En in het dagelijks leven heb ik nog wel eens te maken met helpdesken.
Iedereen want de kabelmaatschappij gaat niet verder dan de meterkast, de rest zul je dus zelf moeten doen.alsof er hele legers klanten zelf knutselen
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Iedereen want de kabelmaatschappij gaat niet verder dan de meterkast, de rest zul je dus zelf moeten doen.alsof er hele legers klanten zelf knutselen
Die percentages gokte hij.seconds-out schreef:Hoe kom jij aan die percentages?bprosman schreef:En dat terwijl 80..90% van de problemen veroorzaakt worden in apparatuur en of kabel die de klanten zelf in/bij elkaar knutselen .ziggo is er om centjes te verdienen en niet om de mensen te helpen de problemen op te lossen.
Zit je volgens mij uit je duim te zuigen!
Veel te kort door de bocht ook..alsof er hele legers klanten zelf knutselen.
Alsof dus bijna alle klachten over Ziggo niet terecht zijn.
Als het draadgebonden wel werkt is het dus geen Ziggo probleem.Lullig heb laptop maar ben nu draad gebonden. Wie is nu hier de knutsellaar?
Sorry, jij hebt een storing die daadwerkelijk aan de kant van Ziggo ligt.hansvdb007 schreef:Maandag 3 oktober storing
Dinsdag 4 oktober geen internet en telefoon
Woensdag geen internet gelukkig wel telefoon
Donderdag wel internet mar niet meer via mijn eigen draadloze router.
Dit lijkt te komen door de geknutselde activatie site van Ziggo.
Lullig heb laptop maar ben nu draad gebonden. Wie is nu hier de knutsellaar?
Ja ho even.Kangodo schreef:.
De meeste klachten zijn ook onterecht, en ik durf te wedden dat 9 op de 10 mensen zelf knutselen.
Hoe? Door draadloos te gaan of een router te gebruiken.
Want wat Ziggo aanbiedt is het volgende: Internet op het modem.
Je zult ook zien dat bij de meeste internet-problemen het het opeens wel doet wanneer men een kabel van het modem naar een pc trekt.
Onzin. Wat veel mensen echter vergaten is dat Ziggo IP adressen uitdeelt of uitdeelde op hostnaam (die ze nogal eens vergaten te configureren) en niet op MAC adres. Die hostnaam moest je wel configureren in je router en het moest de juiste zijn (door Ziggo verstrekt).heeft men in het modem een of andere instelling die meerdere Pc`s dus uitsluit.
Dat klopt, andere providers werkten meestal op MAC adres.(bij andere provider werkt die setup prima)
Wat is jouw definitie van "een storing" ?Duizenden storingen heb ik al gehad, groot en klein.
Sorry ik probeer je te helpen hoorHeb geen zin in je verhoor, laat maar.
Er zit nogal een verschil in of je mail niet werkt, je bepaalde sites niet bijkunt, je verbinding wegvalt.De definitie van een storing kan je zelf opzoeken.
Als je zo ook reageert tegenover de helpdesk zou ik er ook de hoorn opflikkeren.Ik weet dat ik storing heb en dat het niet aan mij ligt, dat is genoeg.
Met knutselen bedoel ik alles waar Ziggo niet verantwoordelijk is.seconds-out schreef:Ik geloof je gelijk kangodo, heb er de ballen verstand van,
Wel dat ik OOK heel veel storing heb en er binnenkort een monteur komt.
Heb ook een nieuwe modem van Ziggo sinds een paar maanden, die heeft de eerste drie weken goed gewerkt, DAARNA begonnen de storingen! Duizenden storingen heb ik al gehad, groot en klein.
En ik zweer je.. ik heb nergens mee geknutseld..niet met de modem en NIET met de instellingen van de labtop!
Tot op dit moment heb ik nog last van storing gehad, vandaag staat de teller op 4.
Ik word helemaal niet goed als ik lees dat het zou komen van het knutselen, terwijl ik zeker weet dat het NIET aan mij ligt.
Als je nog meer wilt betalen in de toekomst dan zou ik niets betalen.Moet ik dan wel ingaan op een rekening van 600 euro?