Inderdaad..het moet duidelijk aangegeven zijn dat er op Nubuck niets gesmeerd mag worden....
Mijn ervaring met Dubarry valt in dezelfde categorie...hele slechte nazorg voor hun producten....een bijna onbeschofte brief van hun dealer, Belship te Utrecht.
Mijn laarzen zijn 6 jaar oud, niet kapot maar ook niet meer waterdicht.
De garantie vermeldt dat er 10 jaar voor staat.
Dat kan je vergeten.... zelfs Dubarry Ierland benaderd, maar die laat niets van zich horen....
Dure Dubarry's? Gewoon niet meer kopen....er zijn zat andere laarzen te koop.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dubarry laarzen verpest na schoonmaken met bijgeleverd setje
Re: Dubarry laarzen verpest na schoonmaken met bijgeleverd setje
53o ik vraag niet om jouw mening over de consumentenbond, ik vraag om advies over mijn laarzen, niet of jij de consumentenbond goed vind of niet. Er zijn vast andere topics voor dat soort discussies
Mijn aangetekende brief is gisteren ontvangen door meneer Haagsman, nog niets gehoord. Hopelijk krijg ik volgende week reactie van hem.
Mijn aangetekende brief is gisteren ontvangen door meneer Haagsman, nog niets gehoord. Hopelijk krijg ik volgende week reactie van hem.
Voor de mensen die nog geïnteresseerd zijn.
Meneer Haagsman heeft niet gereageerd op mijn brief. Erg jammer en ook erg onprofessioneel. Hierop heb ik de rechtsbijstand verzekering ingeschakeld. Zij hebben het aankoopbedrag aan mij betaald. Het zou ze meer geld kosten om er een proces van te maken dan de laarzen gekocht hebben. Aan de ene kant erg jammer omdat meneer haagsman nu "gelijk" krijgt maar aan de andere kant ook prettig want nu weet ik in ieder geval dat ik mijn geld terug krijg.
Meneer Haagsman heeft niet gereageerd op mijn brief. Erg jammer en ook erg onprofessioneel. Hierop heb ik de rechtsbijstand verzekering ingeschakeld. Zij hebben het aankoopbedrag aan mij betaald. Het zou ze meer geld kosten om er een proces van te maken dan de laarzen gekocht hebben. Aan de ene kant erg jammer omdat meneer haagsman nu "gelijk" krijgt maar aan de andere kant ook prettig want nu weet ik in ieder geval dat ik mijn geld terug krijg.
-
In 2009 heb ik Dubarry laarzen bij Van Arendonk in Eindhoven gekocht. Ze worden door mij dagelijks gebruikt. Onlangs merkte ik dat ze niet meer waterdicht waren. De zool bleek scheurtjes te vertonen. Dat verklaarde mijn natte voet. Ik ben hiermee terug gegaan naar Van Arendonk. Zij hebben de laarzen voor mij naar Dubarry opgestuurd. Gisteren kreeg ik bericht dat de laarzen kosteloos vervangen worden door een paar nieuwe. Dat noem ik nou goede garantie van Dubarry. Mag ook gezegd worden.