Op 10 februari 2012 heb ik via de website van Dolce ?Gusto een bestelling geplaatst welke op 16 februari 2012 bij ons thuis werd afgeleverd. Direct na het openen van het pakket kwamen wij tot de conclusie dat er een aantal zaken niet in de doos aanwezig waren en waarvoor echter wel betaald is en welke overigens ook gewoon op de factuur vermeld stonden.
Direct nadat wij concludeerde dat er artikelen niet aanwezig waren hebben wij een email gestuurd naar hun emailadres waarin wij het bovengenoemde probleem hebben doorgegeven. Wij hebben in dit emailbericht tevens aangegeven dat wij zelf ook een foutje hadden gemaakt bij het plaatsen van de bestelling. Wij hadden namelijk i.p.v. de Cappuccino kopjes de Espresso kopjes moeten hebben. Daarom hadden wij hun tevens verzocht om bij het evt. naleveren van de missende artikelen de Espresso kopjes te leveren en geen Cappuccino kopjes daar wij deze per abuis verkeerd hadden besteld.
Vandaag is het 25 dagen geleden dat wij ze een duidelijke brief en email hebben gestuurd. Echter hebben wij tot op heden nog steeds geen enkele reactie van hun mogen ontvangen. Daarom is in de afgelopen 25 dagen de betreffende brief/emailbericht meerdere keren naar hun verzonden en wederom zonder enige reactie van hun kant. Met uitzondering van de leesbevestiging welke wordt verzonden zodra ons emailbericht is gelezen door ze.
Eerdere communicatie met ze ging echter wel snel en netjes... Maar dat was toen wij ons aanmelden als nieuwe klant bij hun...
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dolce Gusto Webshop
Re: Dolce Gusto Webshop
dit staat op de site over retouren:
Je kunt je bestelling retour zenden middels het retour label dat bij je bestelling zit. Voor vragen kun je contact opnemen met de NESCAFÉ Dolce Gusto hulplijn: 0800-3652348.
Heb je dit reeds gedaan ? Of alleen de zelf gekozen methode bewandeld ?
Je kunt je bestelling retour zenden middels het retour label dat bij je bestelling zit. Voor vragen kun je contact opnemen met de NESCAFÉ Dolce Gusto hulplijn: 0800-3652348.
Heb je dit reeds gedaan ? Of alleen de zelf gekozen methode bewandeld ?
Hoe moet ik iets retourneren dat niet door hun geleverd is? De Espressokopjes had ik besteld maar zaten er niet bij. Dus kan ik niets retourneren lijkt mij...
Dat is waar.. dacht dat je de verkeerde kopjes had gekregen..
Maar dan kan je het nummer nog wel bellen..
Nummer is 3x gebeld en 3x is er toegezegd dat men er naar zal kijken en dat men er op terug zou komen hetgeen dus niet gebeurt. Wat ik wel vreemd vind is dat ze wel direct op emails reageren wanneer je je als nieuwe klant aanmeld of wanneer je vragen hebt over een reeds lopende bestelling o.i.d. Zodra het de deur uit is houdt de service van dit bedrijf kennelijk op... Meerdere brieven gestuurd naar zowel de klantenservice als Nestle zelf, en nog steeds geen reactie van hun.angel1978 schreef:Dat is waar.. dacht dat je de verkeerde kopjes had gekregen..