LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Badkamer Discount

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
Hendrik876
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jun 2008 11:24

Badkamer Discount

Ongelezen bericht door Hendrik876 »

Pas op met de BadkamerDiscount.

Wij hebben heel vervelende ervaringen met de Badkamer Discount. Check altijd of je je spullen wel geleverd krijgt, want het lijkt erop dat ze bij grote leveringen een aantal artikelen bewust niet leveren. En als je vervolgens niet snel genoeg reclameert (binnen 48 uur!), dan geven ze niet thuis en moet je de artikelen opnieuw bij ze bestellen.
Het woord discount in de naam van het bedrijf, www.badkamerdiscount.com, lijkt ook niet meer dan een lokmiddel. Ze lokken je met een paar aantrekkelijk geprijsde artikelen, maar voor de benodigde accessoires vragen ze de hoofdprijs.

badkamerdiscount
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 jun 2008 14:20

Re: Badkamer Discount

Ongelezen bericht door badkamerdiscount »

Beste Hendrik,

Wij als bedrijf zijn absoluut niet de beroerdste om problemen op te lossen. Ook niet als manco goederen wat later dan 48 uur gemeld worden. Maar uw reclamatie vond pas plaats na 10 weken. Na levering van de sanitaire artikellen.
Hierdoor is het niet meer controleerbaar of de goederen wel of niet geleverd zijn. Aangezien deze niet meer bij ons aanwezig zijn. Verder zijn wij van mening. Dit een artikel van 3 meter lang, dus eigenlijk ook niet te missen valt bij het controleren van uw goederen.
Hierop hebben wij u een oplossing aangeboden. Om het missende product aan te bieden tegen inkoopsprijs. Hier wou/wilt u geen gebruik van maken.

Met vriendelijke groet,
Directie Badkamer Discount b.v.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Badkamer Discount

Ongelezen bericht door sjoegel »

kijk een verhaal van twee kanten ! Zo zie je maar dat lang niet alle klagers op dit forum recht van spreken hebben.

leandra1975
Berichten: 37
Lid geworden op: 08 apr 2008 21:37

Re: Badkamer Discount

Ongelezen bericht door leandra1975 »

Zo Hendrik :oops:, en nu jij weer

MLF
Berichten: 798
Lid geworden op: 20 okt 2005 13:43

Re: Badkamer Discount

Ongelezen bericht door MLF »

meneer badkamerdiscount is natuurlijk de echte

GLTP
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jun 2008 11:15

Re: Badkamer Discount

Ongelezen bericht door GLTP »

Ook wij hebben soortgelijke ervaring met Bsdkamer Discount Bij ons ontbraken de aansluitmaterialen van het bad. Volgens de Badkamer Discount waren de materialen geleverd, maar ze zaten er echt niet bij. Ook wij kwamen daar laat achter.Onze aannemer begon namelijk pas na 4 weken met de badkamer. Check dus als je iets besteld bij de badkamer Discount dubbel goed dat de spullen er ook echt wel allemaal bij ziten. Maar eigenlijk is dat zo goed als onmogelijk als je een hele badkamer tegelijk besteld.
De Badkamer Discount hield vol dat de spullen wel geleverd waren. De aansluitmaterialen kunnen echter nergens anders voor worden gebruikt,dus waarom zouden we hierom liegen? :(

badkamerdiscount
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 jun 2008 14:20

Re: Badkamer Discount

Ongelezen bericht door badkamerdiscount »

Beste GLTP,

Indien u spullen aankoopt,wat het ook is voor een produkt ,lijkt het mij logisch dat je je produkt controleert op schades,mancos,produktie fouten.
Wij van Badkamerdiscount houden van duidelijkheid,u kunt u produkten laten leveren,deze kunt u voor levering controleren.wij maken een pakbon en aan de hand van deze gegevens heeft u 48 uur de tijd om te reclameren,wij nemen aan dat u in 2 dagen tijd u geleverde artikelen makkelijk kunt controleren.
Maar goed,indien u klachten heeft,wij spenderen velen duizenden euros aan contributie geld om aangesloten te zijn bij het cbw.Hier kunt u uw klacht deponeren! Helaas hebben wij nooit iets vernomen van al deze opmerkingen.
P.s.Misschien kunt u even kijken onder de warme douche,er zijn ook heel veel tevreden klanten met hun aankoop bij badkamerdiscount BV

De Direktie
Badkamerdiscount BV

Way2Evil
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 jan 2012 14:27

Re: Badkamer Discount

Ongelezen bericht door Way2Evil »

Klacht verwijderd i.v.m. afspraak badkamer discount
Laatst gewijzigd door Way2Evil op 28 feb 2012 08:21, 1 keer totaal gewijzigd.

badkamerdiscount
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 jun 2008 14:20

Re: Badkamer Discount

Ongelezen bericht door badkamerdiscount »

Beste,

Wat jammer om dit bericht op deze manier te lezen.
Graag wil ik onze kant ook toelichten.

1e: De tegels zijn door u zelf uitgerekend. Dit omdat u heeft aangegeven een expert te zijn in m2 uit te rekenen omdat dit u dagelijkse werkzaamheden zijn. Uw badkamer had namelijk wat schuine kanten. Maar dat was geen enkel probleem voor u zelf om uit te rekenen.
Tevens is er zeer zeker wel rekening gehouden met het snijverlies anders had u van uw vloertegels en strokenmix ook te kort gehad. En dit is niet het geval.

2e: Vervolgens hebben wij u verschillende keren aangegeven dat wij graag voor 23 december wilde inmeten daar onze inmeet expert met verlof ging.
U zou uw best doen, maar dit is helaas niet gelukt.
Degene die wij vervolgens hebben gestuurd had deze situatie nog niet eerder meegemaakt en moest dus onverrichtte zaken naar huis.

3e: Zie punt 2. Wij hebben vervolgens een externe monteur ingehuurd om bij u in te meten. Deze liggen niet voor het oprapen en hebben ook een planning.

4e: Wat de monteur vervolgens heeft verteld dat klopt want de cabine zoals u wenst is idd niet te realiseren. Wij hebben uitvoerig de optie´s doorgenomen omdat jullie in eerste instantie een schuifdeur systeem wilden. Dit werd te duur en we zijn uitgeweken naar een vijfhoek cabine. Na accoord is hier ook jullie handtekening onder gezet. Duidelijk aangegeven op de bon staat vermeld: 1x Douchecabine 5-hoek op maat. U krijgt dan uiteraard ook een 5-hoek cabine.
De cabine die u nu wenst kan niet afsluitbaar gemaakt worden.

5e: Zie punt 4. Hoe kan iets verkocht worden wat niet bestaat.
Wij zijn super scherp in maatwerk cabine´s en verkopen hier ontzettend veel in. Dit als extra service van de zaak.

6e: Het is jammer dat u dit op deze manier kenbaar maakt, dit had namelijk bij ons gewoon besproken kunnen worden, dan hadden wij u kunnen laten zien waarom het technisch niet kan. Wel willen wij u het geld terug storten en succes wensen met het zoeken naar een 5-hoek cabine op maat met schuine uitsparing in het glas en 2 klapdeuren voor 1535,00 incl. inmeetkosten.


Met vriendelijke groet,
De directie van Badkamer Discount

Way2Evil
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 jan 2012 14:27

Re: Badkamer Discount

Ongelezen bericht door Way2Evil »

Klacht verwijderd i.v.m. afspraak badkamer discount
Laatst gewijzigd door Way2Evil op 28 feb 2012 08:21, 1 keer totaal gewijzigd.

badkamerdiscount
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 jun 2008 14:20

Re: Badkamer Discount

Ongelezen bericht door badkamerdiscount »

Als sluitend antwoord zouden wij mee willen geven dat wij als Badkamerdiscount moeten bewijzen dat al deze opsommingen op waarheid berusten,de vraag is dan wederzijds ...bewijs u dan het tegendeel.
Op het forum kan er zoveel geschreven worden...positief en negatief.

Wij hebben helaas niet uw wensen kunnen invullen door naar onze mening technische redenen.

Zoals gemeld hebben wij het met elkaar intern opgelost!

Directie Badkamerdiscount BV

Way2Evil
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 jan 2012 14:27

Re: Badkamer Discount

Ongelezen bericht door Way2Evil »

Klacht verwijderd i.v.m. afspraak badkamer discount
Laatst gewijzigd door Way2Evil op 28 feb 2012 08:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Way2Evil
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 jan 2012 14:27

Re: Badkamer Discount

Ongelezen bericht door Way2Evil »

Klacht verwijderd i.v.m. afspraak badkamer discount
Laatst gewijzigd door Way2Evil op 28 feb 2012 08:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Way2Evil
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 jan 2012 14:27

Re: Badkamer Discount

Ongelezen bericht door Way2Evil »

Klacht verwijderd i.v.m. afspraak badkamer discount
Laatst gewijzigd door Way2Evil op 28 feb 2012 08:22, 1 keer totaal gewijzigd.

sjakkie83
Berichten: 20
Lid geworden op: 08 jan 2007 13:16

Re: Badkamer Discount

Ongelezen bericht door sjakkie83 »

Bij de eerste klacht en reactie van Badkamerdiscount denkt men nog dat het om een verdwaalde ziel gaat die zijn gram probeert te halen bij een bedrijf omdat hij zelf niet goed gelezen / gekeken heeft.

Helaas als je doorleest verdwijnt dat gevoel al gauw... Vreemde excuses, toezeggingen die klaarblijkelijk laat of niet geheel nagekomen worden...

De opletende consument is hier toch weer wat wijzer geworden!

Way2Evil
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 jan 2012 14:27

Re: Badkamer Discount

Ongelezen bericht door Way2Evil »

Klacht verwijderd i.v.m. afspraak badkamer discount

kard
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jun 2013 08:42

Re: Badkamer Discount

Ongelezen bericht door kard »

Ik heb een waterkraan via internet bij de badkamerdiscount besteld, maar helaas paste hij niet. Ik heb hem dus binnen de 7 dagen bedenktijd teruggestuurd, maar zij weigeren het geld terug te betalen. Let op voor je iets bij de badkamerdiscount besteld!

Annikaatje
Berichten: 517
Lid geworden op: 27 feb 2013 20:21

Re: Badkamer Discount

Ongelezen bericht door Annikaatje »

badkamerdiscount schreef:Als sluitend antwoord zouden wij mee willen geven dat wij als Badkamerdiscount moeten bewijzen dat al deze opsommingen op waarheid berusten,de vraag is dan wederzijds ...bewijs u dan het tegendeel.
Op het forum kan er zoveel geschreven worden...positief en negatief.

Wij hebben helaas niet uw wensen kunnen invullen door naar onze mening technische redenen.

Zoals gemeld hebben wij het met elkaar intern opgelost!

Directie Badkamerdiscount BV
Ik moet zeggen dat Badkamerdiscount door de reacties die hier gepost worden op mij erg onprofessioneel overkomt. Slordig geschreven teksten, spelfouten, spreektaal. En ik heb niet het idee dat de klant koning is!

En die 48u klinkt heel redelijk, maar aan de andere kant: als Badkamerdiscount gewoon goed zou leveren, en er dus in principe niets mist, dan kan toch wel wat meer tijd genomen worden voor reclamatie? Badkamerdiscount snapt vast ook wel dat badkamers geregeld pas een tijdje later geplaatst worden en er dan pas gezien wordt of iets al dan niet mist. Ik krijg door die 48-uur regel eigenlijk een beetje het idee dat Badkamerdiscount er al vanuit gaat dat ze niet goed/compleet zouden leveren, en het risico daarvan dus lekker doorsluist naar de klant. Niet erg sympathiek, of wel?

tevreden klant1
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 aug 2013 20:21

Re: Badkamer Discount

Ongelezen bericht door tevreden klant1 »

Ik heb een complete badkamer geleverd gekregen door de Badkamerdiscount. Mijn partner en ik zijn bij de winkel geweest en ik moet eerlijkheidshalve vermelden dat wij erg goed zijn geholpen. De medewerkers denken zeer goed mee in de situatie en hebben ons goed geholpen met het brainstormen en nieuwe ideen om de badkamer in te richten. de badkamer was compleet en op de afgesproken dag geleverd. Dus onprofessioneel vind ik ze zeker niet, integendeel.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Badkamer Discount

Ongelezen bericht door trail46 »

tevreden klant1 schreef:Ik heb een complete badkamer geleverd gekregen door de Badkamerdiscount. Mijn partner en ik zijn bij de winkel geweest en ik moet eerlijkheidshalve vermelden dat wij erg goed zijn geholpen. De medewerkers denken zeer goed mee in de situatie en hebben ons goed geholpen met het brainstormen en nieuwe ideen om de badkamer in te richten. de badkamer was compleet en op de afgesproken dag geleverd. Dus onprofessioneel vind ik ze zeker niet, integendeel.
Dan hebben ze gelukkig 1 tevreden klant.Wat een afknapper is dat Badkamerdiscount, als je onwelgevallige reacties (laat?) verwijderen en door anderen reclame laat maken is dat voor mij een prima reden om mijn geld ergens anders te besteden.

Gesloten