LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Prime Select

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Freek.Broers

Prime Select

Ongelezen bericht door Freek.Broers »

Hallo,

Heeft er iemand ervaring of problemen met het product "Prime Select" van de Duitse firma G.S.M A.G.

vosb100

Re: Prime Select

Ongelezen bericht door vosb100 »

Mijn schoonouders hebben begin 2009 flink geïnvesteerd in Prime Select.
Dit dubieuze vastgoedinvesteringsplan is hen aangeraden door een makelaar in Zeeland, juist op het dieptepunt van de (vorige) economische crisis.
Hoe kan men 200% rendement beloven in zo'n tijd??

Vanaf maart dit jaar zijn er geen maandelijkse uitkeringen meer geweest en zowel de makelaar alsook GSM AG geven niet thuis.
Al eerder op dit forum is er gewaarschuwd voor Prime Select. Niet onterecht dus.
Ik ben ook erg benieuwd of er lotgenoten zijn. Ik weet dat er in de provincie Zeeland diverse mensen zijn 'ingestapt' maar ik weet niet wie.
Hopelijk kunnen de krachten gebundeld worden om te redden wat er te redden valt.

wolkje1964

Ongelezen bericht door wolkje1964 »

Wij zijn ook de dupe van prime select, wij wilden onze woekerpolis afkopen en naar aanleiding van advies van onze verzekeringsadviseur in zee gegaan met prime select. deze werd dan ook nog gekoppeld aan een andere verzekering zodat wij geen maandelijkse kosten meer zouden hebben maar wel over 10 jaar een leuk spaarpot.Mooi niet dus!Prime select keert niet meer uit en maandelijks betalen we nu zelf voor de andere polis.

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

vosb100 schreef:Dit dubieuze vastgoedinvesteringsplan is hen aangeraden door een makelaar in Zeeland, juist op het dieptepunt van de (vorige) economische crisis.
Hoe kan men 200% rendement beloven in zo'n tijd??

Vanaf maart dit jaar zijn er geen maandelijkse uitkeringen meer geweest
Ponzi scheme.

Freek.Broers

Ongelezen bericht door Freek.Broers »

Heeft iemand al actie ondernomen om zijn of haar geld terug te krijgen? en zo ja welke???

wolkje1964

Ongelezen bericht door wolkje1964 »

Ik heb een brief geschreven naar het adviesbureau die ons dit product verkocht heeft en om te vragen of ze hun huiswerk wel goed hebben gedaan door goed vooronderzoek naar dit bedrijf en het antwoord is dat er nog financiele middelen moeten zijn en we dit via een advocaat moeten laten uitzoeken er is een familie die het adviesbureau verantwoordelijk hebben gesteld maar hun verwijzen ons door naar prime select. Ben wel zeer benieuwd wie dit zou zijn en graag contact met deze mensen willen hebben!

Gesloten