LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Demonstratie Binnenhof en /of kantoor Dexia bank Nederland!!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Mo
Berichten: 149
Lid geworden op: 09 apr 2004 19:19

Re: Demonstratie Binnenhof en /of kantoor Dexia bank Nederland!!

Ongelezen bericht door Mo »

Helm lees het topic opgericht schadeloosstelling (welke nu gesloten is maar nog wel aanwezig op de tweede pagina van het legio lease forum)hier maar op na. Hier staan alle kritische vragen ten aanzien van deze vereniging welke niet beantwoord worden en waarin ook duidelijk de discrepanties taan aangegeven en aan welke voorwaarden, een vereniging die met privacy gevoelige gegevens omgaat, dient te voldoen.

En het kan zijn dat de heer Bots de namen door elkaar gehaald heeft maar hoe komt hij aan de naam Pay Back (deze heeft hij ook gebruikt in een eerder mail aan mij) als hij nimmer met deze materie te maken heeft gehad.
En het gaat inderdaad om de valse zaken van het aangeven dat de heer Croos samenwerkt met advocaten (eerst zijn ze er niet dan ineens zijn het er 40 alwaar hij mee in gesprek zou zijn en dan ineensn zijn het er weer twee en dan ineens is het de heet Bots die nogmaals, dus duidelijk afstand doet van het feit dat er een samenwerking noch clientele verhouding is.

Verder ben ik een vrouwtje zoals ook eerder aangegeven.

En hoe kun je nu stellen dat een advocaat waar je op geen enkele manier een zakelijke relatie mee hebt binnen een uur een brief voor hem zou mailen. Dat kun je alleen weten als je zelf deze regie in handen hebt

Ik heb nu net enkele seconden gelden deze mail ontvangen t.a.v. de heer Croosjes door de genoemde advocaat.

Van : Bots <[email protected]>
Verzonden : donderdag 29 april 2004 11:23:18
Aan :
Onderwerp : payback

| | | Postvak IN


Geachte mevrouw,

Dank voor Uw antwoord.

De heer Croosjes blijkt, inderdaad, snel aangebrand te zijn. Reden voor mij om het er maar bij te laten.

Vriendelijke groet,
Mr. F.P.J. Bots
-advocaat-


Trek hieruit verder uw conclusies.
Oerigens de heer Bots is een zeer intergere en zeer zakenkundige advocaat! U kunt hem altijd nog wel als individueel bereiken als u dat wenst. Zie ook hiervoor het eerder genoemde topic.

Nu terug naar het daadwerkelijke.

In verband met de demonstratie.
Iedere druk die een groep mensen in welke zaak dan ook kan uitvoeren kan bijdarge tot het gewenste eindresultaat.

Ik ben dan ook reuze benieuwd naarde reeds vergevorderde plannen van Rob en medestanders.

Mo

wijzijnactief
Berichten: 159
Lid geworden op: 22 mar 2004 21:59

Re: Demonstratie Binnenhof en /of kantoor Dexia bank Nederland!!

Ongelezen bericht door wijzijnactief »

Het is nu 16:15
Hoeveel reacties heb je nu Rob?

Gast4
Berichten: 220
Lid geworden op: 03 nov 2003 21:15

Re: Demonstratie Binnenhof en /of kantoor Dexia bank Nederland!!

Ongelezen bericht door Gast4 »

Mo kun je die brief van die advocaat en/of e-mail geanonimiseerd op het forum zetten ??

Radar
Site Admin
Berichten: 5519
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Demonstratie Binnenhof en /of kantoor Dexia bank Nederland!!

Ongelezen bericht door Radar »

Geachte forumbezoekers.

Het forum is bedoeld om inhoudelijk op een onderwerp in te gaan. Elkaar beschuldigen van daden of uitspraken is dan ook niet wenselijk. We hopen dat u hier begrip voor heeft en de regels respecteert.

Voor klachten over het forum kunt u mailen naar:

[email protected]

Als u in deze mail precies aangeeft wat de klacht inhoudt met eventuele verwijzingen zal de Radar webredactie ernaar kijken en onderzoeken of de klacht gegrond is of niet.

Zoals zoveel al roepen op dit forum "Samen staan we sterk". Dus ik stel voor om in plaats van elkaar aan te vechten samen sterk te staan.

Met vriendelijke groet,

TROS Radar webredactie

Mo
Berichten: 149
Lid geworden op: 09 apr 2004 19:19

Re: Demonstratie Binnenhof en /of kantoor Dexia bank Nederland!!

Ongelezen bericht door Mo »

Gast 4 zoals Tros Radar al aangeeft, ook ik wordt doodziek van die continu aanvallen van de heer Croos op momenten dat het nergens ter zake doende is. Dit alleen omdat hij en zijn vereniging kritisch aan de kaak zijn gesteld en zoals later is gebleken dit geen bonafide vereniging is.

Helaas is alles al besproken in het topic wat gesloten is. Alleen door de oneindig durende aanvallen van de heer Croos voel ik mij genoodzaakt om steeds weer ook alles wat door de heer Croos wordt aangebracht te weerleggen terwijl er veel leukere dingen te doen zijn.

Ik zie hier enthousiaste en en kritisch mensen die wel samen bezig zijn een zware maar goede weg op te bouwen en samen te bewandelen. Want ook een kritische noot geeft steeds weer reden tot nader denken en nieuwe wegen ter aanvulling vinden.

Ik zie ook zeer praktische zaken omhoog komen waar wat mee gedaan kan worden.

Ik zou me dan ook liever bezig houden met deze zaken dan steeds weer een kop opstekende misleider te woord moeten staan.

Om je vaag verder te beantwoorden zie ik dat deze misleider nog lang niet zijn verdedigingen mogelijkheden voor inkomsten over de ruggen van gedupeerden zijn pogingen zal staken. Al hetgeen ik nu in mijn bezit heb wens ik dan ook op de juiste tijden te gebruiken.

Ik zit dan ook te wachten op de beloofde brief van 16.00 uur om mij die verder geen belang heeft of aangeeft te willen hebben over de ruggen van gedupeerden, als leugenaar zou neerzetten.

En twee korte brieven heb ik dus al neergezet die antwoord geven op het feit dat de heer Croos stelde dat hij hier mee samenwerkte en andere vals gedane informatie naar deze advocaat toe, die op zich al meer dan genoeg zeggen.

Ik hoop dat dit het laatse woord is wat ik nog vuil moet maken aan de oneindige aanvallen en bedreigingen van de heer Croos en aan de maar niet stakende poging van misleiding van de heer Croos die zelf geen enkele openheid van zaken over zijn vereniging en werkwijzes en hetgeen al bereikt is geeft en al helemaal geen antwoorden op kritische vragen kan geven, uitgezonderd gescheld en geintimideer.

Ik hoop verder te kunnen denken in het creatieve en opbouwende proces alwaar de gedupeerden van legio lease mee bezig zijn.
Kan dit niet dan staak ik uberhaubt helemaal mijn postings want dan heeft het verder geen zin, buiten het feit dat ik wel vermeende oplichters zeer kritisch achter hun hielen blijf zitten.

Mo

Rob Adank
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 feb 2004 18:49

Re: Demonstratie Binnenhof en /of kantoor Dexia bank Nederland!!

Ongelezen bericht door Rob Adank »

Ben vanaf nu de rest van de avond weg.(verplichtingen buitenshuis).
Ben vannacht benieuwd naar de duizenden aanmeldingen en reacties.

KOM OP GEDUPEERDEN LAAT JE HOREN!!!!!!!!!!!!!!

allen fijne avond en aanmelden.

mvg Rob Adank / Breda
email: [email protected]
06-53832709

fenneken oo3
Berichten: 293
Lid geworden op: 23 mar 2004 19:36

Re: Demonstratie Binnenhof en /of kantoor Dexia bank Nederland!!

Ongelezen bericht door fenneken oo3 »

Oke Rob een heel goed initiatief. Ik hoop dat je de hele nacht
bezig bent om je ingekomen mailtjes te lezen !!
Groetjes Bart.

onnozel
Berichten: 130
Lid geworden op: 02 okt 2003 22:41

Re: Demonstratie Binnenhof en /of kantoor Dexia bank Nederland!!

Ongelezen bericht door onnozel »

Geplaatst op 18 Apr 2004 13:22 door Anodexia


--------------------------------------------------------------------------------

Met mijn stukje heb ik geprobeerd inzicht te krijgen in de actiebereidheid en solidariteit van gedupeerden. Inmiddels is mij wel duidelijk dat dit forum hiervoor niet de juiste plaats is.
Ik dank mensen die serieus gereageerd hebben maar dit forum wordt vervuild door dwazen, die naar mijn gevoel niet tot de gedupeerden horen.
anodexia.
Als Anorexia het niet voor elkaar krijgt om een fonds op te richten waar moeten de mensen dan vandaan komen om te gaan demonstreren, vraag ik me af.

gast33
Berichten: 339
Lid geworden op: 05 nov 2003 14:32

Re: Demonstratie Binnenhof en /of kantoor Dexia bank Nederland!!

Ongelezen bericht door gast33 »

Onnozel, je doet je naam eer aan.
Je vergelijkt appels met peren.

onnozel
Berichten: 130
Lid geworden op: 02 okt 2003 22:41

Re: Demonstratie Binnenhof en /of kantoor Dexia bank Nederland!!

Ongelezen bericht door onnozel »

Ja ik ben net een fruitschaal. :oops: :oops:

Rob Adank
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 feb 2004 18:49

Re: Demonstratie Binnenhof en /of kantoor Dexia bank Nederland!!

Ongelezen bericht door Rob Adank »

Tros Radar Forum Redactie.

Ik steun Uw oproep van harte en met mij vele duizenden gedupeerden om op het Forum niet onderling te strijden maar samen te strijden.
SAMEN STAAN WE STERK>

Vandaar mijn OPROEP!!!
MELD U VIA EMAIL AAN ALS DEMONSTRANT>

Er zijn al een aantal reacties binnen.Maar het moeten er vele tienduizenden worden.
MELD JE AAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
mvg Rob Adank
email: [email protected]
06-53832709

ps.Allen fijne Koninginnedag verder.

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: Demonstratie Binnenhof en /of kantoor Dexia bank Nederland!!

Ongelezen bericht door Hollander »

Hoeveel mensen zijn actief op dit forum? Als iedereen meedoet heb je een demonstratie van een paar honderd man.

Rob Adank
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 feb 2004 18:49

Re: Demonstratie Binnenhof en /of kantoor Dexia bank Nederland!!

Ongelezen bericht door Rob Adank »

Aan: wijzijnactief,gast33,gast058,idaho,hollander en vele anderen.
WIJ ZULLEN HET SAMEN MOETEN DOEN!!!!
Geef me een email en ik stuur jullie wat bijlagen,die als voorzetje
dienen voor de DEMONSTRATIE>

Hulptroepen definitief nodig.
Mijn pc alleen kan veel maar niet alles mobiliseren.
Jullie zullen als gedupeerden actief mee moeten doen.
Ik hoop op een vruchtbare en oprechte samenwerking in deze.

GELOOF IN DE ZAAK!!!!

Hoor jullie graag nader.


mvg Rob Adank / Breda
email: [email protected]
06-53832709

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Demonstratie Binnenhof en /of kantoor Dexia bank Nederland!!

Ongelezen bericht door croosjes »

heel goed maak ze wakker voor de strijd van een demonstratie voor gedupeerde.vrgr.andre de croos

Rob Adank
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 feb 2004 18:49

Re: Demonstratie Binnenhof en /of kantoor Dexia bank Nederland!!

Ongelezen bericht door Rob Adank »

Ga je ook mee actie voeren Andre?/////////////

Rob Adank
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 feb 2004 18:49

Re: Demonstratie Binnenhof en /of kantoor Dexia bank Nederland!!

Ongelezen bericht door Rob Adank »

Meld je aan na het ORANJEBITTER!!!!!!!!!!!!!!
Hoor jullie morgen graag!!!!!!!!!!!!!!!

met "koninklijke "groet
Rob Adank / Breda
email: [email protected]
06-53832709

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Demonstratie Binnenhof en /of kantoor Dexia bank Nederland!!

Ongelezen bericht door croosjes »

in de tshirt waar ik in loop is niet gewenst,geeft alleen maar wantrouwenvrgr.andre de croos

Rob Adank
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 feb 2004 18:49

Re: Demonstratie Binnenhof en /of kantoor Dexia bank Nederland!!

Ongelezen bericht door Rob Adank »

Een ieder draagt zijn eigen kleding toch.
Ik ook.

An

Re: Demonstratie Binnenhof en /of kantoor Dexia bank Nederland!!

Ongelezen bericht door An »

Waarom geeft dat wantrouwen dan meneer Croosjes? Dat mag u toch zelf weten hoe u zich kleed, als u maar komt! Zoals u misschien wel weet, ben ik geen indirecte gedupeerde, maar ik kom jullie wel steunen, als ik kan!
Mvg, An :wink:

onnozel
Berichten: 130
Lid geworden op: 02 okt 2003 22:41

Re: Demonstratie Binnenhof en /of kantoor Dexia bank Nederland!!

Ongelezen bericht door onnozel »

Als je 1000 mensen kunt mobiliseren gaat de demonstratie dan ook door :!:

Gesloten