LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tele 2 geeft de overheid de schuld van mijn spooknota
tele 2 geeft de overheid de schuld van mijn spooknota
wij hebben bij tele 2 3 abonnementen waarvan er 1 nooit gebruikt word en ergens leeg in een kastje ligt, nu kreeg ik afgelopen zondag een spooknota, dus ik bellen. Op mijn nota staat dat er namelijk 52x gebeld is met een tussenpoze van een paar seconden!!!! Die mevr van tele2 vond dit ook maar heel vreemd, ze vertelde dat dit kwam door de overheid!!!!!! JJJaaaa de overheid gebruikt de tele2 centrale!!!!! Nou breekt mijn klomp!! En dat 0900 nummer waar voor 16 euro is gebeld???? Is dat ook door de overheid gedaan dan??? Die mevr bij tele2 begon steeds meer te stotteren. Maanden lang staat er niks op de nota's van dit telefoonnummer omdat het nooit gebruikt word en ineens komen er toch getallen voorbij met een tussenpoos van 1 of 2 seconden. Nou mevr van tele2 wist het niet meer en ging navragen. Mevr zegt ze (ik hing al een half uur aan de telefoon a tien cent per minuut) mevr, het komt er op neer dat u dit zelf heeft gebeld, jaja, ik ga voor de gein elke seconden op toetsjes drukken!!! Over 3 maanden mag ik eindelijk terug bellen om mijn abonnement op te gaan zeggen, jippie!!!!!!!!!!!!!! En over een jaar volgend er nog twee abonnementen, na zes jaar ben ik het echt spuugzat, wel balen dat je niet serieus genomen word door tele2, moet nu bijna 100 euro dokken!!!!!!!!! ik ben wel nu zo slim om de simcard uit de telefoon te halen, want volgens tele2 kun je bellen met een lege telefoon
Re: tele 2 geeft de overheid de schuld van mijn spooknota
Lijkt een beetje op mijn verhaal. Succes! Ik ga echt niet betalen. Kreeg je niet het advies om het bel-me-niet register te bellen? Er zitten echt een stelletje ..... daar op de helpdesk.
Re: tele 2 geeft de overheid de schuld van mijn spooknota
het is helaas al van mijn bank afgehouden
van het derde abonnement waar het om gaat hebben we nu de simkaart uit de telefoon gehaald, dus dit kunnen ze me hopelijk geen tweede keer maken
bellen of schrijven naar tele2 heeft geen nut, ze geven toch niet toe, ze verzinnen daar de stomste dingen en gaan stotteren
van het derde abonnement waar het om gaat hebben we nu de simkaart uit de telefoon gehaald, dus dit kunnen ze me hopelijk geen tweede keer maken
bellen of schrijven naar tele2 heeft geen nut, ze geven toch niet toe, ze verzinnen daar de stomste dingen en gaan stotteren
Re: tele 2 geeft de overheid de schuld van mijn spooknota
Je kan toch storneren? Gewoon, via de bank, het bedrag terughalen bij Tele2. Kost geen enkele moeite. Natuurlijk heb je dan de nota niet voldaan en zal Tele2 je herinneren etc, maar je hebt wel je geld terug.
Ook kan je via de OPTA website precies achterhalen wie/wat er achter dat nummer schuilgaat. Als je die info al niet via de zoekmachines kan achterhalen.
Ik heb contact gelegd met het nummer achter mijn spooknota en die firma is zeer rap in het onderhouden van mailcontact met me.
Ook kan je via de OPTA website precies achterhalen wie/wat er achter dat nummer schuilgaat. Als je die info al niet via de zoekmachines kan achterhalen.
Ik heb contact gelegd met het nummer achter mijn spooknota en die firma is zeer rap in het onderhouden van mailcontact met me.
Re: tele 2 geeft de overheid de schuld van mijn spooknota
dat heb ik ooit al eens eerder gedaan dat storneren, hebben ze gewoon alle drie de abonnementen geblokkeerd, daar is tele2 heel makkelijk in
aangezien wij een abonnement nodig hebben voor de brandweer, kan ik dit niet nog een keer risceren
aangezien wij een abonnement nodig hebben voor de brandweer, kan ik dit niet nog een keer risceren
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 17 apr 2012 10:57
Re: tele 2 geeft de overheid de schuld van mijn spooknota
Beste mensen,
welke stappen kan je nog meer nemen na zoveel discussies met tele2?
Gelukkig lees ik hier meer klachten, wat je ook doet en vraagt en overlegt, tele2 blijft bij hun gelijk staan en Intrum justitia geeft je ook al geen voetbreed.
Ik heb bij tele2, 2 abonnementen lopen, plus een internet/tv abonnement.
Al een aantal maanden ben ik in conflict met ze, want ze blijven Intrum sturen en elke keer ben ik verplicht bankafschriften ter bewijs op te sturen, punt 1, mijn hele prive inkomens en uitgaves zijn bekend bij tele2 en intrum, punt 2, na alles te hebben overgedragen krijg ik mails met de woorden, u staat helemaal bij met u mobiel en internet abonnementen, onze excuses voor het ongemak.
Sinds 3 weken weer een rekening van Intrum justitia.
Op 2 Februari heb ik 1 bedrag overgemaakt met vermelding van de 2 factuurnummers, juist omdat eerder werd gezegd dat ze de afboeking niet konden plaatsen omdat ik de factuurnummers niet vermeld had, dus ik de factuurnummers vermelden waarvan ik de opdracht heb gegeven ze af te schrijven, zonder klantnummer.
Maar tele2 boekt 1 abonnement af en houd 32,50 vast, int totaal moest ik 68,50 betalen, echter houden ze het geld vast om vervolgens een rekening van 1 abonnement voor de volgende maand af te boeken,
maar stuurt de andere rekening door naar intrum justitia.
Als ik contact leg met tele2 wordt er gezegd dat ik geen klantnummer heb vermeld, maar ze weten dus wel het 1ne klantnummer te achterhalen, dit toch echt wel via de factuurnummers, maar de ander abonnement laten ze links liggen en houden het geld vast.
Daarnaast betaal ik voor het eerste abonnement 28,50 per maand en de andere 32,50 per maand, dus er is nog een bedrag zoek wat niet wordt verklaard.
als ik op mijn laatste factuur kijk, zie ik dat er staan dat ik een bedrag te veel betaald heb van 61,52 te veel betaald heb.
Ik geef tele2 opdracht het geld van het door mij opgegeven factuurnummer af te schrijven en tele2 gaat er een eigen weg mee en houd geld vast en het rare is, ze doen dit altijd met het abonnement wat het hoogste is en waar ik een internet bij heb.
Al maanden gebruik ik deze simkaarten niet meer omdat het een waardeloze verbinding is.
Vorige week kreeg ik zelfs een bericht dat ik een betaling achterstand zou hebben van 53,02 van tv/internet.
53,02 was voor mij een raar bedrag, omdat ik 59,02 betaald had, dus weer een afschrift opgestuurd, want na deze ongein had ik een klantnummer vermeld, en ik heb ze gevraagd, wat wordt het nou, klantnummer of factuurnummer.
Ik zou 6 euro gecrediteerd krijgen van wegen alle telefoontjes naar hun toe, maar die was niet gecrediteerd, dus kwamen ze niet uit de rekening met als gevolg een mail en excuses voor het ongemak.
Ik ben het werkelijk zat om steeds al mijn prive aan hun bekend te moeten maken en het slopende gedoe van elke maand weer zo,n brief in me bus,
en telkens als ik mijn klacht op hun forum wil zetten, wordt het verwijderd en ik kan niet meer inloggen op mijn account om te kijken waar hun fout ligt, deze account is voor mij geblokkeerd, er klopt iets niet, maar ik wil duidelijkheid over elke vraag die ik heb, en de rekening bij intrum ongedaan maken, maar ze houden voet bij stuk, en intrum belt me nu zelfs ook op zaterdag en zet tele2 in gelijk.
Wordt het niet tijd dat deze bedrijven worden opgeheven en dat er flinke interne onderzoeken worden gedaan?
welke stappen kan je nog meer nemen na zoveel discussies met tele2?
Gelukkig lees ik hier meer klachten, wat je ook doet en vraagt en overlegt, tele2 blijft bij hun gelijk staan en Intrum justitia geeft je ook al geen voetbreed.
Ik heb bij tele2, 2 abonnementen lopen, plus een internet/tv abonnement.
Al een aantal maanden ben ik in conflict met ze, want ze blijven Intrum sturen en elke keer ben ik verplicht bankafschriften ter bewijs op te sturen, punt 1, mijn hele prive inkomens en uitgaves zijn bekend bij tele2 en intrum, punt 2, na alles te hebben overgedragen krijg ik mails met de woorden, u staat helemaal bij met u mobiel en internet abonnementen, onze excuses voor het ongemak.
Sinds 3 weken weer een rekening van Intrum justitia.
Op 2 Februari heb ik 1 bedrag overgemaakt met vermelding van de 2 factuurnummers, juist omdat eerder werd gezegd dat ze de afboeking niet konden plaatsen omdat ik de factuurnummers niet vermeld had, dus ik de factuurnummers vermelden waarvan ik de opdracht heb gegeven ze af te schrijven, zonder klantnummer.
Maar tele2 boekt 1 abonnement af en houd 32,50 vast, int totaal moest ik 68,50 betalen, echter houden ze het geld vast om vervolgens een rekening van 1 abonnement voor de volgende maand af te boeken,
maar stuurt de andere rekening door naar intrum justitia.
Als ik contact leg met tele2 wordt er gezegd dat ik geen klantnummer heb vermeld, maar ze weten dus wel het 1ne klantnummer te achterhalen, dit toch echt wel via de factuurnummers, maar de ander abonnement laten ze links liggen en houden het geld vast.
Daarnaast betaal ik voor het eerste abonnement 28,50 per maand en de andere 32,50 per maand, dus er is nog een bedrag zoek wat niet wordt verklaard.
als ik op mijn laatste factuur kijk, zie ik dat er staan dat ik een bedrag te veel betaald heb van 61,52 te veel betaald heb.
Ik geef tele2 opdracht het geld van het door mij opgegeven factuurnummer af te schrijven en tele2 gaat er een eigen weg mee en houd geld vast en het rare is, ze doen dit altijd met het abonnement wat het hoogste is en waar ik een internet bij heb.
Al maanden gebruik ik deze simkaarten niet meer omdat het een waardeloze verbinding is.
Vorige week kreeg ik zelfs een bericht dat ik een betaling achterstand zou hebben van 53,02 van tv/internet.
53,02 was voor mij een raar bedrag, omdat ik 59,02 betaald had, dus weer een afschrift opgestuurd, want na deze ongein had ik een klantnummer vermeld, en ik heb ze gevraagd, wat wordt het nou, klantnummer of factuurnummer.
Ik zou 6 euro gecrediteerd krijgen van wegen alle telefoontjes naar hun toe, maar die was niet gecrediteerd, dus kwamen ze niet uit de rekening met als gevolg een mail en excuses voor het ongemak.
Ik ben het werkelijk zat om steeds al mijn prive aan hun bekend te moeten maken en het slopende gedoe van elke maand weer zo,n brief in me bus,
en telkens als ik mijn klacht op hun forum wil zetten, wordt het verwijderd en ik kan niet meer inloggen op mijn account om te kijken waar hun fout ligt, deze account is voor mij geblokkeerd, er klopt iets niet, maar ik wil duidelijkheid over elke vraag die ik heb, en de rekening bij intrum ongedaan maken, maar ze houden voet bij stuk, en intrum belt me nu zelfs ook op zaterdag en zet tele2 in gelijk.
Wordt het niet tijd dat deze bedrijven worden opgeheven en dat er flinke interne onderzoeken worden gedaan?
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 17 apr 2012 10:57
Re: tele 2 geeft de overheid de schuld van mijn spooknota
Inmiddels heb ik een brief gekregen van Intrum justitia, binnen 5 dagen betalen of een deurwaarder en gerechtelijke kosten, ik denk dat ik het gewoon laat voorkomen
Re: tele 2 geeft de overheid de schuld van mijn spooknota
als je dat aandurft zou ik dat zeker doen, misschien dat het helpt want het is vechten tegen de bierkaai
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 17 apr 2012 10:57
Re: tele 2 geeft de overheid de schuld van mijn spooknota
Weet Romario,
Dat is het met instanties altijd, ze nemen altijd hun gelijk en ze doen alsof je er niks tegen in kan brengen, dit heb ik echt vaker aan de had gehad en bij overstappen gaat het meestal altijd mis en dan geeft de 1 de ander de schuld, maar jij krijgt de rekening, dus ik waag het, want ik heb ondertussen genoeg kennis opgedaan, en er moeten toch ergens wegen zijn die instanties er op kunnen wijzen dat ze giga fouten maken
Dat is het met instanties altijd, ze nemen altijd hun gelijk en ze doen alsof je er niks tegen in kan brengen, dit heb ik echt vaker aan de had gehad en bij overstappen gaat het meestal altijd mis en dan geeft de 1 de ander de schuld, maar jij krijgt de rekening, dus ik waag het, want ik heb ondertussen genoeg kennis opgedaan, en er moeten toch ergens wegen zijn die instanties er op kunnen wijzen dat ze giga fouten maken
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 17 apr 2012 10:57
Re: tele 2 geeft de overheid de schuld van mijn spooknota
Sorry ik zie nu dat het Romajo is
Re: tele 2 geeft de overheid de schuld van mijn spooknota
ik ga het anders aanpakken, ik maak mijn abonnementen af, want dat ben je tenslotte verplicht, en dan zeg ik mijn abonnementen op bij tele2 en ga over naar een andere provider. Alleen jammer dat je bij tele2 veel geld moet betalen om je nummer mee te nemen
ik hoop dat je het gaat winnen en dat radar dit ook weer gaat oppikken
misschien een idee om sociale raadslieden te gaan raadplegen, die weten de weg wel en bellen ook voor jouw naar tele2 om een oplossing te vinden
groetjes ramajo
ik hoop dat je het gaat winnen en dat radar dit ook weer gaat oppikken
misschien een idee om sociale raadslieden te gaan raadplegen, die weten de weg wel en bellen ook voor jouw naar tele2 om een oplossing te vinden
groetjes ramajo
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 17 apr 2012 10:57
Re: tele 2 geeft de overheid de schuld van mijn spooknota
Dank je, dat was ik inderdaad van plan, bij tele2 heb ik al aangegeven bijde abonnementen te willen beeindigen
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 17 apr 2012 10:57
Re: tele 2 geeft de overheid de schuld van mijn spooknota
Misschien een tip,
Tele2 stuurt factureninzichten naar je email account en halen te vroeg tijdig het geld van je rekening, bij meerdere abonnementen krijg je soms 1 factuuroverzicht van 1 abonnement waarvan de ander een raadsel blijft waarom er geen overzicht van is,
ik kan niet meer op 1 van mijn accounts kijken, want die hebben ze geblokkeerd, wat lastig is met het downloaden van de facturen.
De tip, laten ze de factuuroverzichten per post naar je toesturen, dan kan je met die acceptgiro en het nummer er van de betaling zelf doen, automatische geeft bij tele2 veel problemen blijkbaar, ook gezien de te vroegtijdig geld van je ban afhalen.
Zo heb je alle overzichten van elk abonnement in huis en kan er nooit iets anders worden beweerd.
Ik heb met kpn de ervaring dat ze netjes op tijd zijn met afschrijven en als er een te kort op je bank is sturen ze en een nota, en een sms het daarop vermelde nummer wat je bij het overschrijven moet noteren.
Problemen met tele2 en dat zal voor meerdere instanties zijn, kan je niet per mail of telefoon oplossen, of ze beweren nooit een mail te hebben gehad, of ze beweren dat een telefoongesprek niet plaats gevonden heeft, dus altijd schriftelijk en aangetekend.
We worden te makkelijk met internet denk ik
Tele2 stuurt factureninzichten naar je email account en halen te vroeg tijdig het geld van je rekening, bij meerdere abonnementen krijg je soms 1 factuuroverzicht van 1 abonnement waarvan de ander een raadsel blijft waarom er geen overzicht van is,
ik kan niet meer op 1 van mijn accounts kijken, want die hebben ze geblokkeerd, wat lastig is met het downloaden van de facturen.
De tip, laten ze de factuuroverzichten per post naar je toesturen, dan kan je met die acceptgiro en het nummer er van de betaling zelf doen, automatische geeft bij tele2 veel problemen blijkbaar, ook gezien de te vroegtijdig geld van je ban afhalen.
Zo heb je alle overzichten van elk abonnement in huis en kan er nooit iets anders worden beweerd.
Ik heb met kpn de ervaring dat ze netjes op tijd zijn met afschrijven en als er een te kort op je bank is sturen ze en een nota, en een sms het daarop vermelde nummer wat je bij het overschrijven moet noteren.
Problemen met tele2 en dat zal voor meerdere instanties zijn, kan je niet per mail of telefoon oplossen, of ze beweren nooit een mail te hebben gehad, of ze beweren dat een telefoongesprek niet plaats gevonden heeft, dus altijd schriftelijk en aangetekend.
We worden te makkelijk met internet denk ik
Re: tele 2 geeft de overheid de schuld van mijn spooknota
schriftelijk komt het daar blijkbaar ook niet aan want daar reageren ze niet op
ik heb 3 telefoonabonnementen bij tele2 en na veel zeuren hebben ze er 1 klantnummer van gemaakt dus krijg ik 1 factuur met alle abonnementen erop
deze maand was tele 2 overigens wel heel vroeg met het sturen van een factuur per mail, wel een week eerder
Ik heb ooit de consuwijzer ingeschakeld, ze kunnen je niet verplichten om je automatisch te laten betalen, ze moeten dan een acceptgiro sturen maar daar betaal je wel extra voor
ik heb 3 telefoonabonnementen bij tele2 en na veel zeuren hebben ze er 1 klantnummer van gemaakt dus krijg ik 1 factuur met alle abonnementen erop
deze maand was tele 2 overigens wel heel vroeg met het sturen van een factuur per mail, wel een week eerder
Ik heb ooit de consuwijzer ingeschakeld, ze kunnen je niet verplichten om je automatisch te laten betalen, ze moeten dan een acceptgiro sturen maar daar betaal je wel extra voor
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: tele 2 geeft de overheid de schuld van mijn spooknota
dat kan niet.ramajo schreef:Alleen jammer dat je bij tele2 veel geld moet betalen om je nummer mee te nemen
Als je gewoon bij einde contract naar (ik noem maar wat) KPN zou overgaan - en nummerportering aanvraagt - mag men daarvoor geen kosten in rekening brengen.
Als je voortijdig een abonnement beindigd dan weer wel.
Re: tele 2 geeft de overheid de schuld van mijn spooknota
bij tele2 kan dat dus weer wel als je abonnement erop zit en je wil daar weg betaal je toen 15 euro voor het meenemen van je nummer, wie weet is dat nu wel duurder geworden
-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 02 nov 2011 18:06
Re: tele 2 geeft de overheid de schuld van mijn spooknota
Hoi Mieke,
Ik zie net je bericht over Tele2 hier op dit forum. Wij hebben dezelfde problemen. Variabel incasseren en veel te vroeg, geen overzichten sturen naar mijn emailaccount en mijn tele2 account wordt telkens geblokkeerd dus daar kan ik niks op inzien. Na telefonisch contact hebben we handmatig betaald, bevestiging ontvangen door Tele2 en vervolgens worden we toch afgesloten van TV en telefoon. Na wederom dure telefoongesprekken met de befaamde klantenservice zijn we niks wijzer, nog steeds afgesloten en weer veel geld kwijt (0,10 cent pm). Wij moeten ook onze betaalbewijzen doorfaxen en als we mazzel hebben worden we over 6 werkdagen aangesloten. Het beruchte incassobureau IJ wordt on hold gezet. Gaat nergens over en als Intrum komt dan laten we het voorkomen, het is het meest slechte incassobureau in Nederland, houdt zich niet aan de regels die voor hen gelden en hanteren te hoge incassokosten. IJ dreigt altijd met deurwaarder en proces maar ze laten het zelden zover komen. Daarbij sta jij in je gelijk dus ik zou zeggen laat maar voorkomen die hap. Wij zullen nogmaals faxen en hopen op wederaansluiting en wij zullen na 9 maanden ons abonnement opzeggen bij Tele2. Waardeloos! Suc6 en mocht je gedagvaard worden, geef dan een seintje misschien kunnen we ons samenpakken. Gedeelde smart is halve smart. Wellicht kan Radar ons hier ook nog bij helpen.
Groet,
Ingrid
Ik zie net je bericht over Tele2 hier op dit forum. Wij hebben dezelfde problemen. Variabel incasseren en veel te vroeg, geen overzichten sturen naar mijn emailaccount en mijn tele2 account wordt telkens geblokkeerd dus daar kan ik niks op inzien. Na telefonisch contact hebben we handmatig betaald, bevestiging ontvangen door Tele2 en vervolgens worden we toch afgesloten van TV en telefoon. Na wederom dure telefoongesprekken met de befaamde klantenservice zijn we niks wijzer, nog steeds afgesloten en weer veel geld kwijt (0,10 cent pm). Wij moeten ook onze betaalbewijzen doorfaxen en als we mazzel hebben worden we over 6 werkdagen aangesloten. Het beruchte incassobureau IJ wordt on hold gezet. Gaat nergens over en als Intrum komt dan laten we het voorkomen, het is het meest slechte incassobureau in Nederland, houdt zich niet aan de regels die voor hen gelden en hanteren te hoge incassokosten. IJ dreigt altijd met deurwaarder en proces maar ze laten het zelden zover komen. Daarbij sta jij in je gelijk dus ik zou zeggen laat maar voorkomen die hap. Wij zullen nogmaals faxen en hopen op wederaansluiting en wij zullen na 9 maanden ons abonnement opzeggen bij Tele2. Waardeloos! Suc6 en mocht je gedagvaard worden, geef dan een seintje misschien kunnen we ons samenpakken. Gedeelde smart is halve smart. Wellicht kan Radar ons hier ook nog bij helpen.
Groet,
Ingrid
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 17 apr 2012 10:57
Re: tele 2 geeft de overheid de schuld van mijn spooknota
Hoi Ingrid,
Ik ben echt moe van het gedoe tele2 en intrum, intrum belt me 2 keer per week, en zelfs in het weekend, ja de kosten zijn echt hoog daar, het bedrag was 32,50, maar nu is het 94,50, je betaald de rekening nu 3 keer.
Na veel nadenken weet ik hoe het fout is gegaan, ik wilde nog een abbo afsluiten bij tele2, maar kreeg een melding dat ik een openstaande rekening had, ik dacht, jh hoor, vorige week kreeg ik nog een mail dat ik helemaal bij liep en excuses voor het ongemak.
Excuses aanvaard.
Dus ik bellen, zegt de man, ja ik zie het, het klopt niet en het is onterecht, ik zie zijn scherm niet, maar wat doet hij, hij zegt, he, waarom staat dit bedrag daarbij, en hij plaatst hem over, ik weet niet waar naar toe, maar de fout is dus handmatig gemaakt door een medewerker die een bedrag overgeplaatst heeft naar een ander factuur, maar hij zegt nog, niks aan de hand hoor, u loopt helemaal bij.
Tele2 heeft vervaldatum 24ste als betalingsdatum, ze houden zelfs de 11 al af, deze maand kreeg ik de factuur al de 9de.
vanaf de datum afschrijving houden ze het geld vast tot de 24ste, om renet te trekken.
De enige manier om van de vroegtijdige afschrijving af te komen is, zet alle automatische incasso,s daar stop per mail,
ik heb dat gedaan naar [email protected]
Als je de automatische incasso's stop zet, mogen ze niet meer automatisch afschrijven en zijn ze verplicht acceptgiro's te sturen.
Ik heb overwogen het te laten voorkomen, maar dan zou ik alsnog de griffierkosten moeten betalen, dat schiet dus niet op, en na telefonische gesprek met tele2 kreeg ik te horen, nee wij sturen geen factuur op papier maar via mail, en die facturen heb je nodig, je kan ze uitprinten, handig als je niet op je account kan komen en geen printer hebt, dus ben je verplicht een printer aan te schaffen.
Ik laat bijna alles automatisch lopen, geen problemen, maar met dit bedrijf trek ik alle automatische incassos in, goedkoop is duurkoop en bedragen die je te veel betaald, die krijg je gewoon niet terug.
Ook ik schrap tele2 van mijn vertrouwens lijstje en zeg alles daar op
Succes en laat je niet gek maken door ze
Ik ben echt moe van het gedoe tele2 en intrum, intrum belt me 2 keer per week, en zelfs in het weekend, ja de kosten zijn echt hoog daar, het bedrag was 32,50, maar nu is het 94,50, je betaald de rekening nu 3 keer.
Na veel nadenken weet ik hoe het fout is gegaan, ik wilde nog een abbo afsluiten bij tele2, maar kreeg een melding dat ik een openstaande rekening had, ik dacht, jh hoor, vorige week kreeg ik nog een mail dat ik helemaal bij liep en excuses voor het ongemak.
Excuses aanvaard.
Dus ik bellen, zegt de man, ja ik zie het, het klopt niet en het is onterecht, ik zie zijn scherm niet, maar wat doet hij, hij zegt, he, waarom staat dit bedrag daarbij, en hij plaatst hem over, ik weet niet waar naar toe, maar de fout is dus handmatig gemaakt door een medewerker die een bedrag overgeplaatst heeft naar een ander factuur, maar hij zegt nog, niks aan de hand hoor, u loopt helemaal bij.
Tele2 heeft vervaldatum 24ste als betalingsdatum, ze houden zelfs de 11 al af, deze maand kreeg ik de factuur al de 9de.
vanaf de datum afschrijving houden ze het geld vast tot de 24ste, om renet te trekken.
De enige manier om van de vroegtijdige afschrijving af te komen is, zet alle automatische incasso,s daar stop per mail,
ik heb dat gedaan naar [email protected]
Als je de automatische incasso's stop zet, mogen ze niet meer automatisch afschrijven en zijn ze verplicht acceptgiro's te sturen.
Ik heb overwogen het te laten voorkomen, maar dan zou ik alsnog de griffierkosten moeten betalen, dat schiet dus niet op, en na telefonische gesprek met tele2 kreeg ik te horen, nee wij sturen geen factuur op papier maar via mail, en die facturen heb je nodig, je kan ze uitprinten, handig als je niet op je account kan komen en geen printer hebt, dus ben je verplicht een printer aan te schaffen.
Ik laat bijna alles automatisch lopen, geen problemen, maar met dit bedrijf trek ik alle automatische incassos in, goedkoop is duurkoop en bedragen die je te veel betaald, die krijg je gewoon niet terug.
Ook ik schrap tele2 van mijn vertrouwens lijstje en zeg alles daar op
Succes en laat je niet gek maken door ze
Re: tele 2 geeft de overheid de schuld van mijn spooknota
ja de kosten zijn echt hoog daar, het bedrag was 32,50, maar nu is het 94,50, je betaald de rekening nu 3 keer.
Zoek op 'incassokosten' hier of op google.
Zoek op 'incassokosten' hier of op google.
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: tele 2 geeft de overheid de schuld van mijn spooknota
Meld overlast van IJ - en bel Tele2 en zeg dat zij moeten zorgen dat die stalking (want dat is het) ophoudt.miekepruis schreef:Hoi Ingrid,
Ik ben echt moe van het gedoe tele2 en intrum, intrum belt me 2 keer per week, en zelfs in het weekend, ja de kosten zijn echt hoog daar, het bedrag was 32,50, maar nu is het 94,50, je betaald de rekening nu 3 keer.