LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dansschoolhouder: "Radar verzweeg waarheid koude douche."

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Pat75
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 feb 2012 22:15

Re: Dansschoolhouder: "Radar verzweeg waarheid koude douche."

Ongelezen bericht door Pat75 »

@chocomelk Ik heb niks tegen welk geloof dan ook, ook al maak ik daar geen deel van uit, maar als je zoals mevr. Hertzenberg met de 10 geboden leeft, dan mogen we haar daar toch wel aan houden.

En daarbij, als je zo´n goed mens bent.. gedraag je daar dan ook naar. Dus, niet roomser dan de Paus willen zijn en ondertussen uit winstbejag iemand moedwillig in een kwaad daglicht zetten.

kipfilet
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 feb 2012 22:28

Re: Dansschoolhouder: "Radar verzweeg waarheid koude douche."

Ongelezen bericht door kipfilet »

In ieder geval zal de omroep Tros , tros radar wel dankbaar zijn, na een kleine 30 jaar Troskompas abonnee en ca 14 jaar Troslid hebben wij vanavond ons lidmaatschap opgezegd en is dit tevens ons laatste jaar dat wij de Troskompas wensen te ontvangen.
De Troskompas gaat dus ook de deur uit, indien de Tros dit de manier vind om om te gaan met hun Grootste familie van Nederland verbreken wij de familiebanden.
Vanzelfsprekend hebben wij ook onze familieleden en vrienden ingelicht, dus de Tros kan nog een fiks aantal opzeggingen verwachtten.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Dansschoolhouder: "Radar verzweeg waarheid koude douche."

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Pat75 schreef:@chocomelk Ik heb niks tegen welk geloof dan ook, ook al maak ik daar geen deel van uit, maar als je zoals mevr. Hertzenberg met de 10 geboden leeft, dan mogen we haar daar toch wel aan houden.

En daarbij, als je zo´n goed mens bent.. gedraag je daar dan ook naar. Dus, niet roomser dan de Paus willen zijn en ondertussen uit winstbejag iemand moedwillig in een kwaad daglicht zetten.
Ik heb er verder geen weet van of Mevr. H met de 10 geboden leeft maar als je daar gelijk in hebt dan kan ik je reactie begrijpen.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Dansschoolhouder: "Radar verzweeg waarheid koude douche."

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Lisavd schreef:De eigenaresse heeft op Geenstijl ook reacties geplaatst. Eén daarvan was:

Eigenaresse meldt zich ook maar even; bedankt GS voor het rechtzetten. Ik ben jullie as we speak aan het aanmelden voor een warme douche op de Tros Radar site.
Babooms | 27-02-12 | 21:04 | + 51 -

Daar moest ik toch wel heel erg om lachen, haha.

:lol:
Ik steun de nominatie.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Dansschoolhouder: "Radar verzweeg waarheid koude douche."

Ongelezen bericht door sephora30 »

Ik mag hopen dat dit in een volgende uitzending wel even rechtgezet wordt :shock:

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Dansschoolhouder: "Radar verzweeg waarheid koude douche."

Ongelezen bericht door Chocomelk »

kipfilet schreef:In ieder geval zal de omroep Tros , tros radar wel dankbaar zijn, na een kleine 30 jaar Troskompas abonnee en ca 14 jaar Troslid hebben wij vanavond ons lidmaatschap opgezegd en is dit tevens ons laatste jaar dat wij de Troskompas wensen te ontvangen.
De Troskompas gaat dus ook de deur uit, indien de Tros dit de manier vind om om te gaan met hun Grootste familie van Nederland verbreken wij de familiebanden.
Vanzelfsprekend hebben wij ook onze familieleden en vrienden ingelicht, dus de Tros kan nog een fiks aantal opzeggingen verwachtten.
Ach dat is dan gewoon een kipfiletje minder voor de Tros. :wink:

Overigens heb je geen teletekst ?
Ik heb al een 8-9 jaar geleden de troskompas opgezegd.

Pat75
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 feb 2012 22:15

Re: Dansschoolhouder: "Radar verzweeg waarheid koude douche."

Ongelezen bericht door Pat75 »

@Chocomelk (even off topic, maar ter info). Mevr. Hertzenberg is zevendedagsadventist..

kipfilet
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 feb 2012 22:28

Re: Dansschoolhouder: "Radar verzweeg waarheid koude douche."

Ongelezen bericht door kipfilet »

Chocomelk schreef:
kipfilet schreef:In ieder geval zal de omroep Tros , tros radar wel dankbaar zijn, na een kleine 30 jaar Troskompas abonnee en ca 14 jaar Troslid hebben wij vanavond ons lidmaatschap opgezegd en is dit tevens ons laatste jaar dat wij de Troskompas wensen te ontvangen.
De Troskompas gaat dus ook de deur uit, indien de Tros dit de manier vind om om te gaan met hun Grootste familie van Nederland verbreken wij de familiebanden.
Vanzelfsprekend hebben wij ook onze familieleden en vrienden ingelicht, dus de Tros kan nog een fiks aantal opzeggingen verwachtten.
Ach dat is dan gewoon een kipfiletje minder voor de Tros. :wink:

Overigens heb je geen teletekst ?
Ik heb al een 8-9 jaar geleden de troskompas opgezegd.
We hebben een schotel en ook digitale tv via internet, maar ach nooit echte klachten gehad over de Tros en ook altijd heel stipt de Troskompas op donderdag in de bus.
Dus dachten we : goede service mag beloond worden.
Maar dit is wel zo schandalig dat we de Tros maar helemaal opzeggen, dit noem ik van Tros radar geen service.

kuklos
Berichten: 10138
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Dansschoolhouder: "Radar verzweeg waarheid koude douche."

Ongelezen bericht door kuklos »

sephora30 schreef:Ik mag hopen dat dit in een volgende uitzending wel even rechtgezet wordt :shock:
Hmm, ja en nee. Ik hoop dat morgen eerst een speciale uitzending wordt ingelast om dit recht te zetten en dan volgende week in de reguliere uitzending weer.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Dansschoolhouder: "Radar verzweeg waarheid koude douche."

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Pat75 schreef:@Chocomelk (even off topic, maar ter info). Mevr. Hertzenberg is zevendedagsadventist..
:shock:

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: Dansschoolhouder: "Radar verzweeg waarheid koude douche."

Ongelezen bericht door trebelski »

Chocomelk schreef:
Pat75 schreef:@Chocomelk (even off topic, maar ter info). Mevr. Hertzenberg is zevendedagsadventist..
:shock:
Je hebt een PB. :wink:

CritCon
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 feb 2012 22:24

Re: Dansschoolhouder: "Radar verzweeg waarheid koude douche."

Ongelezen bericht door CritCon »

Radar: een programma mede ter bescherming van consumenten. Dit vwb misleiding, oplichting, lastig vallen oftewel alles waarbij iemand flink nadeel ondervindt. En dit laatste vaal als gevolg van een partij welke zelf ergens beter van hoopt te worden of niet voor redelijkheid vatbaar is.

Wat betreft het topic van de dansschoolhouder:
- willens en wetens wordt geen serieus wederhoor toegepast,
- op de dag van de uitzending wordt men pas in de gelegenheid gesteld te reageren. Oftewel: ongeacht de uitkomst wordt er toch uitgezonden. Beetje kort dag ook om te reageren, los van eventueel ziek zijn, sterfte in de familie, in het buitenland zitten etc.
- ondanks de toch nog verkregen info vwb de stand van zaken had toch op zijn minst een toelichting tijdens de uitzending gepast.
- mededeling dat intussen het geld is overgemaakt zodanig gebracht dat het lijkt of het dankzij de tussenkomst is van Radar.

Oftewel: Radar benadeeld anderen, ter meerdere eer en glorie van zichzelf oftewel om er zelf beter van te worden en last but certainly not least niet voor redelijkheid vatbaar.

Ongeacht de volledigheid en juistheid van het artikel op GeenStijl, er was meer dan voldoende aanleiding, argumenten en feiten om dit niet uit te zenden of dan op zijn minst volledig anders te brengen. Het willens en wetens onnodig beschadigen van iemand is stuitend en onsmakelijk.
Alles voor de kijkcijfers, nietwaar? Want op basis daarvan zijn die absurde salarissen bij Radar gebaseerd. Pot verwijt de ketel etc?

Het zou jullie sieren om dit asap te rectificeren. Sterker nog, gezien wat jullie pretenderen met dit programma hebben jullie zelfs die plicht.

Pat75
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 feb 2012 22:15

Re: Dansschoolhouder: "Radar verzweeg waarheid koude douche."

Ongelezen bericht door Pat75 »

trebelski schreef:
Chocomelk schreef:
Pat75 schreef:@Chocomelk (even off topic, maar ter info). Mevr. Hertzenberg is zevendedagsadventist..
:shock:
Je hebt een PB. :wink:

Je bedoeld: PB staat ter beschikking voor offtopic berichten die aan bepaalde personen zijn gericht ? Of, check je inbox, ik heb je net een PB gestuurd ? :lol:

Anyway, ik dacht dat mijn opmerking wel duiding kon gebruiken door de boodschap van Antoinette´s gezindte te plaatsen.

Ehminator
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 feb 2012 22:56

Re: Dansschoolhouder: "Radar verzweeg waarheid koude douche."

Ongelezen bericht door Ehminator »

Toch fijn zo'n programma die met de nauwkeurigheid van een radar heel nauwkeurig de perfecte uitleg weet te omzeilen. Nu is Radar toch al een ballen programma waar eigen mening naar voren geschven wordt en de waarheid er eigenlijk niet zoveel toe doet.

Vriendelijk verzoek ook of die Linda de Rooy :cry: ([email protected]) en haar connecties OOK onder de koude douche gezet kunnen worden. Dat type nonmens hebben we geen donder aan :) (Moet haast wel familie van die andere De Rooy zijn - Oh nee... Da's Vara...) :evil:

Fijn hoor, Hertzbenbaggerberg en kornuiten....

soepkipjes
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 feb 2012 23:21

Re: Dansschoolhouder: "Radar verzweeg waarheid koude douche."

Ongelezen bericht door soepkipjes »

Ach.. trosradar kijkt alleen naar de kijkcijfers.. de consument interesseert ze oom geen reet. Als het salaris (van antoinette 3 ton) maar binnen komt.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Dansschoolhouder: "Radar verzweeg waarheid koude douche."

Ongelezen bericht door Chocomelk »

soepkipjes schreef:Ach.. trosradar kijkt alleen naar de kijkcijfers.. de consument interesseert ze oom geen reet. Als het salaris (van antoinette 3 ton) maar binnen komt.
En hoeveel uur per maand werkt ze voor die 3 ton ?

soepkipjes
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 feb 2012 23:21

Re: Dansschoolhouder: "Radar verzweeg waarheid koude douche."

Ongelezen bericht door soepkipjes »

Chocomelk schreef:
soepkipjes schreef:Ach.. trosradar kijkt alleen naar de kijkcijfers.. de consument interesseert ze oom geen reet. Als het salaris (van antoinette 3 ton) maar binnen komt.
En hoeveel uur per maand werkt ze voor die 3 ton ?
boeit mij dat.. ze is zo';n hypocriete tante die een bankdirecteur aan te spreken op de exorbitante salarissen en bonussen, terwijl ze zelf met 0 toegevoegde waarde (elk irritant figuur kan radar presenteren) meer geld opstrijkt

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Dansschoolhouder: "Radar verzweeg waarheid koude douche."

Ongelezen bericht door Chocomelk »

soepkipjes schreef:
boeit mij dat.. ze is zo';n hypocriete tante die een bankdirecteur aan te spreken op de exorbitante salarissen en bonussen, terwijl ze zelf met 0 toegevoegde waarde (elk irritant figuur kan radar presenteren) meer geld opstrijkt
Ik wist niet dat ze 3 ton op jaarbasis verdiende, u wel maar u weet dus hoeveel uur ze daarvoor werkt etc ?
Jammer dat jij je daar niet verder dan in verdiept hebt want je weet he belastende uitlatingen dienen altijd onderbouwd te worden.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Dansschoolhouder: "Radar verzweeg waarheid koude douche."

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Chocomelk schreef:
soepkipjes schreef:
boeit mij dat.. ze is zo';n hypocriete tante die een bankdirecteur aan te spreken op de exorbitante salarissen en bonussen, terwijl ze zelf met 0 toegevoegde waarde (elk irritant figuur kan radar presenteren) meer geld opstrijkt
Ik wist niet dat ze 3 ton op jaarbasis verdiende, u wel maar u weet dus hoeveel uur ze daarvoor werkt etc ?
Jammer dat jij je daar niet verder dan in verdiept hebt want je weet he belastende uitlatingen dienen altijd onderbouwd te worden.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/6739 ... erg__.html

Pat75
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 feb 2012 22:15

Re: Dansschoolhouder: "Radar verzweeg waarheid koude douche."

Ongelezen bericht door Pat75 »

Al werkt ze er 80 uur per week voor, nog veel te veel... Zeker van ons belastinggeld. Was de Balkenende-norm niet genoeg? Als goedertierendheid en menslievendheid haar grootste doel is, dan is 50.000 bruto ook al genoeg om van te leven. Haar man is Senator voor de PvdD, dus de hypotheek is ook gedekt.

Gesloten