LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollands Nieuwe Niet leveren en wel factureren

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
hray
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 feb 2012 16:04

Hollands Nieuwe Niet leveren en wel factureren

Ongelezen bericht door hray »

Hollands Nieuwe leveren geen toestel met bijbehorend abonnement en gaan vervolgens wel doodleuk factureren. Heel vervelend daar de communicatie ook nogal moeizaam gaat. Nog vervelender wordt het daar er al wel nummerbehoud was aangevraagd en dus ook niet meer bereikbaar daar ze dat al wel doorgevoerd hebben.

atesli
Berichten: 370
Lid geworden op: 20 jan 2010 23:36

Re: Hollands Nieuwe Niet leveren en wel factureren

Ongelezen bericht door atesli »

Er is al maanden een stortvloed aan klachten over deze ZEER slechte provider.
Volgende keer eerst beter hier kijken alvorens met z'on bedrijf is zee gaan.

Gezien dit al maanden aan de gang is zou ik geen verbetering verwachten.

hray
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 feb 2012 16:04

Re: Hollands Nieuwe Niet leveren en wel factureren

Ongelezen bericht door hray »

En of de duvel er mee speelt: na plaatsen bericht op forum binnen kwartier reactie van hollandsnieuwe: ze gaan de annulering in orde maken.

MAXIEM

Re: Hollands Nieuwe Niet leveren en wel factureren

Ongelezen bericht door MAXIEM »

hray

De duvel heeft hier weinig mee te maken. Hollandnieuwe doet via dit forum aktief aan damage control en naar mijn indruk worden ze daar steeds slagvaardiger in.

Maxiem.

Gesloten