Ik wil toch even reageren op de verhalen die zich op dit forum afspelen over Stadsbus maastricht.
Ik ben zelf buschauffeur bij het genoemde bedrijf en dat al heel veel jaartjes.
Ik werk daar met veel plezier tussen fijne collega's en de mensen die voor ons de uitgestippelde lijn uitvoeren.
Ik heb het gevoel dat er mensen zijn die gewoon niets begrijpen van het vak, want hier wordt alleen maar gesproken over de min punten die Stadsbus Maastricht zou meebrengen.
Dat er in deze periode van bezuinigingen prestaties geleverd wordt door Managers van ons bedrijf om het nog zo goed koop mogenlijk te houden voor de klanten begrijpen ze niet.
Alles wat moet gebeuren wordt niet door hen bepaald maar door DenHaag.
Officieel moest er voor de nieuwe ingevoerde zoneringen nog meer stripjes betaald worden maar door goed inzicht van onze managers is dat tot het minimum beperkt geworden.
Dat alles maar duurder wordt daar zijn wij het met zijn allen over eens, en daar heeft iedereen gelijk in maar om hier stadsbus Maastricht schuld van te geven is dan ook lulkoek.
En dan iets over Mick, tja ik weet wie je bent en iedereen trouwens, je bent iemand die graag hoog van de toren blaast maar niet iemand die even goed nadenkt wat er in de OV shops te koop is aan maandabonnementen.Schaam je voor je uitspraken
Tip : Koop een Abonnement van Stadsbus van 1,5 ster, dat is een jaar abonnement waar je maar een prijs van 10 maanden over hoeft te betalen.Kom je door heel Maastricht, Hartstikke goedkoop.
Kan je reizen van Zone 6658 door naar 6649 en verder door naar 6650 en zone 6659.
Enne Mick, wij chauffeurs zijn je verhalen platgezegd kotsmoe aan het worden.
Is het zo goed Bij jou bedrijf( Vodafoon) Los daar de problemen op want met jou fantasie moet dat echt wel lukken.
Hou je bij je meug en hou op met bazelen.
Verder wens ik jou namens vele chauffeurs een goede reis met Stadsbus Maastricht, en als je toch nog ergens met een probleempje zit dan moet je maar eens bij de mensen die in de nieuwbouw op de eerste etage werken eens binnen lopen voor een goed advies.
Een Buschauffeur van Stadsbus Maastricht