LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort prima Service!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Yasmine01

Telfort prima Service!!

Ongelezen bericht door Yasmine01 »

Hallo Allemaal,

Ik ben nu zo tevreden over telfort, ze hebben besloten om mijn rekening mobiel internet te vergoeden. Waarschijnlijk hebben ze door dat ook medewerkers fouten maken. Voor een ieder die mijn eerdere bericht heeft gezien weet waar ik op doel!!
Laatst gewijzigd door Yasmine01 op 01 mar 2012 23:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Winterman

Re: Telfort prima Service!!

Ongelezen bericht door Winterman »

Yasmine01 schreef:Anders kun je ook een welcoms cadeau verwachten van 278 euro.
Ja, dat geld natuurlijk voor iedereen die bij Telfort een abonnement afsluit.

Als je denkt onbeperkt internet hebt zet je internet natuurlijk nooit standaard aan. Wist je dat je niet hoeft af te gaan op wat een medewrker van een bedrijf je verteld, maar dat je dat ook zelf kan lezen?

beschuitje

Ongelezen bericht door beschuitje »

@winterman
Ja, dat geld natuurlijk voor iedereen die bij Telfort een abonnement afsluit.

Als je denkt onbeperkt internet hebt zet je internet natuurlijk nooit standaard aan. Wist je dat je niet hoeft af te gaan op wat een medewrker van een bedrijf je verteld, maar dat je dat ook zelf kan lezen?
geld is een valuta ik zal uw bericht correct weergeven :lol: dat geldt....
wat een medewrker van een bedrijf je verteld, maar dat je dat ook zelf kan lezen?
wat een medewerker van een bedrijf je vertelt.

Winterman

Heb jij gezien hoe laat het is? Mijn toetsenbord begint slaperig te worden en werkt niet echt mee.

beschuitje

Ongelezen bericht door beschuitje »

Een beschuitje bij het ontbijt doet wonderen :D

Winterman

Waarom pas bij het ontbijt?

Yasmine01

Ongelezen bericht door Yasmine01 »

Vraag me af waar telfort webcare nu uithangt. Niet eens het fatsoen om hierop te reageren. :(

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@Yasmine01,

Erg vervelend wat er is gebeurd, graag geef ik u een toelichting. Wij rekenen alleen kosten voor mobiel internet als uw telefoon verbinding maakt met het mobiele datanetwerk. Uw telefoon heeft blijkbaar wel verbinding gemaakt met ons datanetwerk. Als u op uw iPhone een rondje of 3G ziet staan naast Telfort NL, staat mobiel internet aan. Als ik het goed begrijp heeft u wel een mobiel internet bundel aangesloten, maar zijn er toch kosten in rekening gebracht? Ziet u in Mijn Telfort dat u een databundel heeft? Graag ben ik u hierbij verder van dienst. In een privébericht kunt u uw naw-gegevens, 06-nummer van Telfort en uw e-mailadres aan ons kenbaar maken.

Update: Gegevens ontvangen. U heeft getekend voor de startdatum 01-03-2012 (zie uw contract):Afbeelding

Uw verbruik voor deze datum valt buiten de bundel. Ik heb uw klacht uitgezet bij de betreffende afdeling, er wordt spoedig contact met u opgenomen.

Laïla

Gesloten