LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] skandalig

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
martinawillmann
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 nov 2011 11:51

skandalig

Ongelezen bericht door martinawillmann »

Ook wij hebben een tablet besteld van rowenco.
4november betaald via ideal . In begin nog wel contact via mail. Naar een paar dagen niet meer. Jammer. Was ook een cadeau voor mijn dochter. sinds weken niets meer gehoord. op mails/telefoon wordt niet gereageerd.
Hopelijk krijgen wij nog ons geld terug. Ik heb weinig hoop

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: skandalig

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Hoi! Waarom begin je een nieuw topic met een vreemde naam? Zet je reactie in het Rowenco-topic, dat is duidelijker voor jou en anderen.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: skandalig

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Topic (laten) wissen en toevoegen hier:

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 9&t=107156

Zoals gezegd is het onderwerp nu niet direct duidelijk.
En door een nieuw topic te openen over een bestaand en actueel issue word het er niet duidelijker op.

CSM
Berichten: 511
Lid geworden op: 31 aug 2011 10:37

Re: skandalig

Ongelezen bericht door CSM »

Op welke manier voldeed de tablet niet aan de verwachtingen dan?

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: skandalig

Ongelezen bericht door sjoegel »

Onze zoon van 11 jaar bestelde van zijn gespaarde geld een tablet, ondanks dat er op de site stond dat hij op voorraad was, werd het ding geleverd na zo'n vier weken, omdat het apparraat niet aan onze verwachtingen voldeed hebben we hem retour gezonden, maar nu, na twee maanden heeft ons jochie nog steeds geen spaargeld retour gestort gekregen.

Ik heb begrepen dat Rowenco nu weer mondjesmaat kan leveren, laat ze dan alsjeblieft ons zoontje zijn spaargeld terugstorten.
Familie Koldenhof
Je laat je kind van 11 toch geen electronica kopen voor zijn spaargeld ? Slecht voorbeeld ! Laat hem sparen voor een rijbewijs of voor een huis of iets anders nuttigs.

CSM
Berichten: 511
Lid geworden op: 31 aug 2011 10:37

Re: skandalig

Ongelezen bericht door CSM »

Wedden dat dat kereltje van 11 straks beter de quote-functie weet te gebruiken dan u, sjoegel?

Ik kocht mijn eerste computer toen ik 10 of 11 was. ZX Spectrum FTW! Zeer leerzaam op die leeftijd. Nuttiger dan sparen voor een rijbewijs, tenzij de kleine kerel later taxi chauffeur wil worden.

angel1978
Berichten: 11250
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: skandalig

Ongelezen bericht door angel1978 »

sjoegel schreef:
Onze zoon van 11 jaar bestelde van zijn gespaarde geld een tablet, ondanks dat er op de site stond dat hij op voorraad was, werd het ding geleverd na zo'n vier weken, omdat het apparraat niet aan onze verwachtingen voldeed hebben we hem retour gezonden, maar nu, na twee maanden heeft ons jochie nog steeds geen spaargeld retour gestort gekregen.

Ik heb begrepen dat Rowenco nu weer mondjesmaat kan leveren, laat ze dan alsjeblieft ons zoontje zijn spaargeld terugstorten.
Familie Koldenhof
Je laat je kind van 11 toch geen electronica kopen voor zijn spaargeld ? Slecht voorbeeld ! Laat hem sparen voor een rijbewijs of voor een huis of iets anders nuttigs.
Een kind van 11 heeft nog geen besef van later en is zeker nog niet in staat om te sparen voor iets wat hij/zij pas 6 jaar later ( of nog veel later ) kan gebruiken. Heel slecht voorbeeld

erwin213
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 dec 2011 10:38

Re: skandalig

Ongelezen bericht door erwin213 »

Wacht al bijna 2 maanden op mijn geld, ruim 800,- voor 4 tablets die steeds maar niet kwamen en toen koop geanuleerd. Geld zou volgens voorwaarden 30 dagen na annulering teruggestort worden, smoesje want er was gewoon geen geld meer. Inmiddels weer een maand verder. Steeds meld men terug te betalen maar het gebeurt gewoon nie dus deurwaarder erop en procedure aanspannen.
Oplichting en frausduleus is het, want het geld dat je vooruitbetaald mag men best gebruiken voor iets anders maar is wel verplicht dit terug te geven zodra de klant hier om vraagt. Als je dat niet kunt en het geld willens en wetens op andere manieren besteed dan heet dat oplichting.

En het gaat gewoon maar door, want er is gewoon te bestellen op de site, ondanks dat de produceten kennelijk vast staan. En dat heet volgens mij fraude

Jammer dat bedrijven hier steeds maar weer mee weg denken te komen

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: skandalig

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Beste mensen -

Het Rowenco topic is hier:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 9&t=107156

Het is makkelijker een en ander daar toe te voegen - zodat de omvang van hun praktijken duidelijker word door alles bij elkaar te hebben.

sirsanne
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 dec 2011 15:35

Re: skandalig

Ongelezen bericht door sirsanne »

In augustus kocht ik een tabled van 149 euro, het ding werkte niet , en na en tel gesprek kon ik de tabled opsturen en inruilen vboor een tabled van 199 euro, die kreeg iik vrij snel thuis, maar ook deze werkte helemaal niet. na div telefoontjes kon ik de tabled weer opsturen en kreeg een nieuwe , helaas kwam deze toen wij met vakentie waren en was de termijn van terug sturen verlopen, ook deze werkt onvoldoende !!!!!!!!.
Ik kan bijvoorbeeld geen apss downloaden en hij werkt uitsluitend als er een extra geheugenkaartje inzit. na div pogingen om het bedrijf te bellen heb ik het maar opgegeven , ze nemen geen telefoon meer op , dus 199 euro weggegooid helaas !!!!! :( Msschien is er hier wel iemand die mij kan vertellen hoe ik app`s moet halen , hij geeft steeds aan dat hij het toestel niet herkend .

Kiwifruit
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 feb 2012 14:41

Re: skandalig

Ongelezen bericht door Kiwifruit »

Het gebruik van meer dan één (1) gebruikersnaam is niet toegestaan.
Laatst gewijzigd door Radar op 02 mar 2012 14:17, 4 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: skandalig

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Als men dus steeds doorgaat - dan moet het toch mogelijk zijn om opzet te bewijzen?

LeepeHeepie
Berichten: 15
Lid geworden op: 29 nov 2011 08:12

Re: skandalig

Ongelezen bericht door LeepeHeepie »

Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen zijn niet toegestaan.
Laatst gewijzigd door Radar op 01 mar 2012 10:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

laptop-lover
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 nov 2011 13:45

Re: skandalig

Ongelezen bericht door laptop-lover »

Ik zie nu een advertensie op marktplaats.nl voor een Nintendo DS Lite Zwart Nieuw, waarvan de aanbieder in Almelo woont. klik op het kaartje, dan zie je de overeenkomst met het bekende adres van de oplichter van Rowenco. Hij noemt zich op marktplaats ook R-God...
Hij blijft het gewoon proberen, nu weer via marktplaats.

Gesloten