LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] simkaart problemen in de iPhone 4S met Telfort

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
twoekie
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 mar 2012 17:31

simkaart problemen in de iPhone 4S met Telfort

Ongelezen bericht door twoekie »

Ik heb, sinds maandag 27 Maart een Telfort abonnement, dit omdat m'n contract periode bij Vodafone afliep.
Nu kan ik met de Telfort simkaart, sinds die maandag, na ongeveer 5 minuten na het opstarten van de iPhone, GEEN gebruik meer maken van internet en bellen, na dagelijkse contacten met de TforTelecomwinkel in Tilburg (de winkel die me het Telfort abonnement heeft verkocht, is er na een week nog geen adequate oplossing aangeboden door Telfort.
De reacties van Telfort getuigen van een weinig betrokken aanpak, die helemaal niet serieus te nemen is...
Een goed functionerend toestel (wat alleen niet werkt in combinatie met een Telfort simkaart) opsturen voor 'reparatie' waarbij ook alle kosten in rekening worden gebracht, is totaal geen optie.
Ditzelfde toestel heeft tot dan toe prima gewerkt met de Vodafone simkaart.....
Na het lezen van problemen bij anderen is het duidelijk dat de probleemoplossing helemaal bij Telfort ligt, het heeft iets met hun microchip kaart te maken in combinatie met de laatste iPhone 4S software.
Ik ben bang dat, waneer Telfort niet in staat is dit probleem op te lossen, ontbinding van het contract nog de enige weg is...

MrV1976
Berichten: 66
Lid geworden op: 09 nov 2010 14:18

Re: simkaart problemen in de iPhone 4S met Telfort

Ongelezen bericht door MrV1976 »

Duizenden iphones werken prima met de telfort simkaart. Als je nog steeds overtuigd ben dat het aan de simkaart ligt laat dan een gewone simkaart aanmaken door telfort en knip deze via een microsim tang. Mogelijk is dan het probleem opgelost. Ik heb een geknipte simkaart van Telfort in een 4S en die werkt prima. Wel heb ik de 5.01.06 versie van de software. (5.01.05 kan problemen geven bij meerdere providers)


Gesloten