slechte kwaliteit ) niet kwijt en dumpen ze dan maar op de vakantieveilingen.nl
- Vakantieveilingen.nl verwijst door naar de voucheraanbieder en wast zijn handen in onschuld.
- Uitgegeven Vouchers zijn niet meer geldig
- Slechte bereikbaarheid
- Slechte voorlichting van Vakantieveilingen.nl over de aangeboden produkten en de risico's hiervan.

Al met al genoeg problemen met vakantieveilingen.nl.

Op het moment ik aangifte wilde doen bij de politie tegen vakantieveilingen.nl werd mij duidelijk dat dit bedrijf al bij de politie bekend is en dat er momenteel een justitieel onderzoek loopt naar vakantieveilingen.nl en diens eigenaars.

Dus mocht je nog geld tegoed hebben van vakantieveilingen.nl of wordt je voucher niet geaccepteerd bij een restaurant of i.d. meldt dit dan aan de politie op mijnpolitie.nl.

Hoe meer aangiftes hoe sterker wij staan.

Tevens een advies: koop niets meer via vakantieveilingen.nl en mocht je de laatste 7 dagen iets gekocht hebben beroep je dan op de wet koop op afstand en annuleer je bestelling en eis het geld terug.

stronkstronk

Re: Vakantieveilingen.nl oplichters en bekend bij Justitie

Ongelezen bericht door stronkstronk »

Vakantieveilingen.nl schreef:Beste mensen,

Zelf heb ik hele slechte ervaringen bij Vakantieveilingen.nl. Zo werden bij mij de vouchers niet geaccepteerd bij de aanbieder en wast de vakantieveilingen.nl zich in onschuld.

Al met al genoeg problemen met vakantieveilingen.nl.
Ai ai ai. Das heftige taal. Ben net terug van een paar dagen Ameland en dat ging perfect. Alles verliep keurig via Vakantieveilingen.
Vakantieveilingen.nl schreef: Op het moment ik aangifte wilde doen bij de politie tegen vakantieveilingen.nl werd mij duidelijk dat dit bedrijf al bij de politie bekend is.
Denk dat er ook wel politiemensen bieden op het veilingaanbod. Bedoel je dat met "bekend bij de politie"?

Vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door Vakantieveilingen.nl »

Misschien jij wel. Ik ( en met mij vele anderen ) dus niet !!!.

Tevens gaat er wel een lichtje branden als je aangifte wilt doen en er wordt gemeld dat er al een onderzoek loopt tegen vakantieveilingen.nl en diens eigenaars !!!!

Als je tevens gaat googlen op vakantieveilingen.nl kom je nog veel meer **** ( sorry ) tegen.

Dus voor mij nooit meer vakantieveilingen.nl

Emmy75

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Vakantieveilingen.nl schreef:Als je tevens gaat googlen op vakantieveilingen.nl kom je nog veel meer **** ( sorry ) tegen.

Het blijft me toch verbazen dat mensen pas gaan googlen na de aankoop.

stronkstronk

Vakantieveilingen.nl schreef:Tevens gaat er wel een lichtje branden als je aangifte wilt doen en er wordt gemeld dat er al een onderzoek loopt tegen vakantieveilingen.nl en diens eigenaars !!!!
Heb jij aangifte gedaan of niet? En wat voor onderzoek loopt er dan tegen "vakantieveilingen.nl en diens eigenaars"?
Hup, concretiseren.

stronkstronk

Emmy75 schreef:
Vakantieveilingen.nl schreef:Als je tevens gaat googlen op vakantieveilingen.nl kom je nog veel meer **** ( sorry ) tegen.

Het blijft me toch verbazen dat mensen pas gaan googlen na de aankoop.
En niet de voorwaarden lezen voor het aangeboden veilingobject en de algemene voorwaarden van een aanbieder.

sombody

Ongelezen bericht door sombody »

Begrijp dan niet dat de keten`s zoals van der valk en de toch fletcher[die sturen je trouwens retour vakantieveiling wat ook niet klopt]
maar dat deze zich dan hun goede naam laten gebruiken voor deze vakantieveiling,waarvan ik al eerder heb gemeld en ervaren dat je als een klant behandeld word in diverse als je al kunt boeken dus tweederangs en soms voor veel meer geld dan de laste minute site`s.

dan heb je meer zekerheid dan bij deze

wilde zelf een weekje bij elkaar scharrelen ,nou je kan beter een vliegreis boeken die heeft soms vertaging maar je gaat wel
dit is een onzekere toestand of er wel een kamer beshikbaar is.

diep triest :!:

rvldmn

Ongelezen bericht door rvldmn »

Hoe heeft u hier een bericht kunnen plaatsen.
Waar moet je dit aanklikken?

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Vakantieveilingen.nl

Advies: zodra je het woord "veiling" in een internetadres ziet staan, moet je die site mijden als de pest. T'is eigenlijk raar, dat de consumenten dat (nog) niet weten. Of het oplichters zijn, kan ik niet beoordelen, maar 1 ding staat vast: zij werken uitsluitend aan een eigen goedgevulde kontzak.

Maxiem.

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

Nou, die paar keer dat ik een 'veilingsite' heb bezocht, was ik minder geld kwijt, dan wanneer ik toegangskaartjes bij de kassa van XXXX zou hebben gekocht.

Emmy75

Ongelezen bericht door Emmy75 »

MAXIEM schreef: Advies: zodra je het woord "veiling" in een internetadres ziet staan, moet je die site mijden als de pest.
Persoonlijk vind ik dat een beetje overdreven. Wel vind ik dat consumenten zelf goed moeten weten waar ze mee bezig zijn op veilingen. Vooral heel goed de voorwaarden lezen en goed uitzoeken op internet wat gangbare / normale prijzen zijn.

sombody

Ongelezen bericht door sombody »

wil toch nog eens reageren.

Het is soms slecht geregeld ,je hoort ook redelijke berichten.

maar de ketens zelf weten soms zelf niet eens waar ze mee beig zijn of het personeel is er niet mee bekend,denk ook dat het meer over de hotels gaat dan de tickets.

het zijn echt de hotels die[uitzonderingen daargelaten] kastje muur effect met vakantie veilling voeren ,dus die zijn mede schulig en zoals je dan al ziet ze blijven erop staan andere foto erbij en er worden weer wat boekingen gedaan blijft zeggen de hotelketens zelf ook dom ,,en dan hebben sommige een zoover award onbegrijpelijk!

upgraden moet ook vaak want dan heb je een beetje redelijke kamer en dan heb je nog wat hotels die al aardig over de houdheids datum zijn en die staan er dus elke dag opnieuw op,maanden lang en als je goed na denkt ken dat toch niet en de opvoering van prijzen kijk wel eens verbazend hoe dat gaat op de laste minute site`s gaan ze goedkoper weg,maar ja zolang het werkt vullen ze hun zakken

Gesloten