berndv schreef:
Maar de laatste paar reacties voor mij waren toch wel errug off topic, en gingen erg in op het aanvallen van een persoon die zijn verhaal deed. En of dit nu is zoals het gegaan is of niet, die persoon hoort hier niet zo aangevallen te worden in een topic over het wisselen van een velg.
Is het verhaal van marc 1966 dan ontopic?
Dit bericht gaat alleen om zijn woede over een ex werkgever en collega`s uit te drukken.
Het ging hier om het wisselen van een band.
Hij had kunnen toelichten, hoe dit bij Kwikfit wordt gehandhaafd.
Maar van het topic van TS in zijn bericht niets gelezen.
heb je gelijk in. Het verhaal van marc is leuk, maar misschien een topic opzich, het heeft niets te maken met de prijzen van het wisselen van een velg. Maar is dat meteen een goed excuus om hem meteen te gaan afbranden? En dan op zijn taalgebruik en te gaan roepen dat hij dat niet is geweest. Kom op nou.
Marc wil zijn verhaal vertellen, misschien uit frustratie of als waarschuwing. Wees eerlijk alle topics ten spijt Kwikfit veranderd niets aan de service en de doelstelling, kwikfit wil omzet, daar worden filiaal managers ook naar betaald. Dat is ook niet erg doet elk bedrijf, enkel in deze branche van kwikfitters gaat omzet te vaak voor veiligheid van de klant. Apk licentie afnemen zal niet gauw gebeuren want dan zijn alle filialen de pineut. En juist die apk en onderhoud verkoopt onderdelen, welke monteur ze monteert maakt niet uit.
Ik heb ook wel slechte ervaringen meegemaakt met Kwikfit. Maar aan de andere kant ook goede. Het heeft ook echt mede te maken met het filiaal waar je komt en de mensen die er werken.
Kwikfit vind altijd wat om te doen !
APK voor 19,95 super goedkoop maar als er maar een beetje ruitensproei vloeistof te weinig in je auto zit vullen ze hem aan en rekenen ze je de volle prijs.
Ze hebben een protocol om de kleinste dingen in rekening te brengen !!!
Iedereen die ik ken weet het GA NIET NAAR KWIKFIT !!!
januari 2014 naar kwik fit in amsterdam, omdat de achterbanden zoveel lawaai maakten. Daar aangekomen wordt auto vrij snel al op brug gezet. conclusie: schokbrekers moeten vervangen worden want daardoor zijn de banden ongelijkmatig afgesleten. De achterbanden moeten ook direct worden vervangen. toch maar even naar mijn eigen vaste garage gegaan.
Schokbrekers zijn nog prima, maar inderdaad de banden moeten gewoon worden vervangen.
NB bij kwikfit werd aangedrongen op snelle beslissing dan kon men de volgende dag de schokbrekers al plaatsen. Ik had wat meer tijd nodig om te beslissing. Vervolgens werd mij gemeld dat ik moest oppassen omdat ik ieder moment een KLAPBAND zou kunnen krijgen.
Tja ........ daar schrok ik wel van........ maar of het waar is/was ?
Cuppende banden (want dat was het) kunnen een gevolg zijn van slechte dempers maar vaker wordt dit veroorzaakt door slechte uitlijning (heeft de garage dit wel gedaan/geadviseerd anders blijf je wisselen).
Voor een klapband heb je minimaal een karkasbreuk (bobbel op de band nodig) maar als de gemiddelde autorijder gaat klagen over herrie van de achterbanden zijn ze regelmatig idd al in een staat dat je er eigenlijk niet meer mee moet willen rijden.
Zonder een exacte inschatting van het laatste geval kun je niet zeggen of dit nou een slecht advies was om maar te kunnen verkopen of dat de dempers echt op waren.