LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ticketloket.com
Re: ticketloket.com
Verschil in waarde tussen de tickets die u hebt gekregen en besteld terugclaimen zou ik zeggen.
-
Ook wij zijn [ongefundeerde bewering verwijder door moderator] door http://www.ticketloket.com. We hadden in september al kaarten besteld, in oktober betaald, en na 4,5 maand krijgen wij van ticketloket.com een email, dat ze de kaarten helaas niet kunnen leveren. Wel hebben ze 4,5 maand rente kunnen trekken van die 292,50! Niet te geloven, toch? En wij zijn waarschijnlijk niet de enige. Ik heb wel het geld teruggestort gekregen, maar onze hotelovernachting voor 4 personen en rentevergoeding, daar geven ze gewoon geen antwoord op. Ik geef ze nog 5 dagen, dan ga ik aangifte doen bij de politie.
Laatst gewijzigd door Radar op 29 feb 2012 10:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).
Hoi allemaal,
Ik heb in oktober 2011 twee kaarten voor Anouk (11-3-12) gekocht via www.ticketloket.nl Na het lezen van deze verhalen heb ik diverse mailtjes verstuurd naar ticketloket dat ik het wou annuleren en mijn geld terug wou hebben etc. etc. Op deze mailtjes werd niet gereageerd (buiten de automatische mailtjes om) Ik heb een melding gemaakt bij de politie, er kan pas een zaak ontstaan als er genoeg meldingen binnen komen. Gisteren (28-02-12) heb ik 2 e-tickets ontvangen van het concert. Zodra we ook binnen komen met die tickets ga ik genieten van het concert, tot die tijd ga ik nog nergens van uit. (misschien hebben meerdere mensen dezelfde etickets gekregen). Daarnaast heb ik een mail ontvangen dat ik het geld terug gestort krijg wat ik teveel heb betaald. (had betaald om de tickets via een aangetekende brief te ontvangen) Dat geld is vandaag binnengekomen.
Hopelijk is alles uiteindelijk goed afgelopen, hou jullie op de hoogte!
Ik heb in oktober 2011 twee kaarten voor Anouk (11-3-12) gekocht via www.ticketloket.nl Na het lezen van deze verhalen heb ik diverse mailtjes verstuurd naar ticketloket dat ik het wou annuleren en mijn geld terug wou hebben etc. etc. Op deze mailtjes werd niet gereageerd (buiten de automatische mailtjes om) Ik heb een melding gemaakt bij de politie, er kan pas een zaak ontstaan als er genoeg meldingen binnen komen. Gisteren (28-02-12) heb ik 2 e-tickets ontvangen van het concert. Zodra we ook binnen komen met die tickets ga ik genieten van het concert, tot die tijd ga ik nog nergens van uit. (misschien hebben meerdere mensen dezelfde etickets gekregen). Daarnaast heb ik een mail ontvangen dat ik het geld terug gestort krijg wat ik teveel heb betaald. (had betaald om de tickets via een aangetekende brief te ontvangen) Dat geld is vandaag binnengekomen.
Ik heb een tijdje geleden een kaartje gekocht via ticketloket. Ik hoorde van vrienden dat ze naar Bryan Adams gingen in Ahoy en ik wilde ook mee. (de eerste keer een concert meemaken) Ik heb toen via ticketloket een staanplaats arena kunnen regelen. Kreeg ik gister een mailtje van ticketloket dat ik in ring 1 ben geplaats omdat ze niet genoeg kaarten hadden gekregen van de leverancier. Dus ik ben nu de dupe en ik moet nu alleen in ring 1 gaan staan en mijn vrienden in de arena.
Belachelijk voor woorden. Ik heb een mailtje teruggestuurd dat het niet klopte en dat ze niet zonder mijn toestemming in ring 1 wordt geplaatst (en het verschil van prijskaartje al op mijn rekening stond). En dat ze kunnen kiezen of geld helemaal terug geven 80 euro of mij een arena/staanplaats kaartje geven.
Ik moet nu nog op een reactie wachten van ticketloket.
Maar ticketloket is niet de goedkoopste en helemaal niet de beste.
Belachelijk voor woorden. Ik heb een mailtje teruggestuurd dat het niet klopte en dat ze niet zonder mijn toestemming in ring 1 wordt geplaatst (en het verschil van prijskaartje al op mijn rekening stond). En dat ze kunnen kiezen of geld helemaal terug geven 80 euro of mij een arena/staanplaats kaartje geven.
Ik moet nu nog op een reactie wachten van ticketloket.
Maar ticketloket is niet de goedkoopste en helemaal niet de beste.
manonnn2 schreef:Hoi allemaal,
Ik heb in oktober 2011 twee kaarten voor Anouk (11-3-12) gekocht via http://www.ticketloket.nl Na het lezen van deze verhalen heb ik diverse mailtjes verstuurd naar ticketloket dat ik het wou annuleren en mijn geld terug wou hebben etc. etc. Op deze mailtjes werd niet gereageerd (buiten de automatische mailtjes om) Ik heb een melding gemaakt bij de politie, er kan pas een zaak ontstaan als er genoeg meldingen binnen komen. Gisteren (28-02-12) heb ik 2 e-tickets ontvangen van het concert. Zodra we ook binnen komen met die tickets ga ik genieten van het concert, tot die tijd ga ik nog nergens van uit. (misschien hebben meerdere mensen dezelfde etickets gekregen). Daarnaast heb ik een mail ontvangen dat ik het geld terug gestort krijg wat ik teveel heb betaald. (had betaald om de tickets via een aangetekende brief te ontvangen) Dat geld is vandaag binnengekomen.
We hebben de juiste kaarten ontvangen met de juiste zitplekken, super avond gehad:) Toch bestel ik de volgende keer ergens anders kaarten om deze stress te voorkomen..
Ik wens iedereen su6 die heeft besteld op ticketloket.nl en hoop dat alles vanaf nu goed gaat.
-
Geachte lezers,
In december 2011 reservering gedaan bevestiging voor kaarten van Il Divo. Bevestiging ook netjes ontvangen en dat de kaarten geleverd worden 7 dagen aangetekend en wel. Ik zou de kaarten vandaag ontvangen maar kreeg idd een mail dat ze de kaarten niet konden leveren maar dat het geld 1-2 dagen terug gestort zou worden op mijn rek. excuus voor het ongemak! of je daar wat aan hebt... mijn gevoel zegt dat ze de kaarten voor nog meer geld gewoon door verkocht zijn door ticketloket dus in mijn ogen [niet onderbouwde bewering verwijderd door moderator].....
Op het moment dat ik ze besteld had waren er nog genoeg kaarten...heb hiervoor ook een bevestiging mogen ontvangen!
welke rechten heb je hierin en welke stappen kan je ondernemen hierin....hier ga ik natuurlijk niet mee akkoord!! b] [niet onderbouwde bewering verwijderd door moderator][/b] Geld staat al maanden op rekening dus rente die ze daarvoor krijgen van alle mensen die ook zo´n mail hebben ontvangen en een bestelling hebben gedaan bij hun!!
Hotel is al geboekt en 2 dagen vrij genomen hiervoor!
Dit is toch niet normaal of wel dan....
Graag hoor ik reacties
Bedankt
In december 2011 reservering gedaan bevestiging voor kaarten van Il Divo. Bevestiging ook netjes ontvangen en dat de kaarten geleverd worden 7 dagen aangetekend en wel. Ik zou de kaarten vandaag ontvangen maar kreeg idd een mail dat ze de kaarten niet konden leveren maar dat het geld 1-2 dagen terug gestort zou worden op mijn rek. excuus voor het ongemak! of je daar wat aan hebt... mijn gevoel zegt dat ze de kaarten voor nog meer geld gewoon door verkocht zijn door ticketloket dus in mijn ogen [niet onderbouwde bewering verwijderd door moderator].....
Op het moment dat ik ze besteld had waren er nog genoeg kaarten...heb hiervoor ook een bevestiging mogen ontvangen!
welke rechten heb je hierin en welke stappen kan je ondernemen hierin....hier ga ik natuurlijk niet mee akkoord!! b] [niet onderbouwde bewering verwijderd door moderator][/b] Geld staat al maanden op rekening dus rente die ze daarvoor krijgen van alle mensen die ook zo´n mail hebben ontvangen en een bestelling hebben gedaan bij hun!!
Graag hoor ik reacties
Bedankt
Laatst gewijzigd door Radar op 17 apr 2012 15:10, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
@ Desiree -
of je ergens rechten aan kunt ontlenen is zaak voor een jurist.
Maar, omdat je gekozen hebt via niet officiele kanalen kaarten te kopen (althans een poging te wagen) loop je helaas dit soort risico`s.
Niet voor niets waarschuwen artiesten en concertorganisatoren al jaren voor dergelijke 'wederverkopers'.
voor je rechten - neem eens contact op met je rechtsbijstand, en / of het juridisch loket (je zou kunnen stellen dat 2 vrije dagen en de hotelovernachting een schadepost zijn) - maar ik geef je weinig kans.
of je ergens rechten aan kunt ontlenen is zaak voor een jurist.
Maar, omdat je gekozen hebt via niet officiele kanalen kaarten te kopen (althans een poging te wagen) loop je helaas dit soort risico`s.
Niet voor niets waarschuwen artiesten en concertorganisatoren al jaren voor dergelijke 'wederverkopers'.
voor je rechten - neem eens contact op met je rechtsbijstand, en / of het juridisch loket (je zou kunnen stellen dat 2 vrije dagen en de hotelovernachting een schadepost zijn) - maar ik geef je weinig kans.
-
Beste Desiree,desiree1978 schreef:Geachte lezers,
In december 2011 reservering gedaan bevestiging voor kaarten van Il Divo. Bevestiging ook netjes ontvangen en dat de kaarten geleverd worden 7 dagen aangetekend en wel. Ik zou de kaarten vandaag ontvangen maar kreeg idd een mail dat ze de kaarten niet konden leveren maar dat het geld 1-2 dagen terug gestort zou worden op mijn rek. excuus voor het ongemak! of je daar wat aan hebt... mijn gevoel zegt dat ze de kaarten voor nog meer geld gewoon door verkocht zijn door ticketloket dus in mijn ogen dikke oplichterij.....
welke rechten heb je hierin en welke stappen kan je ondernemen hierin....hier ga ik natuurlijk niet mee akkoord!! En zie dit is oplichterij!! Geld staat al maanden op rekening dus rente die ze daarvoor krijgen van alle mensen die ook zo´n mail hebben ontvangen en een bestelling hebben gedaan bij hun!!
Graag hoor ik reacties
Bedankt
Ticketloket is geen officieel verkoopkanaal van kaartjes. Zij proberen zelf kaarten te kopen en deze met woekerwinsten door te verkopen aan bijvoorbeeld jou! Zij gokken er gewoon op. Nu blijkt dat zij niet aan kaarten kunnen komen en sturen jou daarom een bericht dat je geen kaarten krijgt en je krijgt een zeer welgemeend excuus. Deze verkoopsites communiceren zeer slecht. Zeker als zij zich niet aan hun verplichtingen kunnen voldoen.
Je kunt niks meer doen dan alleen maar je geld terug eisen en laat dit ook voor jou een wijze les zijn: koop je tickets via officiele verkoopkanalen. Klik maar eens hier en lees dat je daar nooit kaarten moet kopen.
Hieronder een lijst met enkele officiële bureaus en een aantal officieuze bureaus.
1. Officieel en mogelijk wel betrouwbaar:
Ticketservice.nl
Top Ticket Line
Nationale Theater Kassa
AUB Uitburo
Livenation.nl
Ticketmaster.nl
Eventim.nl
Seetickets.nl
of
aan de kassa van het theater (waar je de echte prijs betaalt).
2. Officieus en mogelijk niet betrouwbaar/daar kun je dus beter NIET kopen:
http://www.weetwaarjekoopt.nl/waar-niet-te-kopen/
Rang1tickets
Budgetticket.nl
Ticketpoint.nl
Ticket Unlimited
Tickets4u
Easytickets
Ticketonline
Ticket123
Onlineticketshop
Rang1tickets
Onlineticketshop.nl
Tickets Nederland BV
4alltickets.nl
Ticket4event.nl
Worldticketshop.nl
Pepe Tickets
Cheaptickets
ticketnet.biz
----------------------------------------------------------------------------------------------
Volgens de letter der wet kun je deze kaarten NIET binnen 7 werkdagen retourneren. Concert kaarten e.d. vallen net als kranten en tijdschriften onder tijdsgebonden artikelen waarbij het herroepingsrecht van de wet Koop op Afstand niet van toepassing is.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
<<Alle genoemde namen kunnen gedateerd zijn!!!>>
http://kassa.vara.nl/actueel/consumente ... c9a736345b
Maxiem.
1. Officieel en mogelijk wel betrouwbaar:
Ticketservice.nl
Top Ticket Line
Nationale Theater Kassa
AUB Uitburo
Livenation.nl
Ticketmaster.nl
Eventim.nl
Seetickets.nl
of
aan de kassa van het theater (waar je de echte prijs betaalt).
2. Officieus en mogelijk niet betrouwbaar/daar kun je dus beter NIET kopen:
http://www.weetwaarjekoopt.nl/waar-niet-te-kopen/
Rang1tickets
Budgetticket.nl
Ticketpoint.nl
Ticket Unlimited
Tickets4u
Easytickets
Ticketonline
Ticket123
Onlineticketshop
Rang1tickets
Onlineticketshop.nl
Tickets Nederland BV
4alltickets.nl
Ticket4event.nl
Worldticketshop.nl
Pepe Tickets
Cheaptickets
ticketnet.biz
----------------------------------------------------------------------------------------------
Volgens de letter der wet kun je deze kaarten NIET binnen 7 werkdagen retourneren. Concert kaarten e.d. vallen net als kranten en tijdschriften onder tijdsgebonden artikelen waarbij het herroepingsrecht van de wet Koop op Afstand niet van toepassing is.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
<<Alle genoemde namen kunnen gedateerd zijn!!!>>
http://kassa.vara.nl/actueel/consumente ... c9a736345b
Maxiem.
-
Hallo,
Ook ik heb in december 2011 kaarten besteld voor een concert op 26-04-2012 bij ticketlocket.
Kaarten betaald via ideaal en gekozen voor de optie 'kaarten aangetekend thuis ontvangen'.
Nu krijg ik vandaag de kaarten per mail. Dit is nog niet eens zo'n groot probleem. Waar ik me echter wel over frustreer is dat ik vloer kaarten besteld had en nu 2e ring kaarten toegestuurd krijg . Ik krijg binnen 2-3 werkdagen het teveelbetaalde bedrag terug gestort.. Is ook niet meer dan normaal...
Ik heb een klacht via hun klachtenformulier ingevuld en het nog eens dunnetjes overgedaan per mail. Ben benieuwd. Zoals ik al van eerdere slachtoffers gelezen heb is dat ik blij mag zijn dat ik überhaubt kaarten ontvangen heb (nu maar hopen dat ik de enige ben met deze kaarten en volgende week niet bij de Ahoy sta en ik er niet in kom omdat de kaarten al 'gebruikt' zijn door anderen...).
Ook ik heb in december 2011 kaarten besteld voor een concert op 26-04-2012 bij ticketlocket.
Kaarten betaald via ideaal en gekozen voor de optie 'kaarten aangetekend thuis ontvangen'.
Nu krijg ik vandaag de kaarten per mail. Dit is nog niet eens zo'n groot probleem. Waar ik me echter wel over frustreer is dat ik vloer kaarten besteld had en nu 2e ring kaarten toegestuurd krijg . Ik krijg binnen 2-3 werkdagen het teveelbetaalde bedrag terug gestort.. Is ook niet meer dan normaal...
Ik heb een klacht via hun klachtenformulier ingevuld en het nog eens dunnetjes overgedaan per mail. Ben benieuwd. Zoals ik al van eerdere slachtoffers gelezen heb is dat ik blij mag zijn dat ik überhaubt kaarten ontvangen heb (nu maar hopen dat ik de enige ben met deze kaarten en volgende week niet bij de Ahoy sta en ik er niet in kom omdat de kaarten al 'gebruikt' zijn door anderen...).
Hallo,
Vanavond vindt het concert plaats van Micheal Bublé. Enige tijd geleden heb ik via Ticketloket.com kaarten besteld, 1e ring vloer. De kaarten zouden per mail worden verzonden. Voor zover geen problemen. In de mail met de tickets wordt mij verteld dat ik i.p.v. staanplaatsen zitplaatsen heb gekregen, een soort van kosteloze 'upgrade'. Mooi dacht ik! Bij het uitprinten van de kaarten blijkt dat het gaat om twee kaarten in een ander vak (vak Aa en vak Af). Nu geeft ticketloket niet thuis op mijn online klacht/vraag, want het concert wil je natuurlijk samen beleven (helemaal omda ik de kaarten voor een speciale gelegenheid cadeau heb gedaan aan mijn vriendin).
Nu is het eigenlijk zo dat ik niet meer wil gaan. Heeft iemand ervaring met het geld terug vragen van de kaarten? Dit, omdat ticketloket niet heeft geleverd van wat het zou moeten leveren? En ik hierdoor kaarten heb die niet naast elkaar zijn?
Graag jullie reactie!
Bvd.
Vanavond vindt het concert plaats van Micheal Bublé. Enige tijd geleden heb ik via Ticketloket.com kaarten besteld, 1e ring vloer. De kaarten zouden per mail worden verzonden. Voor zover geen problemen. In de mail met de tickets wordt mij verteld dat ik i.p.v. staanplaatsen zitplaatsen heb gekregen, een soort van kosteloze 'upgrade'. Mooi dacht ik! Bij het uitprinten van de kaarten blijkt dat het gaat om twee kaarten in een ander vak (vak Aa en vak Af). Nu geeft ticketloket niet thuis op mijn online klacht/vraag, want het concert wil je natuurlijk samen beleven (helemaal omda ik de kaarten voor een speciale gelegenheid cadeau heb gedaan aan mijn vriendin).
Nu is het eigenlijk zo dat ik niet meer wil gaan. Heeft iemand ervaring met het geld terug vragen van de kaarten? Dit, omdat ticketloket niet heeft geleverd van wat het zou moeten leveren? En ik hierdoor kaarten heb die niet naast elkaar zijn?
Graag jullie reactie!
Bvd.
-
- Contacteer:
Lijkt me (heel simpel gedacht) een geval van iets besteld hebben, maar niet gekregen hebben waar je voor betaald hebt.Bts1987 schreef:Hallo,
Graag jullie reactie!
Bvd.
Stuur ze een fax/mail en eis dat wat je besteld hebt, of 100% je geld terug - omdat dit wanprestatie is.
ALs je rechtsbijstand hebt, zou je hen eventueel advies kunnen vragen..
Gewoon te gek voor woorden ze zouden niet meer online mogen zijn!!!!!!
[niet-geautoriseerd bericht verwijderd door de Moderator]
[niet-geautoriseerd bericht verwijderd door de Moderator]
Laatst gewijzigd door Radar op 05 jun 2012 15:11, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Je had natuurlijk ook net als ik even 30 seconden van je kostbare tijd kunnen opofferen om uit te zoeken wat het officiële verkooppunt van deze tickets is, zodat je niet bij een van de vele ticketbeunhazen subsidieert.
http://webshop.seetickets.nl/Shows/Show.aspx?sh=GZG12
http://webshop.seetickets.nl/Shows/Show.aspx?sh=GZG12
Op de site was duidelijk vermeld dat het een geverifieerde site was. Dus ik blijf bij mijn standpunt. Het is gewoon zonde dat het zo moet.
-
- Contacteer:
Welke site? ticketloket?Knoei011 schreef:Op de site was duidelijk vermeld dat het een geverifieerde site was. Dus ik blijf bij mijn standpunt. Het is gewoon zonde dat het zo moet.
Weet je hoe makkelijk het is om te stellen 'ik ben geverifieerd' (door wie, is het logo doorgelinkt naar bewijs en zo).
Het is zorgelijk dat dergelijke beunhazen maar door kunnen gaan en door kunnen gaan zonder dat iemand iets doet.
Alle slachtoffers / benadeelden zouden aangifte moeten doen.. vroeg of laat snapt de politie wel dat het daar niet goed zit.
-
Veel mensen zijn gewoon niet in staat om de originele kaartuitgever op te zoeken. Daardoor betalen ze te veel. Sites als Marktplaats werken hier ook aan mee: hier adverteren veel ticketbeunhazen. Heel jammer dat deze industrie zo in stand wordt gehouden.
Het is gebruikers niet toegestaan om persoonlijke informatie (zoals telefoonnummers, e-mailadressen en privé-adressen) van anderen in bijdragen te vermelden.
Laatst gewijzigd door Radar op 14 jun 2012 09:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Hallo mensen
Ik heb een kaartje besteld voor het concert van de Red Hot Chili Peppers op 28 juni. Ik heb dit helaas ook gedaan via Ticketloket. Erg dom van me.
Ik heb het e-ticket gelukkig ontvangen. Ik vraag me nu echter af in hoeverre het kaartje geldig is en of er niet meerdere mensen met hetzelfde kaartje door Ticketloket zijn afgescheept.
Ik ben er nogal bang voor, omdat ik er wening zin in heb om bij de deur afgescheept te worden, omdat Ticketloket mogelijk e-tickets met dezelfde barcode naar anderen heeft gestuurd.
Mijn vraag aan jullie is:
Hoe vaak komt het voor dat mensen met tickets van een re-seller zoals Ticketloket geweigerd worden, aangezien het kaartje niet geldig is of het kaartje door meerdere mensen bezeten wordt aangezien Ticketloket de e-ticket aan meerdere mensen verstuurd heeft? Hoe zijn jullie ervaringen met betrekking tot het binnenkomen van concerten met e-tickets van Ticketloket?
Graag hoor ik van jullie. Ik maak me erg veel zorgen namelijk en het concert is al komende donderdag
Alvast bedankt.
Ik heb een kaartje besteld voor het concert van de Red Hot Chili Peppers op 28 juni. Ik heb dit helaas ook gedaan via Ticketloket. Erg dom van me.
Ik heb het e-ticket gelukkig ontvangen. Ik vraag me nu echter af in hoeverre het kaartje geldig is en of er niet meerdere mensen met hetzelfde kaartje door Ticketloket zijn afgescheept.
Ik ben er nogal bang voor, omdat ik er wening zin in heb om bij de deur afgescheept te worden, omdat Ticketloket mogelijk e-tickets met dezelfde barcode naar anderen heeft gestuurd.
Mijn vraag aan jullie is:
Hoe vaak komt het voor dat mensen met tickets van een re-seller zoals Ticketloket geweigerd worden, aangezien het kaartje niet geldig is of het kaartje door meerdere mensen bezeten wordt aangezien Ticketloket de e-ticket aan meerdere mensen verstuurd heeft? Hoe zijn jullie ervaringen met betrekking tot het binnenkomen van concerten met e-tickets van Ticketloket?
Graag hoor ik van jullie. Ik maak me erg veel zorgen namelijk en het concert is al komende donderdag
Alvast bedankt.
rick1
*Je kunt jouw bericht natuurlijk ook op andere consumentenfora plaatsen. Wellicht dat je daar lotgenoten/bondgenoten aantreft, die hetzelfde overkomt. Hieronder volgen een aantal mogelijke forumadressen, waaruit je zelf kunt kiezen.
*Consumentenforums:
http://www.consumentenbond.nl/forum/
http://www.klachtenkompas.nl/?cid=sea_g ... htenkompas
http://kassa.vara.nl/discussies/
http://forum.www.trosradar.nl/
http://www.klacht.nl/
http://www.groetenvanmax.nl/?waxtrapp=faarjEsHnHUVcBT
https://www.klachtenkompas.nl/
*Ben of word je niet goed behandeld door een bedrijf of denk je dat een bedrijf zich niet aan de (wettelijke) regels houdt?
Dan ontvangt ConsuWijzer graag je klacht (klik op: Hoe dien ik een klacht in):
http://www.consuwijzer.nl/
Maxiem.
*Je kunt jouw bericht natuurlijk ook op andere consumentenfora plaatsen. Wellicht dat je daar lotgenoten/bondgenoten aantreft, die hetzelfde overkomt. Hieronder volgen een aantal mogelijke forumadressen, waaruit je zelf kunt kiezen.
*Consumentenforums:
http://www.consumentenbond.nl/forum/
http://www.klachtenkompas.nl/?cid=sea_g ... htenkompas
http://kassa.vara.nl/discussies/
http://forum.www.trosradar.nl/
http://www.klacht.nl/
http://www.groetenvanmax.nl/?waxtrapp=faarjEsHnHUVcBT
https://www.klachtenkompas.nl/
*Ben of word je niet goed behandeld door een bedrijf of denk je dat een bedrijf zich niet aan de (wettelijke) regels houdt?
Dan ontvangt ConsuWijzer graag je klacht (klik op: Hoe dien ik een klacht in):
http://www.consuwijzer.nl/
Maxiem.