LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] MTV Mobile
MTV Mobile
Wie heeft er last van het niet kunnen bekijken van je belbundel op de site van MTV. Deze site wordt geteisterd door storingen zo dat je niet kunt kijken hoeveel belminuten je hebt. Als je dit voorgeeft wordt je van het kastje naar de muur gestuurd, dat het doorgezet zal worden naar de technische dienst maar tot op heden is dat nog niet gebeurt vandaag was die nog niet hersteld. Mijn vraag is dan ook zijn er mensen die het zelfde probleem hebben zodat je gezamenlijk actie kunnen ondernemen naar MTV Mobile
Laatst gewijzigd door eagrabijn op 12 mar 2012 21:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: MTV Mobile
Allereerst, het is verstandiger om niet zo open en bloot je mailadres hier zo neer te zetten, tenzij je binnenkort ook nog een topic wilt openen voor het opeens ontvangen van veel spam. Laat mensen je een pb sturen.
/ontopic
Die belstatus dingen werken bij meer providers niet correct. Misschien willen ze zo wel een paar euro extra meepakken door mensen buiten de bundel te laten bellen. Vaak schermen providers dan weer met de voorwaarden dat het een extra service betreft waar geen rechten aan ontleend kunnen worden. Dus wordt het ook lastig om hier zaken van te claimen.
/ontopic
Die belstatus dingen werken bij meer providers niet correct. Misschien willen ze zo wel een paar euro extra meepakken door mensen buiten de bundel te laten bellen. Vaak schermen providers dan weer met de voorwaarden dat het een extra service betreft waar geen rechten aan ontleend kunnen worden. Dus wordt het ook lastig om hier zaken van te claimen.
eagrabijn schreef:Wie heeft er last van het niet kunnen bekijken van je belbundel op de site van MTV. Deze site wordt geteisterd door storingen zo dat je niet kunt kijken hoeveel belminuten je hebt. Als je dit voorgeeft wordt je van het kastje naar de muur gestuurd, dat het doorgezet zal worden naar de technische dienst maar tot op heden is dat nog niet gebeurt vandaag was die nog niet hersteld. Mijn vraag is dan ook zijn er mensen die het zelfde probleem hebben zodat je gezamenlijk actie kunnen ondernemen naar MTV Mobile
Ik heb ook last van dit probleem en je kan als klant mailen(bellen doe ik niet) tot je een ons weegt, daar storen zich bij mtvmobile/kpn echt niet aan!
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Ik hoop dat nog meer mensen op jouw oproep reageren.......er moet wat gebeuren, want wij worden hierdoor gewoon opgelicht door mtv/kpn!
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
berndv schreef:Allereerst, het is verstandiger om niet zo open en bloot je mailadres hier zo neer te zetten, tenzij je binnenkort ook nog een topic wilt openen voor het opeens ontvangen van veel spam. Laat mensen je een pb sturen.
/ontopic
Ze worden allemaal slapend rijk door mensen die hun belbundel niet in de gaten houden.
Het mag dan wel een extra service zijn volgens de providers, maar als mtvmobile/kpn die extra service met heel veel bombarie aankondigd aan zijn klanten via mail en sms, moeten ze dat ook waarmaken en het niet een maand mogelijk maken en vervolgens is het maanden onmogelijk voor de klant om je belbundel op de site in te zien en/of bijhouden!
nog steeds niet verholpen , waardeloos
ze noemen het een storing ,,,
zie net dat mijn beltegoed bijgewerkt is tot 1 januari 1970![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
ze noemen het een storing ,,,
zie net dat mijn beltegoed bijgewerkt is tot 1 januari 1970
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Bij Kpn kan je een sms sturen met t woord saldo en dan naar 1244.
Misschien dat het bij jou ook werkt.
Misschien dat het bij jou ook werkt.
Als ik een sms naar 1244 (mtv/kpn) stuurt krijg ik dit bericht terug:
Hey, MTV Mobile Saldo info is niet beschikbaar per sms, maar wel op mtvmobiel.nl.
Log in op je myMTVmobile account voor inzicht in je bundeltegoed![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Op 17 januarie 2012 is er op de site van Mymtvmobile mijn bundelgegevens voor het laats verwerkt. Mijn factuur kan ik zonder moeite wel inzien! Eind Januarie 2012 heb ik een email met mijn klacht gestuurt via de site van mtvmobile en kreeg deze reactie:
Reactie Via e-mail (Ellen) 03/08/2012 02:44 NM
Hi Sandra,
Bedankt voor je e-mail.
De behandeling van je e-mail heeft vertraging opgelopen. Excuses voor het ongemak.
Je geeft aan dat je resterende bundeltegoed niet is bijgewerkt op mtvmobile.nl. Ik snap dat dit vervelend is. Ik heb je signaal direct doorgestuurd naar de betreffende afdeling met het verzoek om dit probleem zo snel mogelijk te onderzoeken en op te lossen. Mijn excuses voor het ongemak. Je ontvangt op de eerste dag van de maand je nieuwe tegoed.
Met vriendelijke groet,
Ellen
Klantenservice MTV Mobile
Vorig week heb ik gebelt met mtvmobile en volgens een mederwerkster wordt er met ''man en macht'' aan gewerkt om het probleem van mtv/kpn op te lossen. Mij werdt geadviseerd een nieuwe account te maken....maar dat klopt helemaal niet omdat er via jouw 06 nummer informatie over je belbundel enzo wordt verstrekt!
MTV Mobile 16-3-2012 @ 12:02
Op MyMTVMobile.nl kun je al je rekeningen inzien en je huidige saldo checken. Maak hiervoor een account aan op mtvmobile.nl/regestratie.
Ik heb sedert maart 2011 een account op Mymtvmobile.nl, pas in mei 2012 werd het mogelijk om mijn resterende bundeltegoed in de gaten te houden.
In principe ging dat de ene maand goed en de andere maand moest ik dan eerst een email sturen omdat ik mijn bundeltegoed niet kon inzien.
Het grappige in dit geheel is dat je wel je factuur zonder veel moeite altijd kunt inzien.
Je resterende belminuten kan je niet meenemen naar de volgende maand bij mtvmoile, terwijl je daarvoor betaald!.....dat vindt ik oplichting!
Hier moeten wij als klanten tegen in opstand komen vindt ik!
Hey, MTV Mobile Saldo info is niet beschikbaar per sms, maar wel op mtvmobiel.nl.
Log in op je myMTVmobile account voor inzicht in je bundeltegoed
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Op 17 januarie 2012 is er op de site van Mymtvmobile mijn bundelgegevens voor het laats verwerkt. Mijn factuur kan ik zonder moeite wel inzien! Eind Januarie 2012 heb ik een email met mijn klacht gestuurt via de site van mtvmobile en kreeg deze reactie:
Reactie Via e-mail (Ellen) 03/08/2012 02:44 NM
Hi Sandra,
Bedankt voor je e-mail.
De behandeling van je e-mail heeft vertraging opgelopen. Excuses voor het ongemak.
Je geeft aan dat je resterende bundeltegoed niet is bijgewerkt op mtvmobile.nl. Ik snap dat dit vervelend is. Ik heb je signaal direct doorgestuurd naar de betreffende afdeling met het verzoek om dit probleem zo snel mogelijk te onderzoeken en op te lossen. Mijn excuses voor het ongemak. Je ontvangt op de eerste dag van de maand je nieuwe tegoed.
Met vriendelijke groet,
Ellen
Klantenservice MTV Mobile
Vorig week heb ik gebelt met mtvmobile en volgens een mederwerkster wordt er met ''man en macht'' aan gewerkt om het probleem van mtv/kpn op te lossen. Mij werdt geadviseerd een nieuwe account te maken....maar dat klopt helemaal niet omdat er via jouw 06 nummer informatie over je belbundel enzo wordt verstrekt!
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
MTV Mobile 16-3-2012 @ 12:02
Op MyMTVMobile.nl kun je al je rekeningen inzien en je huidige saldo checken. Maak hiervoor een account aan op mtvmobile.nl/regestratie.
Ik heb sedert maart 2011 een account op Mymtvmobile.nl, pas in mei 2012 werd het mogelijk om mijn resterende bundeltegoed in de gaten te houden.
In principe ging dat de ene maand goed en de andere maand moest ik dan eerst een email sturen omdat ik mijn bundeltegoed niet kon inzien.
Het grappige in dit geheel is dat je wel je factuur zonder veel moeite altijd kunt inzien.
Je resterende belminuten kan je niet meenemen naar de volgende maand bij mtvmoile, terwijl je daarvoor betaald!.....dat vindt ik oplichting!
Hier moeten wij als klanten tegen in opstand komen vindt ik!
![Surprised :o](./images/smilies/icon_surprised.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)