Mijn Sonim telefoon is bij Dynafix (het niet) ter reperatie aangeboden, slechts 1 van de 3 klachten was gerepareet terwijl dit duidelijk op het klachtenformulier stond. Bovedien kreeg ik de telefoon zonder accu teruggestuurd, ik wacht nu al ruim een maand op een accu. Ik heb via Bol.com een accu besteld deze was binnen 4 dagen in mijn bezit!!! nu blijkt ook dat de meegestuurde acculader niet past!!!!
deze moet ik nu weer ter reparatie aanbieden enz enz enz.
Gezien de ervaring met de accu heb ik maar besloten om zelf een lader te kopen. Dit scheelt mij een hoop ergenis, bovendien weet ik dan zeker dat ik deze binnen een paar dagen in mijn bezit heb.
Kortom ik ben helemaal klaar met Dynafix, en zal nooit en te nimmer meer iets ter reperatie of wat dan ook bij jullie aanbieden. Mijn advies is dan ook om de naam te veranderen in Dynafixt het niet.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dynafix (het niet)
Re: Dynafix (het niet)
zeer nette snelle service..
STATUS DATUM / TIJD
Order - Volledig ingevoerd 20-2-2012 12:46:32
Order - Bevestigd 20-2-2012 12:46:36
Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Dynafix Care) 20-2-2012 12:46:36
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 23-2-2012 4:17:57
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 23-2-2012 4:17:58
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 23-2-2012 11:17:39
Reparatie repair center - In behandeling 23-2-2012 15:26:42
Reparatie - Wacht op informatie sales 24-2-2012 8:37:07
Reparatie repair center - In behandeling 24-2-2012 9:13:51
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 27-2-2012 15:47:39
Reparatie repair center - Voltooid 27-2-2012 15:47:40
Naar verwachting is mijn telefoon morgen of overmorgen weer binnen, dus iets meer dan een weekje kwijt geweest..
STATUS DATUM / TIJD
Order - Volledig ingevoerd 20-2-2012 12:46:32
Order - Bevestigd 20-2-2012 12:46:36
Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Dynafix Care) 20-2-2012 12:46:36
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 23-2-2012 4:17:57
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 23-2-2012 4:17:58
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 23-2-2012 11:17:39
Reparatie repair center - In behandeling 23-2-2012 15:26:42
Reparatie - Wacht op informatie sales 24-2-2012 8:37:07
Reparatie repair center - In behandeling 24-2-2012 9:13:51
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 27-2-2012 15:47:39
Reparatie repair center - Voltooid 27-2-2012 15:47:40
Naar verwachting is mijn telefoon morgen of overmorgen weer binnen, dus iets meer dan een weekje kwijt geweest..
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 08 nov 2008 14:36
Re: Dynafix (het niet)
Ik heb dergelijke abnormaal slechte ervaringen met Dynafix als ook met mijn Sonim XP5300 telefoon, die zogenaamde de sterkste telefoon ter wereld hoort te zijn. Dat is hij aan de buitenkant misschien, de software en binnenkant hebben bij mij nooit naar behoren gewerkt en de telefoon is nu voor de 3e(!)x binnen een jaar ter reparatie geweest bij Dynafix. Nooit heeft de telefoon het goed gedaan, altijd was er wel iets dat het niet deed ( GPS module, speaker/microfoon, software (Tomtom achtig pakket... ) , etc. ) en nooit heeft Dynafix het kunnen verhelpen. Nu, de laatste reparatie heeft meer dan een maand (!) geduurd en het probleem is nog niet verholpen !!! Volgens mij heeft Sonim gewoon een super slecht toestel gemaakt en kan Dynafix niks anders doen dan dweilen met de kraan open, alleen doen ze alsof er niets aan de hand is om zo aan het werk te blijven. KOOP GEEN SONIM ! en blijf ver weg van DYNAFIX !
Ik heb nog garantie bij het bedrijf waar ik de telefoon gekocht heb en ga proberen mijn toestel om te ruilen voor iets anders. Sonim komt zijn beloftes niet na. Het is een telefoon waar telkens wel iets aan kapot is. Er staan zelfs functies in de handleiding ( zoals het veranderen van je SMS beltoon... ) die in werkelijkheid helemaal niet blijken te kunnen. De software laat het niet toe...
Zwaar teleurgesteld...
Ik heb nog garantie bij het bedrijf waar ik de telefoon gekocht heb en ga proberen mijn toestel om te ruilen voor iets anders. Sonim komt zijn beloftes niet na. Het is een telefoon waar telkens wel iets aan kapot is. Er staan zelfs functies in de handleiding ( zoals het veranderen van je SMS beltoon... ) die in werkelijkheid helemaal niet blijken te kunnen. De software laat het niet toe...
Zwaar teleurgesteld...