LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] interpolis

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
jellie

interpolis

Ongelezen bericht door jellie »

hadden een hypotheek bij rabobank
met hypotheekbescherming via interpolis
betaalde 7,71 euro per maand
de hypotheek bescherming zou stoppen zodra de hypotheek zou zijn afgelost.staat ook in de voorwaarden
heb ook intrekking opgestuurd.
nou mooi niet betaal nu nog steeds dus 3 jaar lang voor niks

Ocky76
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 mar 2012 14:02

Re: interpolis

Ongelezen bericht door Ocky76 »

Ik heb hetzelfde probleem.

Ging ervan uit dat na aflossing van 'de hyptoheek', de hypotheekbescherming automatisch zou stoppen. Dit blijkt echter niet het geval. Betaal nu al bijna een jaar voor niets. EUR 17,- per maand.

Op de website van interpolis staat letterlijk;
Als u uw hypotheek aflost, heeft u geen Hypotheekbescherming meer nodig. Beëindig deze verzekering dan via uw Rabobank

Mijn Rabobank beeindigt wel de hypotheek, maar niet de bescherming, welke
bij elkaar horen en bij elkaar verkocht zijn. Naar mijn mening zou Rabobank de klanten minimaal hierop moeten wijzen.

Voorgaand bericht is uit 2002, zoals je ziet gaat het er 10 jaar later in 2012 nog steeds zo.

Interpolis
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 aug 2010 10:21

Re: interpolis

Ongelezen bericht door Interpolis »

Beste meneer, mevrouw,

Wat vervelend om te lezen dat dit niet goed is gegaan. Kunt u mij een e-mail sturen met de gegevens van uw verzekering? Dan zorg ik ervoor dat uw klacht in behandleing wordt genomen. Het e-mailadres dat u kunt gebruiken is [email protected]. Alvast bedankt voor uw moeite.

Met vriendelijke groet,

Jacqueline van Wijk
klachtenmanagement

Ocky76
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 mar 2012 14:02

Re: interpolis

Ongelezen bericht door Ocky76 »

Interpolis heeft e.e.a. naar volle tevredenheid opgelost.

Normaal gesproken wordt je als klant, na beeindiging van de hypotheek schriftelijk geinformeerd over de nog lopende 'hypotheekbescherming'.
Dit is in mijn geval niet goed verlopen, of aangekomen.

Interpolis gaat de reeds betaalde premie terug storten.

Perfect geregeld Interpolis ! :D :D

Gesloten