LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Marktplaats verwijdert feedback zonder waarschuwing

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Suzanne 326

Re: Marktplaats verwijdert feedback zonder waarschuwing

Ongelezen bericht door Suzanne 326 »

TS of K-C mogen hier wel hun ongerief neer tikken maar dan wel het hele verhaal, wat er nu gebeurd is een hoop g...l in de ruimte wat nergens over gaat en zelfs K-C is de draad zelf al kwijt en weet niet meer waar nu daadwerkelijk het probleem ligt of is!

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

Vlgs mij wil K-C weten wat de criteria/motiveringen zijn/waren van de juryleden van MP, om zijn beoordeling te verwijderen.
En
Zou graag willen weten of iemand een mening over het topic heeft en in mijn geval, over het zonder opgaaf van reden een beoordeling verwijderen middels een zgn, "onafhankelijke gebruikersjury"?
En nog beter, waartoe te wenden om een echt onafhankelijk hoor en wederhoor te kunnen hebben.

k-c

Ongelezen bericht door k-c »

De discussie omtrent TS ben ik niet van op de hoogte, maar dat heeft blijkbaar raakvlakken met dit topic?
Waar ik wel even op reageren wil, is het het naar MP moeten gaan.
Ik heb zojuist mijn schrijven terug gelezen, maar er staat toch echt dat ik bij MP niet verder kom, ondanks diverse mails.
Ook staat er een quote van MP, waaruit ik opmaak dat mij nog een motivatie in het verschiet ligt, omtrent mijn verwijderde beoordeling.
Tenzij die motivatie nog geproduceerd moet worden, zou die toch allang inzichtelijk moeten zijn?

Dus nogmaals, "Waarom mag ik niet het "waarom" weten van het verwijderen van mijn beoordeling??".

@;Dankjewel Suzanne 326, voor deze verhelderende opmerking, daar heb ik veel aan en ik leer gelijk jou een beetje kennen.
Zelfs als ik één vraag stel krijg ik nog niet een relevant antwoord daarop van jou, laat staan dat ik het hele verhaal hier vertel.
Ik krijg het idee dat je hier alleen maar meedoet uit nieuwsgierigheid naar een ander zijn problemen(het hele verhaal wil je toch zo graag?) en niet om een ander te helpen in het vinden naar een oplossing van zijn of haar probleem.
Je mag natuurlijk schrijven wat je wilt, maar de kans dat ik er nu nog op reageer is wel minimaal geworden.

Winterman

Ongelezen bericht door Winterman »

k-c schreef: Mag ik verlangen om te weten wat er aan mijn beoordeling mankeert?
Natuurlijk mag je dat. Waar staat die beoordeling?

Suzanne 326

k-c schreef:De discussie omtrent TS ben ik niet van op de hoogte, maar dat heeft blijkbaar raakvlakken met dit topic?
Waar ik wel even op reageren wil, is het het naar MP moeten gaan.
Ik heb zojuist mijn schrijven terug gelezen, maar er staat toch echt dat ik bij MP niet verder kom, ondanks diverse mails.
Ook staat er een quote van MP, waaruit ik opmaak dat mij nog een motivatie in het verschiet ligt, omtrent mijn verwijderde beoordeling.
Tenzij die motivatie nog geproduceerd moet worden, zou die toch allang inzichtelijk moeten zijn?

Dus nogmaals, "Waarom mag ik niet het "waarom" weten van het verwijderen van mijn beoordeling??".

@;Dankjewel Suzanne 326, voor deze verhelderende opmerking, daar heb ik veel aan en ik leer gelijk jou een beetje kennen.
Zelfs als ik één vraag stel krijg ik nog niet een relevant antwoord daarop van jou, laat staan dat ik het hele verhaal hier vertel.
Ik krijg het idee dat je hier alleen maar meedoet uit nieuwsgierigheid naar een ander zijn problemen(het hele verhaal wil je toch zo graag?) en niet om een ander te helpen in het vinden naar een oplossing van zijn of haar probleem.
Je mag natuurlijk schrijven wat je wilt, maar de kans dat ik er nu nog op reageer is wel minimaal geworden.
Ik kan pas een oordeel geven als ik het complete verhaal weet en waarom doet u zo omslachtig en tikt u een hoop zinnen neer maar verteld u niks? Echt.....ik kan me voorstellen dat MP u berichten verwijderd en niet op uw mails reageerd daar u kinks zinnigs verteld en iets beargumenteerd.

Jolijn

Ik snap niet waarom de lezers hier het hele verhaal zouden weten

Ook staat er in, [Quote] "Helaas is het op dit moment nog niet mogelijk om u de motivatie van de juryleden te laten zien."[Unquote].
Deze motivatie heb ik tot op heden nog niet mogen zien en ik verwacht eerlijk gezegd ook niet dat ik deze nog te zien krijg, ondanks een aantal verzoeken en mails hierover van mij.

als k-c zijn 'verhaal' hier plaatst om dit

Zou graag willen weten of iemand een mening over het topic heeft en in mijn geval, over het zonder opgaaf van reden een beoordeling verwijderen middels een zgn, "onafhankelijke gebruikersjury"?
En nog beter, waartoe te wenden om een echt onafhankelijk hoor en wederhoor te kunnen hebben.

aan het forum te vragen.

k-c

Winterman schreef:
k-c schreef: Mag ik verlangen om te weten wat er aan mijn beoordeling mankeert?
Natuurlijk mag je dat. Waar staat die beoordeling?
Hèhè, eindelijk een antwoord en je bent het dus met mij eens, dat het niet meer dan normaal is om aan te geven wat er dan aan een beoordeling mankeert wanneer die verwijderd is.
Maar nu de hamvraag, hoe krijg ik MP zover dat ik die motivatie te zien krijg?
Want bij MP zelf krijg ik dus geen gehoor.
En die beoordeling is dus verwijderd en niet meer inzichtelijk op MP.

Winterman

k-c schreef: Hèhè, eindelijk een antwoord en je bent het dus met mij eens, dat het niet meer dan normaal is om aan te geven wat er dan aan een beoordeling mankeert wanneer die verwijderd is.
Maar nu de hamvraag, hoe krijg ik MP zover dat ik die motivatie te zien krijg?
Want bij MP zelf krijg ik dus geen gehoor.
En die beoordeling is dus verwijderd en niet meer inzichtelijk op MP.
Je geeft het antwoord zelf al. Niet dus als MP niet reageert, want alleen zij kunnen je het antwoord geven.

Kan je die hele beoordeling hier neer zetten en dan kunnen we er met zijn allen over gaan speculeren en dan nog weet je de motivatie van MP niet. Als zij het je niet vertellen zul je het nooit weten, dus dan heb je twee opties. Of je valt ze net zo lang lastig tot ze het je vertellen of voorgoed de toegang tot MP ontzeggen, of je laat het rusten. Aangezien je al lang klaar bent met de adverteerder lijkt het laatste mij de beste optie.

Suzanne 326

Jolijn schreef:Ik snap niet waarom de lezers hier het hele verhaal zouden weten

Ook staat er in,
"Helaas is het op dit moment nog niet mogelijk om u de motivatie van de juryleden te laten zien."[Unquote].
Deze motivatie heb ik tot op heden nog niet mogen zien en ik verwacht eerlijk gezegd ook niet dat ik deze nog te zien krijg, ondanks een aantal verzoeken en mails hierover van mij.

als k-c zijn 'verhaal' hier plaatst om dit

aan het forum te vragen.
Het is weer een hoop geneuzel en ergenis voor serieuse forumers....dit is namelijk weer een topic wat nergens over gaat.....en K-C vind het vreemd dat er geen antwoord komt van MP....nou ik kan wel raden waarom

Winterman

Suzanne 326 schreef: Het is weer een hoop geneuzel en ergenis voor serieuse forumers...
War is een serieuze forummer?

Jolijn

Het is weer een hoop geneuzel en ergenis voor serieuse forumers....dit is namelijk weer een topic wat nergens over gaat.....en K-C vind het vreemd dat er geen antwoord komt van MP....nou ik kan wel raden waarom

Dat jij niet goed begrijpt wat k-c bedoelt, wil niet zeggen dat het een hoop geneuzel is.

Ik ben altijd heeeeel serieus Afbeelding maar erger me niet aan k-c hoor.

k-c

Aan de minder serieuze forummers;
Ik kan mijn beoordeling wel weer ophoesten, heb 'm echter in "klad" opgeslagen.
Alleen gaat het m.i. hier in dit topic om de hoogmoed van MP om een beoordeling zonder opgaaf van reden te verwijderen en dat dat is wat de topic opener en mij dwars zit.

@;Tenzij MP mij met een ijzersterke motivatie weet te overtuigen van het niet deugen van mijn beoordeling, is het wel zo dat mijn uiteindelijk doel is om die beoordeling, compleet met reactie van de adverteerder, weer terug geplaatst te krijgen.

Winterman

k-c schreef: @;Tenzij MP mij met een ijzersterke motivatie weet te overtuigen van het niet deugen van mijn beoordeling, is het wel zo dat mijn uiteindelijk doel is om die beoordeling, compleet met reactie van de adverteerder, weer terug geplaatst te krijgen.
Heb je MP niet voor nodig. Kan je ook zelf bewerkstelligen en met zoekmachines zoals Google zal dat snel verspreid worden.

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

Winterman schreef:
Suzanne 326 schreef: Het is weer een hoop geneuzel en ergenis voor serieuse forumers...
War is een serieuze forummer?
Er zijn er genoeg, maar helaas niet allemaal. :lol:

Het is niet war, maar waar!

Winterman

nevermind schreef: Het is niet war, maar waar!
Eigenlijk was dat "wat" met een typefour

Jolijn

Winterman schreef:
nevermind schreef: Het is niet war, maar waar!
Eigenlijk was dat "wat" met een typefour
Neenee 't is petyfour....met koffie

Karin079

Ongelezen bericht door Karin079 »

Nou dat werkt dan dus niet:
Je mag dus beoordelen,maar als dat een negatieve beoordeling is kan die na protest van de beoordeelde verwijderd worden.

MP reageert trouwens nooit,ik ben ooit benadeeld door een verkoper die beweerde echte Uggs te verkopen terwijl het neppers waren.Klacht ingediend bij MP nooit is er op gereageerd of iets aan gedaan,de oplichter is nog steeds op MP aan het verkopen.

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Karin079 schreef:Nou dat werkt dan dus niet:
Je mag dus beoordelen,maar als dat een negatieve beoordeling is kan die na protest van de beoordeelde verwijderd worden.
Dat zou dus betekenen dat je als leverancier de boel mag belazeren via MP - omdat negatieve beoordelingen verwijderd worden...

Als iemand een leverancier voor rotte vis uitmaakt, of alleen maar roept 'oplichters' dan is het best te begrijpen als MP op 'delete' drukt bij zo`n beoordeling.

Maar als een beoordeling inhoudelijk is, feitelijk blijft, en verder netjes/formeel - waarom dan deze verwijderen als het de adverteerder niet zint? Had hij het probleem maar moeten oplossen.

Of mag ik dat niet zo stellen?

Karin079

Ongelezen bericht door Karin079 »

Guardian72 schreef:
Karin079 schreef:Nou dat werkt dan dus niet:
Dat zou dus betekenen dat je als leverancier de boel mag belazeren via MP - omdat negatieve beoordelingen verwijderd worden...

Als iemand een leverancier voor rotte vis uitmaakt, of alleen maar roept 'oplichters' dan is het best te begrijpen als MP op 'delete' drukt bij zo`n beoordeling.

Maar als een beoordeling inhoudelijk is, feitelijk blijft, en verder netjes/formeel - waarom dan deze verwijderen als het de adverteerder niet zint? Had hij het probleem maar moeten oplossen.

Of mag ik dat niet zo stellen?
Volgens mij herhaal je alleen wat uitgebreider wat ik zeg en ben je het er ook niet mee eens???

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Karin079 schreef: Volgens mij herhaal je alleen wat uitgebreider wat ik zeg en ben je het er ook niet mee eens???
Met het systeem van 'alle negatieve beoordelingen laten verwijderen ook al zijn ze terecht' ben ik het inderdaad niet eens.

Dat zou dus betekenen dat iemand/een bedrijf met alleen maar positieve reacties als verdacht aangemerkt moet worden...

Gesloten