Daphne Van Roosmalen
ze zijn best grappig bij TELE2! we hebben al 2 jaar het complete pakket, en sinds een week hapert onze televisie. Heel toevallig nét nu ik het contract voor een half jaar verlengt heb. Wat zeggen ze bij TELE2??? Ja, dat komt omdat u 16 streams nodig hebt, en u heeft er maar 13. (zo ineens?????) En dat kunnen we oplossen door uw harddiskrecorder te vervangen voor een gewone decoder.
Maar natuurlijk TELE2! We hebben een dvd speler gekocht van dik € 200,00, maar die wil ik heus wel zomaar wegdoen hoor, en dan een nieuwe harddiskrecorder aanschaffen. MIJN GELDBOOM BEGON NET WEER TE BLOEIEN!!!!!! 2e optie was om de harddiskdecoder te houden, maar dan moest de 2e decoder maar weg. TUURLIJK BESTE MENSEN VAN TELE2, BOVEN GEEN TV, EN DIE TELEVISIE ZETTEN WE DAN OOK MAAR BIJ HET GROFVUIL!!!!!!! Zij leveren ineens de dienst niet meer wat ze altijd wel deden, en ik mag er voor betalen en boeten. JA DAAAAAAAAAAAAGG!!!!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Opgelicht door Tele2
Re: Opgelicht door Tele2
Hier vorig jaar hetzelfde aan de hand met KPN.
Bij KPN wilden ze me meteen van alles aansmeren, terwijl het enige wat hier moest gebeuren gewoon de harddiskrecorder terugzetten naar fabrieksinstellingen en opnieuw laten zoeken. Einde drama.
Ik hoop dat het bij jou hetzelfde is.
Bij KPN wilden ze me meteen van alles aansmeren, terwijl het enige wat hier moest gebeuren gewoon de harddiskrecorder terugzetten naar fabrieksinstellingen en opnieuw laten zoeken. Einde drama.
Ik hoop dat het bij jou hetzelfde is.