LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Neem nooit Digitenne
Re: Neem nooit Digitenne
Klopt je kan binnen 4 weken kosteloos opzeggen ... Maar alleen telefonisch !! Gelukkig was alles zo geregeld en heb niet een poos in de wacht gestaan.
Dit is precies waarop ik doel. KPN weet zelf dat digitenne een brakke technologie is. Ze laten het je proberen zodat je later niet kunt zeggen, ja maar de kwaliteit is zo slecht en ik wil ervan af. Ze dekken zichzelf hiermee in, want ze kunnen dan zeggen, ja maar u kon het proberen.ciske schreef:Je mag inderdaad 30 dagen proberen , maar als je aan een hele drukke weg woont ken je het beter niet nemen, dan krijg je veel storingen.
olaf79 schreef:Dit is precies waarop ik doel. KPN weet zelf dat digitenne een brakke technologie is. Ze laten het je proberen zodat je later niet kunt zeggen, ja maar de kwaliteit is zo slecht en ik wil ervan af. Ze dekken zichzelf hiermee in, want ze kunnen dan zeggen, ja maar u kon het proberen.
vind ik een beetje onzin, heb zelf digitenne, woon aan een redelijk drukke weg en het is nog altijd mijn keus om iets te nemen. Ik vind het netjes dat je het 30 dagen mag proberen mag je bij de meeste niet.
Nou vorige week is m n pakket netjes opgehaald. Nu krijg ik regelmatig post van KPN of ik tevreden ben met Digitenne De administratie is daar dus ook een puinhoop.
Cr@m schreef:Nou vorige week is m n pakket netjes opgehaald. Nu krijg ik regelmatig post van KPN of ik tevreden ben met Digitenne De administratie is daar dus ook een puinhoop.
beter de vraag of je tevreden bent , dan post met rekeningen.
Digitenne is een soort russche roulette. Werkt het, heb je mazzel. Werkt het niet tsja...ciske schreef:vind ik een beetje onzin, heb zelf digitenne, woon aan een redelijk drukke weg en het is nog altijd mijn keus om iets te nemen. Ik vind het netjes dat je het 30 dagen mag proberen mag je bij de meeste niet.
KPN weet dat het een moeizame technologie is en biedt daarom het 30 dagen zonder verplichtingen aan. Daarmee heb je een redelijk tijd om testen of het uberhaupt werkt of de kwaliteit redelijk is.
dat is jouw mening, niet de mijne.Digitenne is een soort russche roulette
Dat is het mooie van een forum. Je hoeft het niet eens te zijn met elkaars mening om toch zinvol over iets te discussieren.ciske schreef:dat is jouw mening, niet de mijne.Digitenne is een soort russche roulette
even een en ander terug zitten lezen
een bericht op 17 december 2011
pakket vorige week opgehaald en krijg steeds post of ik tevreden ben
vind ik wel raar na een week al meerdere post hierover maar goed
ik heb digitenne ook de insteekkaart en de losse tuner
insteekkaart werkt goed met een kleine antenne
met de losse decoder ging het helemaal mis allemaal blokken
gebeld met digitennen en deze hebben mij een buiten antenne gestuurd sindsdien werkt deze decoder perfect
bij nieuw abbonement 35 euro activatie kosten vind ik wel een beetje extreem veel want ze hoeven alleen de cijvers in te voeren van de smartcard
wat betreft het klagen kom op mensen je maakt een keuze dit wil zeggen dat je achter je besluit staat om een product te nemen
en elke keuze die je maakt doe je zelf en moet je zelf de verantwoording voor dragen. dus eerst even lezen op diverse forums en dan pas keuzes maken.
ik heb digitenne op een slaapkamer en verder heb ik upc in huis.
over beide heb ik niet te klagen omdat ikzelf de keuze heb gemaakt.
denk daar eens over na.
mvg dennis
een bericht op 17 december 2011
pakket vorige week opgehaald en krijg steeds post of ik tevreden ben
vind ik wel raar na een week al meerdere post hierover maar goed
ik heb digitenne ook de insteekkaart en de losse tuner
insteekkaart werkt goed met een kleine antenne
met de losse decoder ging het helemaal mis allemaal blokken
gebeld met digitennen en deze hebben mij een buiten antenne gestuurd sindsdien werkt deze decoder perfect
bij nieuw abbonement 35 euro activatie kosten vind ik wel een beetje extreem veel want ze hoeven alleen de cijvers in te voeren van de smartcard
wat betreft het klagen kom op mensen je maakt een keuze dit wil zeggen dat je achter je besluit staat om een product te nemen
en elke keuze die je maakt doe je zelf en moet je zelf de verantwoording voor dragen. dus eerst even lezen op diverse forums en dan pas keuzes maken.
ik heb digitenne op een slaapkamer en verder heb ik upc in huis.
over beide heb ik niet te klagen omdat ikzelf de keuze heb gemaakt.
denk daar eens over na.
mvg dennis