U moet wel zelf even goed in de gaten houden dat we dit goed doen, dus als u toch een rekening krijgt voor de eigen bijdrage moet u maar even bellen.' En het leukste van het verhaal komt nog, zegt ie daarna: 'ik wil u wel vragen of u dit een beetje voor u wilt houden'
Da's wel een beetje raar hè..
Weet je hoe dat klinkt?
Alsof ze gewoon
iedereen die maximale vergoedingenlijst onder de neus duwen (ongeacht wanneer je klant bent geworden) en alleen bij diegenen die protesteren wordt het dan vervolgens niet berekend. Als 75% niet reageert omdat ze denken dat "het nu eenmaal zo is" of omdat ze niet assertief genoeg zijn, is dat dikke winst en komen ze weg met voorwaarden die ná het afsluiten ineens aangepast zijn.
Overigens staat de lijst nu wel op de website (ik weet niet sinds wanneer, maar zeker wel ná december), na enige zoekactie heb ik hem gevonden, maar zoals hierboven al gezegd wordt je er nog steeds nergens op gewezen dat er marktconforme tarieven zijn, niet in de berekeningen, vergoedingslijsten voor de aanvullende polissen, en ook niet in de voorwaarden van deze polissen.
Ditzo is een maatschappij die aan de buitenkant heel correct en duidelijk lijkt met begrijpelijke voorwaarden, ze blijken niet anders of beter dan anderen, de adder onder het gras zit alleen dieper verstopt.
Mijn echtgenote heeft vorige maand een bezoekje gebracht aan de mondhygieniste, een reden waarom we juist voor Ditzo met 100% vergoeding hebben gekozen.
Ik ben benieuwd of er een rekening voor eigen bijdrage komt, zo ja, dan laat ik het er niet bij zitten.
In ieder geval trekken we dan 2 zorgverzekeringen en 4 andere polissen bij ze terug. De autoverzekeringen hebben we vorig jaar al bij ze opgezegd nadat ze de premie in het eerste jaar al met 46% verhoogden.
Kunnen we gelijk zoeken naar een maatschappij die niet het (in mijn ogen) onbeschofte jij en jou gebruikt.