LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] RABO bank weigert mij als klant na schone lei van rechtbank.

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
newmikey

Re: RABO bank weigert mij als klant na schone lei van rechtbank.

Ongelezen bericht door newmikey »

crazyme schreef:Draai dit verhaal eens om:

Ts levert aan een klant voor een aanzienlijk bedrag aan spullen die nooit betaald worden. Klant komt na een aantal jaar terug met een schone lei en wenst een nieuwe bestelling te plaatsen.....

Dan zeg je als ondernemer toch ook : ik heb nog wat van je tegoed ?
Exact wat ik op pagina 1 ook al zei:
newmikey schreef:Als jij mijn klant zou zijn en je had me laten zitten met onbetaalde rekeningen zou ik je ook niets meer leveren, schone lei of niet.

marnix

Ongelezen bericht door marnix »

Teunbosseman schreef:
newmikey schreef:
Teunbosseman schreef: Das een andere discussie, nergens blijkt uit verhaal TS dat dit van toepassing is.....toch ??
Je maakt hier een berg insinuaties van heb ik jouw daar zeg......waar baseer je dit allemaal op ?? Ken je TS, ben je bekend met zijn reilen en zeilen ??
Teun,
a)Dit is een forum. Je kunt alle oude posts van TS simpelweg even doorspitten
b)TS heeft een website waar hij het nodige over zichzelf vertelt
c)TS zit in de gemeentelijke politiek en ook op de website van de gemeente/partij laat hij e.e.a. over zichzelf los.

Je kunt mij niet verwijten dat ik 's mans vrij toegankelijke achtergrond in zijn eigen bewoordingen nalees om mij een beeld te vormen van TS.

Als hij dan komt met "ik ben failliet en dat kwam door een fout van het UWV" gaan bij mij wat alarmbellen af en rode waarschuwingslampjes aan. Behoudens uitzonderlijke situaties ga je niet failliet aan het UWV. Dat lukt alleen als je het UWV langere tijd met redelijk succes om de tuin hebt kunnen leiden.

Dat lukt alleen als je jarenlang een uitkering krijgt waarvan je zelf kan weten dat je er géén recht op hebt en dan tòch je mond houdt. Je faillissement is dan gewoon je eigen schuld en je moet dan niet net doen alsof dat geheel buiten jezelf om maar "gebeurde". Een man een man, een woord een woord. Je staat voor je eigen (gebrek) aan correct handelen.

Als je dan een ex-zakenrelatie tegenkomt die géén zaken meer wil doen met jou als particulier, doe je er goed aan dat niet van de daken te schreeuwen en je verdullemste best te doen deze zakenrelatie te bewijzen dat je zijn hernieuwde vertrouwen weer waardig bent.

Aha, kijk daar kom je nu mee.......jij kent blijkbaar het reilen en zeilen van TS of hebt de moeite genomen om de oude postst van TS door te spitten....dat kan je natuurlijk niet van mij of een ander verwachten cq verwijten ......had dan meteen gemeld dan had ik niet zou uit mn slof hoeven te schieten naar jou en kan dat dan naar TS doen.

TS.......is dit allen waar ? Zoja, tsja.......ik houd mn mond maar........jij zou je dan moeten schamen.
Heer bosseman, waarom "moet" u eigenlijk uit uw slof schieten?
Mooi werk trouwens van newmikey!

Teunbosseman
Contacteer:

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Heer bosseman, waarom "moet" u eigenlijk uit uw slof schieten?
Mooi werk trouwens van newmikey!

Doet dat er iets toe ?? Ik hoef toch geen verantwoording af te leggen ??

Lees alle post ff door en niet alleen de laatste dan begrijp je de context waarin ik dit schreef.

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

Het probleem (Teunb<>Newm) is wat mij betreft géén probleem meer - we waren het al eerder eens: zand erover en dus ook niet oprakelen svp. Dit dient geen enkel doel en leidt af van het werkelijke onderwerp van dit topic.

JtC

Ongelezen bericht door JtC »

Wat samengevat kan worden in 1 zin: Zoek een andere bank of blijf waar je bent.

srozeboom

Ongelezen bericht door srozeboom »

he bram je hebt groot gelijk de rabo doet aan discriminatie ik sta onder bewindvoering omdat ik niet met papieren om kan gaan heb bij vkb alles prima op orde sta er financieel zeer goed voor ik ben verhuist van delfzijl naar tenboer en in tenboer is alleen een rabobank,ik zit ook bij ing en wil overstappen naar rabo maar ze zeggen gewoon in mijn gezicht u zit bij uw bewind voerder bij ing blijf maar bij de ing u krijgt bij ons geen rekening terwijl de bewindvoerder zelfs zelf nog gebeld heeft met de rabobank om een rekening daar voor mij te regelen.

groet van sid.

Gesloten