LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] bogers faillissement
bogers faillissement
Wij hebben begin november een dakkapel besteld bij fa. Bogers. 16 december is men komen meten. Vervolgens moesten ook wij 35 % aanbetalen. De verkoper is deze 16de december ook nog langs gekomen om een plan te kunnen maken voor vervanging van de achtergevel. Is haastig met losse opmerkingen vertrokken. 25 december hebben wij het bedrag ( ruim 2500 euro) overgemaakt. 16 februari jl. kregen wij een bericht van de curator dat het bedrijf failliet verklaard is en dat wij niet kunnen rekenen op enige restitutie. De firma Bogers heeft dus geprobeerd de orderportefeuille te vullen, wetend dat deze orders niet meer uitgevoerd zouden worden. ( het personeel ontving al twee maanden geen loon meer). Mag dit zomaar?. Worden dergelijke praktijken meegenomen in de beslissing dergelijke ondernemers opnieuw een kans tot ondernemen te gunnen?. Ik leer hieruit verzoeken tot aanbetaling niet meer te honoreren en een deurtje verder te gaan, waar ik als bona fide klant ( dat kan ik immers controleren) vertrouwd word.
-
Re: bogers faillissement
zoek even op Bogers in het forum - dan vind je nog meer berichten van gedupeerden van het faillissement van deze firma.
Wij hebben vergelijkbaar verhaal; okt 1e aanbetaling van 35% en in december 2e aanbetaling gedaan.
Er gaat al iemand aangifte van oplichting doen - afhankelijk van de uitkomst, overwegen wij het zelfde.
Heb ook al bedacht of we niet met een aantal gedupeerden de eigenaren aan moeten klagen wegens malafide praktijken; immers men wist al in november dat faillissement dreigde.
groetjes
J
Wij hebben vergelijkbaar verhaal; okt 1e aanbetaling van 35% en in december 2e aanbetaling gedaan.
Er gaat al iemand aangifte van oplichting doen - afhankelijk van de uitkomst, overwegen wij het zelfde.
Heb ook al bedacht of we niet met een aantal gedupeerden de eigenaren aan moeten klagen wegens malafide praktijken; immers men wist al in november dat faillissement dreigde.
groetjes
J
-
Re: bogers faillissement
Beste,
Om iedereen op dezelfde plek te woord te kunnen staan verwijs ik U graag naar volgend topic: https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 6&t=112880
Met vriendelijke groet,
Bogers Kozijnen B.V.
Om iedereen op dezelfde plek te woord te kunnen staan verwijs ik U graag naar volgend topic: https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 6&t=112880
Met vriendelijke groet,
Bogers Kozijnen B.V.