LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Pro-assist en T-mobile ... en het kastje en de muur
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 27 feb 2012 12:45
Pro-assist en T-mobile ... en het kastje en de muur
Afgelopen vrijdag mijn Iphone4 aangemeld voor reparatie bij Pro-Assist.
Afspraak gemaakt voor deze ochtend en erbij vermeld dat vervangende
toestel een iphone moest zijn. Ze zouden hun best doen..
Vanmorgen stond de koerier van Pro-assist voor de deur maar geen iphone
als vervanger,.., een of andere samsung...
Na overleg met de koerier geen wissel gedaan, ik moest bellen met Pro-assist
om een nieuwe afspraak te maken. Na meer dan 20min aan de lijn te hebben gewacht verteld de dame mij dat mijn verzekering geen Iphone als vervanger dekt?
Vervolgens naar T-mobile gebeld, daar heb ik tenslotte de verzekering afgesloten in de winkel tijdens de aanschaf maar zij konden mij alleen maar terug verwijzen naar Pro-assist. Hun zijn niet verantwoordelijk voor de afgesloten verzekering..
Begin nu ietwat te koken, want ik heb ook de uitzending van Kassa afgelopen zaterdag gezien en alle misstanden bij Pro-assist...
Wat kan ik hier nu mee doen? T-mobile verwijst naar Pro-assist en Proassist zegt gewoon dat dat niet afgesloten is...
Het kastje.....muur......
Afspraak gemaakt voor deze ochtend en erbij vermeld dat vervangende
toestel een iphone moest zijn. Ze zouden hun best doen..
Vanmorgen stond de koerier van Pro-assist voor de deur maar geen iphone
als vervanger,.., een of andere samsung...
Na overleg met de koerier geen wissel gedaan, ik moest bellen met Pro-assist
om een nieuwe afspraak te maken. Na meer dan 20min aan de lijn te hebben gewacht verteld de dame mij dat mijn verzekering geen Iphone als vervanger dekt?
Vervolgens naar T-mobile gebeld, daar heb ik tenslotte de verzekering afgesloten in de winkel tijdens de aanschaf maar zij konden mij alleen maar terug verwijzen naar Pro-assist. Hun zijn niet verantwoordelijk voor de afgesloten verzekering..
Begin nu ietwat te koken, want ik heb ook de uitzending van Kassa afgelopen zaterdag gezien en alle misstanden bij Pro-assist...
Wat kan ik hier nu mee doen? T-mobile verwijst naar Pro-assist en Proassist zegt gewoon dat dat niet afgesloten is...
Het kastje.....muur......
Re: Pro-assist en T-mobile ... en het kastje en de muur
Zeker afgelopen zaterdag niet naar kassa gekeken?
Werd uitgebreid in uitzending behandeld,kijk maar eens op da kassa site.
Wordt je meteen veel duidelijk.
gr Henk
Werd uitgebreid in uitzending behandeld,kijk maar eens op da kassa site.
Wordt je meteen veel duidelijk.
gr Henk
-
- Berichten: 251
- Lid geworden op: 14 jan 2008 12:10
Re: Pro-assist en T-mobile ... en het kastje en de muur
@s vd giessen
Erg vervelend om te lezen dat dit is gebeurd. Ik adviseer je om het formulier op de T-Mobile website in te vullen, zodat we je klacht kunnen onderzoeken.
Alvast bedankt voor de moeite!
Met vriendelijke groet,
T-Mobile Webcare
Erg vervelend om te lezen dat dit is gebeurd. Ik adviseer je om het formulier op de T-Mobile website in te vullen, zodat we je klacht kunnen onderzoeken.
Alvast bedankt voor de moeite!
Met vriendelijke groet,
T-Mobile Webcare
Re: Pro-assist en T-mobile ... en het kastje en de muur
Ach ja erg bekend Ik zit al maanden met een defect toestel dat ze niet willen repareren omdat mijn toestel een keer omgeruild is in de garantie en pro assist zegt dat ze dit niet gedaan hebben en tmobile die het wel gedaan blijkt te hebben blijkt geen wijzigingen van imei code door gegeven te hebben. Ze schuilen achter voorwaarden waarin staat dat je zelf verantwoordelijk bent voor wijzigingen bij aanschaf van een nieuw toestel. Dat begrijp ik ook wel maar ik heb geen nieuw toestel gekocht hij is omgeruild na 3 mislukte reparaties in garantie tijd en volgens die zelfde voorwaarde moet ik een aankoopbon kunnen overleggen die ik niet heb omdat ik geen nieuw toestel heb gekocht, inmiddels heb ik een brief van t-mobile waarin staat dat ze de imei code allang hebben door gegeven en een brief van proassits waarin staat dat ze geen wijzigingen hebben ontvangen.???? Na een heleboel lange telefoontjes naar tmobile en proassist en brieven ben ik erg aardig beu van, ik heb een verzekering die beloofd binnen 4 uur een vervangend toestel en daarna herstel van je eigen toestel alleen kan ik er geen gebruik van maken. Ik heb een nieuw toestel moeten kopen omdat ik een bedrijf heb en bereikbaar moet zijn als ik aan het eind van de maand wat wil eten.
Tmobile en proassist sturen je idd van het kastje naar de muur en als je naar de rechter wil ben je ook een boel kosten kwijt en daar rekenen die floepers ook op maar het begint inmiddels aardig te jeuken om er een principe kwestie van te maken.
oh ja en als je dat formulier invult beste tmobile webcare dan krijg je een bevestiging waarin ze beloven te reageren maar dat doen ze niet en als je vervolgens 2x om een reactie vraagt..... nou?? wat denk je ......dan reageren ze ook niet!!
Het is echt een waardeloos bedrijf ze werken allemaal langs elkaar heen en doen niet wat ze beloven, een paar voorbeelden,
Ik geef een klachtenbrief af in de winkel waar ik mijn telefoon en verzekering gekocht heb en daar wordt dood leuk gezegd sorry maar die gooien we gewoon weg want wij nemen geen klanten in behandeling bel maar met de klanten service.
Ik bel de klantenservice, ja meneer ik kan u nu niet helpen maar ik zal een leiding gevende terug laten bellen die gaan over escalerende reparaties bla bla bla nooit iemand terug gebeld.
Ik bel na een tijdje maar weer eens met de klantenservice nee meneer ik ga u doorgeven naar een speciaal proassistescalatie team die uw klacht gaat behandelen ja meneer u bent niet de enige die dit probleem heeft maar dit team gaat het oplossen en we nemen contact met u op...............pff duurt lang heeft nl nog niemand gebeld en er ligt hier op tafel nog steeds een kapotte telefoon.
o ja en ik betaal nog steeds verzekering waar ik niets aan heb.
Ik denk dat ik een hele mooie website ga bouwen www.tmobiledrama.nl ofzo en die trap ik dan heel hoog de google ranglijst in(goedkoper dan een advocaat) en zo te zie kan ik een heleboel verhalen plaatsen die allemaal erg schrijnend en toch waar zijn.
Tmobile en proassist sturen je idd van het kastje naar de muur en als je naar de rechter wil ben je ook een boel kosten kwijt en daar rekenen die floepers ook op maar het begint inmiddels aardig te jeuken om er een principe kwestie van te maken.
oh ja en als je dat formulier invult beste tmobile webcare dan krijg je een bevestiging waarin ze beloven te reageren maar dat doen ze niet en als je vervolgens 2x om een reactie vraagt..... nou?? wat denk je ......dan reageren ze ook niet!!
Het is echt een waardeloos bedrijf ze werken allemaal langs elkaar heen en doen niet wat ze beloven, een paar voorbeelden,
Ik geef een klachtenbrief af in de winkel waar ik mijn telefoon en verzekering gekocht heb en daar wordt dood leuk gezegd sorry maar die gooien we gewoon weg want wij nemen geen klanten in behandeling bel maar met de klanten service.
Ik bel de klantenservice, ja meneer ik kan u nu niet helpen maar ik zal een leiding gevende terug laten bellen die gaan over escalerende reparaties bla bla bla nooit iemand terug gebeld.
Ik bel na een tijdje maar weer eens met de klantenservice nee meneer ik ga u doorgeven naar een speciaal proassistescalatie team die uw klacht gaat behandelen ja meneer u bent niet de enige die dit probleem heeft maar dit team gaat het oplossen en we nemen contact met u op...............pff duurt lang heeft nl nog niemand gebeld en er ligt hier op tafel nog steeds een kapotte telefoon.
o ja en ik betaal nog steeds verzekering waar ik niets aan heb.
Ik denk dat ik een hele mooie website ga bouwen www.tmobiledrama.nl ofzo en die trap ik dan heel hoog de google ranglijst in(goedkoper dan een advocaat) en zo te zie kan ik een heleboel verhalen plaatsen die allemaal erg schrijnend en toch waar zijn.
-
- Berichten: 251
- Lid geworden op: 14 jan 2008 12:10
Re: Pro-assist en T-mobile ... en het kastje en de muur
@Danny-V & @s v d giessen
Als je je vraag stelt op het T-Mobile Forum kunnen wij bij je gegevens en het exact voor je nakijken. Maak je een forumaccount aan dan is deze automatisch gekoppeld aan jouw My T-Mobile account. De T-Mobile moderators hebben dan toegang tot je gegevens en kunnen je daardoor van de juiste informatie voorzien. Ik kan dan nakijken wat ik voor jullie kan doen.
Kim
T-Mobile Webcare
Als je je vraag stelt op het T-Mobile Forum kunnen wij bij je gegevens en het exact voor je nakijken. Maak je een forumaccount aan dan is deze automatisch gekoppeld aan jouw My T-Mobile account. De T-Mobile moderators hebben dan toegang tot je gegevens en kunnen je daardoor van de juiste informatie voorzien. Ik kan dan nakijken wat ik voor jullie kan doen.
Kim
T-Mobile Webcare
Re: Pro-assist en T-mobile ... en het kastje en de muur
jaja!T-Mobile Webcare schreef:@s vd giessen
Erg vervelend om te lezen dat dit is gebeurd. Ik adviseer je om het formulier op de T-Mobile website in te vullen, zodat we je klacht kunnen onderzoeken.
Alvast bedankt voor de moeite!
Met vriendelijke groet,
T-Mobile Webcare
Re: Pro-assist en T-mobile ... en het kastje en de muur
@ mevrouw van de webcare.
We zitten nu op dit forum en ik heb al zo vaak contact gezocht met uw "klantenservice" en geen reactie gekregen en als ik hier mijn gal spui reageren jullie binnen 2 uur waauw wat geweldig dus het kan wel! Mijn klantnummer bij tmobile is 112620781.
Ik ben benieuwd naar uw reactie.
We zitten nu op dit forum en ik heb al zo vaak contact gezocht met uw "klantenservice" en geen reactie gekregen en als ik hier mijn gal spui reageren jullie binnen 2 uur waauw wat geweldig dus het kan wel! Mijn klantnummer bij tmobile is 112620781.
Ik ben benieuwd naar uw reactie.
-
- Berichten: 251
- Lid geworden op: 14 jan 2008 12:10
Re: Pro-assist en T-mobile ... en het kastje en de muur
@Danny-V: Heb je inmiddels al een Forum account aangemaakt? Als je op het forum je vraag stelt en hier een link plaatst van je bericht, dan ga ik hiermee aan de slag!
Re: Pro-assist en T-mobile ... en het kastje en de muur
Sorry maar is het niet een beetje raar dat ik een forum account moet gaan aanmaken om mijn klacht in behandeling te krijgen Ik geef je mijn klantnummer daar staan alle gegevens onder, zoals ik al zei Tmobile het werkt allemaal langs elkaar heen meer eilandjes binnen dat bedrijf als oceanië rijk is. Maar oke ik zal een account aanmaken
Re: Pro-assist en T-mobile ... en het kastje en de muur
Nou mevr webcare ik heb een item geplaatst op jullie forum maar nog geen reactie.
https://forum.t-mobile.nl/stel-vraag-41 ... nl-163582/
Dit is toch precies waar dit topic over gaat.... jullie reageren binnen notime als er iets op deze site wordt geplaatst en verwijzen de mensen naar jullie forum om vervolgens niet meer te reageren......kastje naar de muur.
https://forum.t-mobile.nl/stel-vraag-41 ... nl-163582/
Dit is toch precies waar dit topic over gaat.... jullie reageren binnen notime als er iets op deze site wordt geplaatst en verwijzen de mensen naar jullie forum om vervolgens niet meer te reageren......kastje naar de muur.
Re: Pro-assist en T-mobile ... en het kastje en de muur
T-Mobile Webcare schreef:@Danny-V: Heb je inmiddels al een Forum account aangemaakt? Als je op het forum je vraag stelt en hier een link plaatst van je bericht, dan ga ik hiermee aan de slag!
Zoals ik al dacht weer een loze belofte van T-mobile, Ik heb toch maar een bericht geplaatst in hun forum en een link op dit forum en zoals ik al vooraf dacht en met mij een boel andere mensen gebeurd er HELEMAAL NIETS!!
Beste T-mobile webcare waarom beloven jullie dingen en komen ze vervolgens niet na??
Mooie woorden en vervolgens geen enkele reactie bah!!