LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] PostNL postzegelesactie met Digitale Camera als cadeau
PostNL postzegelesactie met Digitale Camera als cadeau
Ik ben afgelopen weken telefonisch benaderd door PostNL voor een eenmalige toezending van postzegels met daarbij een goede digitaal camera ter waarde van 120 euro.
Wat een prut camera heb ik gekregen (paar euro waard)...... Dit is oplichting... Jammer dat een grote bedrijf als PostNL zo'n truc nodig heeft om postzegels te verkopen.
Wat een prut camera heb ik gekregen (paar euro waard)...... Dit is oplichting... Jammer dat een grote bedrijf als PostNL zo'n truc nodig heeft om postzegels te verkopen.
Re: PostNL postzegelesactie met Digitale Camera als cadeau
isikzi schreef:Ik ben afgelopen weken telefonisch benaderd door PostNL voor een eenmalige toezending van postzegels met daarbij een goede digitaal camera ter waarde van 120 euro.
Jammer dat er nog mensen zijn die geloven dat er een goede digitale camera van 120 euro bestaat en dat je die kado kan krijgen bij aankoop van een stelletje postzegels.
Ook jammer dat mensen niet even hier zoeken voordat ze op zo'n aanbod ingaan: http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 5&start=20
If it looks too good to be true, it probably is...
Dit gebeurt nu dus weer,echter nu doet post.nl dat ik geselecteerd ben om mee te doen of ik tevreden ben over de Postbezorging.
Als je dat hele verhaal doet ,zeggen ze dat het gemeld gaat worden aan de directie,maar dan komen ze met de aanbieding.
Hotel korting ter waarde van 185,00 ,of digitale camera,zeggem dat de postzegels duurder worden ,is al gebeurt in Januari,en vermelden dan ,ja dat komt van de Regering.
Vind dit allemaal zeer onacceptabel ,en het komt uit een call center ,dus je hebt gewoon je klacht in de lucht geroepen ,gebeurt niets mee,het gaat alleen om de verkoop .
Als je dat hele verhaal doet ,zeggen ze dat het gemeld gaat worden aan de directie,maar dan komen ze met de aanbieding.
Hotel korting ter waarde van 185,00 ,of digitale camera,zeggem dat de postzegels duurder worden ,is al gebeurt in Januari,en vermelden dan ,ja dat komt van de Regering.
Vind dit allemaal zeer onacceptabel ,en het komt uit een call center ,dus je hebt gewoon je klacht in de lucht geroepen ,gebeurt niets mee,het gaat alleen om de verkoop .
Ik ben ook gebeld met hetzelfde aanbod: Voor bijna 60 euro postzegels kopen en een gratis camera.
laat ik nu weinig post versturen en al jaren een heel goede camera hebben...
Heb de dame vriendelijk bedankt voor het aanbod ....
Mijn Pa kreeg jaren gelden ook het aanbod van een bloembollenboer; bij je bestelling een digi-camera....
Ik wist genoeg maar de goeie man vond zich genomen.....en waarschuwen hielp niet:)
Hij wordt 80 in juni....
laat ik nu weinig post versturen en al jaren een heel goede camera hebben...
Heb de dame vriendelijk bedankt voor het aanbod ....
Mijn Pa kreeg jaren gelden ook het aanbod van een bloembollenboer; bij je bestelling een digi-camera....
Ik wist genoeg maar de goeie man vond zich genomen.....en waarschuwen hielp niet:)
Hij wordt 80 in juni....
-
Beste mensen,
Ik ben net 5 minuten geleden gebeld op mijn zakelijk nummer, weer met het zelfde verzoek.
Of ik voor € 59,90 postzegels wil kopen en daar een gratis digitale camera bij krijg.
Heb gezegd dat ik eerst meer informatie wil hebben via de mail of per post.
Mevrouw gaf aan dat de actie ook op internet stond en zou mij morgen terug bellen.
Nu ben ik aan het googelen naar deze actie en tref alleen maar vervelende berichten aan.
Ik voelde aan me water dat dit niet klopte, en mn gevoel is bevestigd.
Mensen kijk uit ze zijn weer volop bezig! ( helaas zullen er altijd mensen blijven die niet willen werken voor hun geld ) hoop dat ik op deze manier wat meer mensen kan inlichten.
Blijf alert!
Groetjes,
Jane
Ik ben net 5 minuten geleden gebeld op mijn zakelijk nummer, weer met het zelfde verzoek.
Of ik voor € 59,90 postzegels wil kopen en daar een gratis digitale camera bij krijg.
Heb gezegd dat ik eerst meer informatie wil hebben via de mail of per post.
Mevrouw gaf aan dat de actie ook op internet stond en zou mij morgen terug bellen.
Nu ben ik aan het googelen naar deze actie en tref alleen maar vervelende berichten aan.
Ik voelde aan me water dat dit niet klopte, en mn gevoel is bevestigd.
Mensen kijk uit ze zijn weer volop bezig! ( helaas zullen er altijd mensen blijven die niet willen werken voor hun geld ) hoop dat ik op deze manier wat meer mensen kan inlichten.
Blijf alert!
Groetjes,
Jane
60 euro aan postzegels? Daar doet een normaal mens minstens 10 jaar mee. Ik denk niet dat we tegen die tijd nog postzegels gebruiken.
Ik ben zojuist ook gebeld door PostNL. Met de vraag of ik wel eens postzegels gebruik? Ja natuurlijk. Nou dan had de dame aan de telefoon een hele mooie aanbieding voor mij. Ik kon 109 postzegels krijgen. 100 gewone en 9speciale voor 59,95. Deze kon ik jaren gebruiken, want ze zouden in waarde mee steigen. En nu als kerst op de taart: ik zal er een digitale camera bijkrijgen. Nou 60,- vond ik toch een aardig bedrag en had zo een naar onderbuik gevoel, dus vertelde de dame dat ik het nog even wilde bespreken. Gelukkig dat ik even op google ging kijken en het eerste wat ik zie (en bijna het enige) zijn klachten over oplichterij. Als de dame mij terug belt, meld ik even dat ik hier niet van gediend ben.
Bedankt voor het op Internet zetten, zodat ik niet in deze oplichterij ben getrapt!
Bedankt voor het op Internet zetten, zodat ik niet in deze oplichterij ben getrapt!
Nou...het is natuurlijk geen oplichterij! U betaalt voor postzegels die u gewoon krijgt. Als dank ook nog een digitale camera...
Dat dat ding van bedenkelijke kwaliteit is doet niet terzake..Enfin, het is gewoon een aanbieding van niks.
109 postzegels...daar doe je wel ff mee....
Dat dat ding van bedenkelijke kwaliteit is doet niet terzake..Enfin, het is gewoon een aanbieding van niks.
109 postzegels...daar doe je wel ff mee....
Hier is er gisteren ook gebeld maar ik was te laat.
Ik kon niet zien wie of met welk nummer er gebeld was.
Vandaag ook gebeld en kreeg een snelle prater over deze actie.
Ik was speciaal geselecteerd want ze konden niet heel Nederland deze actie aanbieden.
Baalde wel dat ik in eerste instantie mijn adresgegevens bevestigd had toen die opgelepeld werden.
..maar tja...soms komt er een pakje en is mijn tel. nr. bekend en vaak kunnen ze ons adres niet vinden doordat TomTom het niet goed aangeeft.
Het klonk dus logisch totdat Patrick ??? over de actie begon.
Ik vertrouwde het niet en bedankte.
Nog keurig geantwoord op de vraag waarom ik het niet wilde en niet vertrouwde.
Het klonk mij te mooi om waar te zijn en je leest en hoort de laatste tijd zo vaak van onbetrouwbare acties.
Het werd bijna niet geaccepteerd dat ik weigerde.
Na de derde keer maar het gesprek weg geklikt en gaan zoeken op internet.
..en tja..toen kwam ik hier terecht.
Blij dat ik geweigerd heb.
Ik kon niet zien wie of met welk nummer er gebeld was.
Vandaag ook gebeld en kreeg een snelle prater over deze actie.
Ik was speciaal geselecteerd want ze konden niet heel Nederland deze actie aanbieden.
Baalde wel dat ik in eerste instantie mijn adresgegevens bevestigd had toen die opgelepeld werden.
..maar tja...soms komt er een pakje en is mijn tel. nr. bekend en vaak kunnen ze ons adres niet vinden doordat TomTom het niet goed aangeeft.
Het klonk dus logisch totdat Patrick ??? over de actie begon.
Ik vertrouwde het niet en bedankte.
Nog keurig geantwoord op de vraag waarom ik het niet wilde en niet vertrouwde.
Het klonk mij te mooi om waar te zijn en je leest en hoort de laatste tijd zo vaak van onbetrouwbare acties.
Het werd bijna niet geaccepteerd dat ik weigerde.
Na de derde keer maar het gesprek weg geklikt en gaan zoeken op internet.
..en tja..toen kwam ik hier terecht.
Blij dat ik geweigerd heb.
-
Dus de postzegels worden duurder, niet omdat Post.nl niet rondkomt, maar omdat ze er een 'gratis' camera bij willen aanbieden?
-
Ze zijn er weer!
Gisterenavond werd ik gebeld door iemand die zei van PostNL te zijn met een prachtig aanbod dat ik niet af kon slaan.....de postzegels met prachtige camera als cadeau...
Toen ik zei dat ik hier geen gebruik van wilde maken en hier absoluut niet in geloofde, werd het gesprek abrupt afgebroken.
Volhouders hoor! Men probeert dit al jaren!
Gisterenavond werd ik gebeld door iemand die zei van PostNL te zijn met een prachtig aanbod dat ik niet af kon slaan.....de postzegels met prachtige camera als cadeau...
Toen ik zei dat ik hier geen gebruik van wilde maken en hier absoluut niet in geloofde, werd het gesprek abrupt afgebroken.
Volhouders hoor! Men probeert dit al jaren!