LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring met Petvision?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
M4rc0

Ervaring met Petvision?

Ongelezen bericht door M4rc0 »

Hallo,

Ik heb vorige week dinsdag een bestelling geplaatst bij Petvision. Na het betalen met creditcard bij Paypal, werd ik door verwezen naar een pagina die niet bestond. Hierdoor heb ik direct contact opgenomen met de webshop, aangezien bij mij het bedrag wel afgeschreven werd. In mijn account bestond echter de bestelling niet. Volgens de persoon in kwestie was bij hem alles wel goed gegaan en hoefde ik mij geen zorgen te maken. Het pakket zou donderdag verstuurd worden, en zodra hij de deur uit was kreeg ik hierover bericht.

Zaterdag had ik en nog geen pakketje, en nog geen e-mail ontvangen. Ik dus geprobeerd te bellen, maar ze hadden blijkbaar alleen maar kantoor uren. Ik had ondertussen al eenmalig hun antwoordapparaat ingesproken met het verhaal.

Maandags heb ik om 10:34 uur weer gebeld. Volgens hem was er een pallet niet geleverd, waaronder mijn bestelling in moest zitten (terwijl hij die dinsdag al zei vanuit een magazijn van 1000 vierkante meter te leveren). Die zal alsnog vandaag geleverd worden, en zou mijn pakket verstuurd worden, maar hij kon niet beloven dat hij dinsdag al bij mij aangeboden werd. Aangezien ik via de webwinkel had besteld zodat ik hem z.s.m. in huis zou hebben, heb ik hem begin van de middag verzocht de bestelling te annuleren. Ik wou mijn geld graag terug ontvangen, zodat ik dan dezelfde dag alsnog in een dierenwinkel dezelfde kooi zou aanschaffen (€10,00 euro duurder, maargoed haha.). Dit was geen probleem, en hij zou het gelijk bij de juiste afdeling neerleggen en naar mijn bankrekening die ik had opgegeven overboeken. Ook vond ik het vreemd dat ze even niet informeren dat bepaalde dingen 'mogelijk' niet geleverd zouden zijn.

Vandaag had ik om 12:05 nog geen geld ontvangen, en begin toch twijfels te krijgen hoelang dit nog gaat duren. Zowel Petvision als ik zitten bij de Rabobank, dus erg lang hoeft een overboeking niet te duren immers. Volgens hem lag het bij de afdeling, en moet dit binnen enkele dagen geregeld zijn.. Tijdens het gesprek liet ik ook merken dat ik wantrouwig begin te worden, en begon hij vrij bij de hand te reageren ineens. Hij werd vrij aanwezig en ging gewoon doodleuk dwars door mij heen praten met zijn antwoorden. Ik heb hem verzocht dit vandaag nog in orde te maken.

Nou hoop ik dat er iemand op het forum zit, die ervaring heeft met het bedrijf en hun handelen, aangezien ik steeds meer het gevoel heb dat ik na het weekend nog steeds niks op mijn rekening zal hebben.. Zelf ben ik er niet van gediend om als een kind behandeld te worden aan de telefoon, en van mij zal hij dus ook geen aanbevelingen krijgen mocht ik mijn geld vandaag alsnog ontvangen..

Vriendelijke groet,

MAXIEM

Re: Ervaring met Petvision?

Ongelezen bericht door MAXIEM »

M4rc0

Je had ook achteraf kunnen betalen met een AC, dat was een stuk veiliger geweest.

Maxiem.

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

M4rc0 schreef:Hallo,

Ik heb vorige week dinsdag een bestelling geplaatst bij Petvision. Na het betalen met creditcard bij Paypal, werd ik door verwezen naar een pagina die niet bestond.
U kunt 2 dingen doen.

1) meld bij paypal dat de verkoper niet levert, niet verzend en verzoek ze de betaling terug te storten binnen 10 dagen. zet er gelijk maar bij dat als men niet reageert, of met opzet de boel probeert te vertragen (paypal eigen, helaas) je stap 2 gaat doen:

2) neem contact op met de credit card maatschappij, en verzoek om een 'reverse charge' oftwel cancellen van de gedane betaling wegens niet leveren.

Met een goede card moet dit te regelen zijn..

Succes.

RemcoDuinstra

Ongelezen bericht door RemcoDuinstra »

Beste Marco,

Ik lees vandaag je bericht op dit forum en vind het erg jammer dat je ons nu op deze manier probeert te schaden door ons zo negatief neer te zetten bij TROS Radar, dit terwijl wij je geld netjes binnen 2,5 dag na je annulering terug geboekt hebben, want dit ben je vergeten te vermelden zie ik.

Daarnaast ben je keurig netjes te woord gestaan naar mijn idee. En het klopt dat wij elke werkdag van 09.00 tot 18.00 uur telefonisch bereikbaar zijn, dat lijken mij toch hele schappelijke en ruime openingstijden.

Wij werken met ons team iedere dag heel hard en doen er alles aan om onze klanten optimaal te bedienen en de beste service te bieden. Ik vind het dan ook bijzonder spijtig dit bericht te moeten lezen op dit forum die je een dag na de annulering van je bestelling geplaatst hebt omdat je je geld op dat moment nog niet terug had ontvangen.

Ik hoop dan ook als eigenaar van PetVision.nl met deze reactie een beter beeld te hebben gegeven van de werkelijke situatie.

Hoe dan ook Marco, je bent en je blijft in de toekomst van harte welkom als klant in onze webwinkel en hoop dat wij jou dan een betere ervaring kunnen bieden dan nu het geval is geweest.

Met vriendelijke groet,

Remco Duinstra
PetVison.nl

MAXIEM

RemcoDuinstra

Het probleem bij damage control is, dat je als bedrijf altijd achter de feiten aanloopt. Vele potentiële klanten die dit lezen, zullen zonder twijfel naar een alternatief op zoek gaan en hun bestelling uiteindelijk niet bij PetVison.nl plaatsen. Nu heeft een verhaal altijd twee kanten, maar dat laat onverlet, dat problemen voorkomen altijd beter is dan problemen oplossen.

Maxiem.

RemcoDuinstra

Ongelezen bericht door RemcoDuinstra »

Maxiem,

Helemaal met je eens! Je hebt altijd het beste voor met je klanten! Een reactie plaatsen op een forum met deze autoriteit is prima, echter dan moet het natuurlijk wel gegrond zijn.

Ik ben de laatste die zegt dat er binnen ons bedrijf nooit fouten gemaakt worden, maar in dit geval hebben wij keurig zoals het hoort binnen 3 dagen het aankoopbedrag teruggeboekt naar de klant. Ik denk dat bij vele webwinkels dit vaak langer duurt.

Ik vind dan ook dat ik de morele verplichting heb om namens PetVision.nl onze kant van het verhaal te vertellen.

Remco

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Ik zat ook al vervreemd naar de data te kijken en vond dat TS wel heel erg snel het verhaal hier plaatst. En jammer dat er niet geplaatst wordt dat er een paar dagen na annulering al teruggestort is. Want dit is helaas bij veel webwinkels niet het geval.

MAXIEM

RemcoDuinstra

Het probleem blijft echter, dat vooral het negatieve beeld blijft hangen en het positieve nauwelijks betekenis krijgt. T'is overigens een prima zaak, dat je hier jouw verhaal neergezet hebt.

Sukses verder met de zaak,

Maxiem.

GeertLeenders

Ongelezen bericht door GeertLeenders »

Mijn probleem met Petvision en met de Hr. Remco Duinstra,
19 juli een bestelling gedaan bij Petvision, het bestelde werd na 2 dagen keurig bezorgd .
Het ging hier om een transportkooi voor onze Papagaai , helaas zat de juiste afmeting niet in de juiste doos, kan gebeuren dacht ik.
Kontakt opgenomen met de Hr. Duistra, zou dit opnemen met de groothandel en mij dit de zelfde vrijdag nog laten weten.
Helaas, de maandag na het weekend gebeld, sorry helemaal vergeten, zou er achter aan gaan.
Na diversen keren gebeld te hebben met de klantenservice en te woord gestaan te hebben door 3 verschillende stagenaiers en allerlei beloftes, tot opheden geen resultaat.
Nu werkt de klantenservice ook al niet meer in verband met vakanties en ziektes!!!
Vraag mij nu af, zondag 26 augustus, hoelang hebben jullie wel niet vakantie in Scharnegoutum.
Wees dus voorzichtig met het plaatsen van een bestelling bij Petvision en de reacties te lezen van de Hr. Duinstra,
kan hij het heel netjes brengen, maar er komt niets van terecht, u bent gewaarschuwd!!!
Geert Leenders
Zevenaar.

amandapepper

Ongelezen bericht door amandapepper »

ook heb ik helaas een slechte ervaring met Petvision, donderdag de 30e augustus een bestelling geplaatst via de webshop van 2 hondenbenchmatrassen; gelijk betaald via Ideal,
de week erop maar eens contact gezocht met Petvision, diverse mailtjes de deur uit, waarop geen reactie helaas, vervolgens geprobeerd te bellen met Petvision maar kreeg een bandje dat er wegens ziekte weinig bezetting was en ze daarom telefonisch niet bereikbaar waren,
toen maar es gegoogled en ja via Petvision op facebook maar eens een berichtje verstuurd waarom ik geen reactie krijg en ik zag dat dhr Remco Duinstra daar wel actief is.
Als antwoord kreeg ik dat er onderbezetting was en dat mijn bestelling donderdag de 6e verstuurd zou worden, diezelfde middag dus nog, wel was er 1 matras met een vlek , maar ik zou de helft van dit matras teruggestort krijgen, het is nu maandag 10 september en ik heb nog geen matrassen ontvangen!, heb dhr Duinstra afgelopen weekend nog weer berichtjes gestuurd op facebook, maar wederom geen reactie! ik vraag me af of de matrassen alwel verstuurd zijn, ook heb ik het bedrag wat ik nog tegoed heb nog niet op mijn rekening teruggestort gekregen,
verder zijn ze dus totaal niet te bereiken en de website van Petvision is ook al uit de lucht vanwege onderhoud???
ben benieuwd of er meerdere mensen gedupeerd zijn want ik wacht dus nog steeds op mijn benchmatrassen

laartjd

Ongelezen bericht door laartjd »

De in juni geleverde bestelling is getourneerd en ik wacht nog steeds op mijn geld retour...
herhaaldelijk bellen, mailen en zelfs schrijven leverde niets op.
Wie wil de klachten bundelen en er samen een zaak van maken???

Wat is uw antwoord meneer Duinstra?

katoh

Ongelezen bericht door katoh »

Ik ben ook helemaal niet te spreken over petvision. Ik had 3 maanden geleden en bestelling gedaan, die konden ze niet leveren. Ik had dit op facebook gezet omdat ik al ondertussen 1,5 maand op mijn geld wacht. Daar hadden ze gereageerd dat ze mijn geld zouden terugstorten, ik moest mijn gegevens nog eens doorgeven. Ondertussen is dat al 4 keer doorgegeven. Ze hebben de fb pagina verwijderd met nog klachten van vele andere met hetzelfde probleem;
Na verscheidene keren te proberen bellen en mailen heb ik nu contact opgenomen met de juridische dienst. Of heeft er iemand nog tips hoe we snel terug ons geld kunnen terugvorderen;
Ze hebben ook de site verwijderd zogezegd voor een update;

katoh

Ongelezen bericht door katoh »

laartjd schreef:De in juni geleverde bestelling is getourneerd en ik wacht nog steeds op mijn geld retour...
herhaaldelijk bellen, mailen en zelfs schrijven leverde niets op.
Wie wil de klachten bundelen en er samen een zaak van maken???

Wat is uw antwoord meneer Duinstra?
Ik ben Kato vanuit belgie ook gedupeerd. laten we inderdaad slim zijn en er allemaal een klacht van maken. ik heb al gemaild met de juridische dienst.

chita1951

Ongelezen bericht door chita1951 »

heb 30-09-2012 bij petvision een honden kussen hoes en een waterafstotende binnen hoes plus 50 ltr. vulling besteld, op 30-10-2012 is het bedrag van 57,60 overgemaakt naar petvision
tot op heden heb ik nog niets ontvangen
heb contact proberen op te nemen met petvision maar kreeg als ik naar petvision belde een bandje dat ze ziek waren en met een verbouwing bezig waren
heb ze gisteren nog een mailtje gestuurd
wilde vandaag nog een keer naar mijn bestelling kijken via mijn account bij petvision en nu blijkt dat de hele website weg is en telefonische krijg je nu een afgesloten pieptoon
kan iemand mij advies geven wat ik nu het beste kan doen

mvg

sandra-b40

Ongelezen bericht door sandra-b40 »

Hallo,

Ik heb net alle reacties gelezen betreft Petvision en dit komt mij allemaal bekend voor.
Vooral het verhaal van Chitta.
Ik heb op 12-10-2012 ook een bestelling geplaatst bij Petvision en nog steeds niet ontvangen!!!
Ik heb 1keer een mail gestuurd waar de bestelling blijft(na 4dagen) en toen kreeg ik netjes?? een mail terug dat het onderweg was.
Nu probeer ik ze steeds te bellen en de eerste keer kreeg ook IK te horen dat er problemen met ziektes waren, waar ik gelijk al een vreemd gevoel bij kreeg, en vervolgens na iedere keer te bellen kreeg ik al helemaal geen gehoor meer alsof het telefoonnummer niet meer bestaat!
Ook inderdaad de site bestaat niet meer.
Wat nu?????!!!! Ik heb het geld overgemaakt op de rekening die ik in de mail kreeg.
Wie o wie kan mij helpen, en inderdaad ik vind ook dat dit tot op de bodem uitgezocht moet worden!!!

Bianca.T

Ongelezen bericht door Bianca.T »

Helaas heb ik ook een nare ervaring met petvision.nl. Op 15 juli heb ik een krabpaal besteld via de website en ik heb deze ook direct met ideal betaald. Het is nu 23 oktober en ondanks vele, vele mails en pogingen om te bellen (tientallen pogingen) geeft petvision niet thuis en heb ik dus geen geld retour ontvangen en geen krabpaal. Erg jammer. Gaat toch om €75,95. Ook via de andere sites van petvision.nl is men niet meer te bereiken. Ik had deze ervaringen graag vooraf gelezen, dan had ik er nooit iets besteld en zeker niet betaald! Ik ben dus zeker niet tevreden over petvision.nl!

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Bianca.T schreef:Helaas heb ik ook een nare ervaring met petvision.nl. Op 15 juli heb ik een krabpaal besteld via de website en ik heb deze ook direct met ideal betaald. Het is nu 23 oktober en ondanks vele, vele mails en pogingen om te bellen (tientallen pogingen) geeft petvision niet thuis en heb ik dus geen geld retour ontvangen en geen krabpaal. Erg jammer. Gaat toch om €75,95. Ook via de andere sites van petvision.nl is men niet meer te bereiken. Ik had deze ervaringen graag vooraf gelezen, dan had ik er nooit iets besteld en zeker niet betaald! Ik ben dus zeker niet tevreden over petvision.nl!
Heb je al aangifte gedaan?
Want dit is gewoon oplichting.

En, 75 euro is in deze tijd toch wel een week boodschappen.. niet mis.

sandra-b40

Ik denk dat het goed is om""opgelicht"" in te schakelen!!
Ik doe het iniedergeval wel!!!!!!!!

Wie doet mee???

MaaikeV

Ongelezen bericht door MaaikeV »

Ook ik ben gedupeerd door Petvision. Op 6 oktober heb ik een hondenkussen van € 74,- besteld (via hondenmandstore van petvision) en direct betaald via overboeking. Het kussen is tot op heden niet geleverd. Ik heb herhaaldelijk gemaild en gebeld, maar totaal geen reactie. De website hondenmandstore.nl is inmiddels ook offline. Ik heb al aangifte gedaan bij de politie, en doe graag mee om er een zaak van te maken want dit is inderdaad gewoon oplichting!

sandra-b40

De aangifte is gedaan en ook opgelicht is ingeschakeld!

Wie ondersteund mij???

Gesloten