In die laatste zin wordt een conclusie getrokken, zonder enige onderbouwing.
Ook bij juridisch loket zal je te horen krijgen dat levensduur bij normaal gebruik langer behoort te zijn en gischillencommissie laagdrempelige manier is om je recht te halen....
Wat mijn onderbouwing betreft, lees maar mijn berichten terug in dit topic, dan weet je wat het Juridisch Loket zegt.
Bovenstaande allemaal waar, maar je recht echt krijgen is toch een groot probleem, heb al naar dat bedrijf gebeld met het vriendelijk verzoek om dat rapport op te sturen, te druk met echte schade van mensen en zou proberen om het de volgende week te sturen, niets dus en omdat ik totaal afhankelijk ben van wat er in dat rapport komt te staan heb ik het er maar bij gelaten, wacht nog steeds. In mei is mijn garantie afgelopen, denk inderdaad dat de keukenconcurrent de zaak tot zolang uitstelt totdat ik het opgeeft.
Heb net bij Google "folie problemen keukenfrontjes" heel veel mensen met dit probleem, er is zelfs een bedrijf dat zich gespecialiseerd heeft met dit te repareren, dat dit maar gewoon allemaal doorgaat!!!
betsyhommel schreef: te druk met echte schade van mensen .
Waarom ben je alleen van dit bedrijf afhankelijk? Is hun uitspraak dan bindend?
Stuur een aangetekende brief naar de geschillencommissie van CBW Mitex met kopiën van de verzonden mails en brieven naar DMG. De datum van het melden van de klacht is bindend, niet de afhandeling. Het kan niet anders of zij zijn bekend met het probleem folie.
Ik ben met je eens dat het krijgen van je recht bij dit soort bedrijven een lange weg is. Nu zouden we een lange discussie over rechten en plichten kunnen houden, maar daar is Betsy niet mee geholpen.
betsyhommel schreef: te druk met echte schade van mensen .
Waarom ben je alleen van dit bedrijf afhankelijk? Is hun uitspraak dan bindend?
Stuur een aangetekende brief naar de geschillencommissie van CBW Mitex met kopiën van de verzonden mails en brieven naar DMG. De datum van het melden van de klacht is bindend, niet de afhandeling. Het kan niet anders of zij zijn bekend met het probleem folie.
Ik ben met je eens dat het krijgen van je recht bij dit soort bedrijven een lange weg is. Nu zouden we een lange discussie over rechten en plichten kunnen houden, maar daar is Betsy niet mee geholpen.
Heel veel succes en doorzettingsvermogen
Sorry Rodney, maar dit kunnen alleen mensen schrijven, welke met dit soort problemen nog niet geconfronteerd zijn.
Ik zou zeggen, Google eens op dit onderwerp, en je kan zien en lezen, hoe het gesteld is met het recht hebben en krijgen.
Succes.
Ik heb je commentaren in een ander topic gelezen. Als ik het goed lees heb je zelf ook problemen gehad met een koelkastdeur. Ook jij bent van het kastje naar de muur gestuurd en hebt vervolgens besloten om het deurtje zelf te schilderen. Klopt dat?
Ga nooit maar dan ook nooit naar de keukenconcurrent!
Wat wij hebben meegemaakt is echt te belachelijk voor woorden. Wij hadden een nieuw aanrechtblad nodig en wat inbouwapparatuur. Op t moment dat wij onze handtekening hadden gezet begon de ellende. De leidinggevende van het kantoor is bij ons thuis geweest om de keuken in te meten en heeft hierbij gezien dat wij een vaatwasser hadden. Terug op het kantoor hebben wij de mogelijkheden doorbesproken en de keus uit een aanrechtblad gemaakt. Nadat het werkblad was geplaatst na heel veel gezeur met de leverdatum waar ook inbouw apparatuur bij ontbrak die weer een paar weken later kwam kregen wij na 2 weken onverklaarbare witte vlekken in het werkblad. Ook kraste het blad erg snel ( bij het verplaatsen van een messenblok) Hiervoor een monteur gekomen welke ons vertelde dat we niet met alles reiniger konden reinigen omdat hier een stofje inziet wat ertoe kon leiden dat we de witte vlekken kregen! . Hierbij was de zaak tenietgedaan. Na 8 weken zakte heel ons aanrechtblad uit. Het gedeelte onder de vaatwasser en nog een stuk ernaast was volledig uitgezakt! De houtsnippers van de spaanplaat lagen op me vloer. Schimmel stond erin, en de onderkant van me aanrechtblad brak af. Opnieuw een monteur geweest welke dit afschreef onder 'gebruikersschade' NA ACHT WEKEN!!!!! Ik zou volgens hem mijn vaatwasser hebben opengetrokken terwijl die bezig was of ik had hem te snel opengetrokken nadat de vaat klaar was. Hij wilde een RVS plaatje plaatsen onder de vaatwasser. Toen ik hem vertelde dat dit niet kon omdat het al zodanig beschadigd is reageerde de man heel agressief en dreigde weg te gaan als ik niet op zijn voorwaarden in zou gaan. Mijn moeder welke bij mij was kon hier niet tegen en vroeg om bewijs dat hij was geweest. Dit wilde de man niet geven en liep al richting de uitgang. Waarop mijn moeder het formulier uit zijn handen rukte , waarop mijn moeder weer een duw kreeg. Nu heb ik weer contact met het hoofdkantoor waar het verhaal van de monteur natuurlijk 180 graden gedraaid is en waar ze allemaal elkaars hand boven het hoofd houden. Toen ik vertelde aan de leidinggevende daar dat ik graag een second opinion wou zei de man : het verhaal met je moeder heeft geen goede rol gespeeld in de positiviteit van het verhaal. Waarop ik reageerde dat ik dat nogal discriminatie vindt gezien het gaat om het product welke niet deugdelijk is en niet of de monteur ons mag ja of nee. Waarop de man dreigde op te hangen omdat hij het belachelijk vindt dat ik zeg dat hij discrimineer. Het is dus bij de keukenconcurrent zo dat je alleen op voorwaarden van hen normaal behandeld kan worden anders hangen ze op of gaan ze weg. Toen ik de leidinggevende vertelde dat ik het er allemaal niet bij kan hebben en het graag geregeld zie omdat ik ernstig ziek ben kreeg ik ook nog als antwoord: ik vindt het een beetje triest dat je je ziekte gebruikt in dit verhaal. Terwijl het een hele normale situatie is dat je enkel bezig bent met overleven ipv loze energie verdoen aan een keukenconcurrent die hun werk niet goed doen.
Ik zit nog midden in de kwestie. Kassa is op de hoogte. Ik heb hen een aangetekende brief van in gebreken stelling verstuurd en krijg een second opinion. Waar ik na alle ellende met de keukenconcurrent geen vertrouwen meer in heb.
Mensen, bespaar jezelf een hoop ellende en kijk elders voor een keuken. De KC is alleen uit op geld, service krijg je niet. En begrip al helemaal niet!
En inderdaad te "nat" afwassen of schoonmaken mag niet. Kortom, het kan nergens tegen. Ben al bang bij een druppel water!
Je moet ook om te beginnen is afvragen waarom je bij zo'n zaak naar binnen gaat.
Al die keukenzaken met die met korting lopen te schreeuwen is gewoon foute boel.
mensen geloven werkelijk 40 of 50% kortingen te krijgen op een nieuwe keuken.
Achteraf huilen dat het een bak ellende is.
Alle keuken zaken van Mandemakers werken op dezelfde wijze. Keukenconcurrent, keuken kampioen, brugman. etc. In totaal gaat het om met dan 15(!!) formules die exact hetzelfde doen.
KORTING, KORTING, KORTING.
Loop is een nette zaak binnen. En geef direct aan dat je geen korting wil, maar een eerlijke prijs.
dat je niet komt om te onderhandelen, maar om te kopen. Er gaat een wereld voor je open.