LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] simpel

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
pedde444

simpel

Ongelezen bericht door pedde444 »

nou ik heb een simpel .nl bundel .als ik het had geweten zou ik het nooit hebben gedaan .het zijn oplichters .ze lopen te rotzooie met factuurs.
als je over je bundel heen ben dan moet je 50 euro betallen voor de factuur die komen ga als de factuur 1 dag te laat binnen kom dan wordt het gebruikt voor de volgende factuur en moet je de huidige factuur geheel betallen . en de 50 euro blijf in reserv staan voor de volgende factuur .
als ze een betalling herinnering sturen kost dat 12,60 is ook nergens vermeld.op de site kom er een 2e herinnnering dan kost het weer 12,60 .
je wordt associaal geholpen .je ben op den duur meer kwijt als bij een ander .dus denk na voordat je er aan begin want je zit er 2 jaar aan vast

deman

Re: simpel

Ongelezen bericht door deman »

Ik ken het probleem,grote oplichtersbende.
Ik heb het uit handen gegeven en ga een schadevergoeding eisen van 400.000 euro.Doordat ik afgesloten was in het buitenland,kon ik geen zeecontainers op tijd bestellen.Verlies incl vliegreis etc 400.000 Euro.Sta sterk zegt mijn advocaat

MAXIEM

Re: simpel

Ongelezen bericht door MAXIEM »

pedde444

De facturatie bij simpel is dus helemaal niet simpel. Ik snap er helemaal niets van, maar wellicht ben ik daar ook te simpel voor.

Maxiem.

Gesloten