Sinds eind vorig jaar zijn wij in het bezit van een mobiel abonnement bij Hollandsnieuwe een 100% dochter van Vodafone, echter met een aantal zaken veel slechter geregeld dan de moeder Vodafone. Vragen stellen lkan alleen per email dat is op zich al lastig maar de antwoorden zijn nog erger.
1. Internet buitenland werkt totaal niet
2. Bellen buitenland zeer duur en zeker in Zwitserland (dit was bij Vodafone niet)
3. Niet altijd goed bereik
4. Nota en afschriften zijn niet te controleren staan steeds andere nummers bij
5. Bellen/sms bij 275 3,8ct p/m of sms , NIET dus is meestel zelfs 8 ct maar minimaal 4 ct.
6. Bij geen gehoor worden er toch kosten ingehouden ook tussen de 4 a 8 ct.
7. Indien een sms bij iemand niet aankomt moet je er wel voor betalen.
Het begin van ons nieuwe abonement liep al niet lekker maar nu nog steeds niet, hoe moeilijk kan iets zijn. En nog steeds kun je met een telefoonprofider niet bellen om eea proberen op te lossen...................
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] HOLLANDSNIEUWE geen aanrader
-
hollandsnieuwe
- verified
- Contacteer:
Re: HOLLANDSNIEUWE geen aanrader
Beste Johan,
Vervelend om te horen dat je niet volledig gebruik van je abonnement kunt maken en zo veel problemen ondervindt. Wanneer je ons aangeeft hoe we je kunnen bereiken nemen we zo snel mogelijk contact met je op.
Vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
Vervelend om te horen dat je niet volledig gebruik van je abonnement kunt maken en zo veel problemen ondervindt. Wanneer je ons aangeeft hoe we je kunnen bereiken nemen we zo snel mogelijk contact met je op.
Vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
Re: HOLLANDSNIEUWE geen aanrader
Ik heb inmiddels een keer contact gehad met een dame welke geen enkel antwoord wist te geven (helaas geen naam opgeschreven daar zij mij zou mailen wat niet gebeurd is). Opnieuw mij gevraagd te bellen, jongeman gesproken welke wel voor eea begrip had en mij wel een formulier heeft gemaild. Zijn naam heb ik overigens wel genoteerd. Nu in afwachting van de oplossingen.................