Het gaat dus om een ervaring van TWEE jaar terug.....reneenria schreef:ik sluit me helemaal aan bij de topic starter.
Wi zijn een 3 jaren terug daar onze kerst wezen vieren.Was ons toen zeer goed bevallen.Dus wilde dit graag het jaar later weer doen.Maar dat is ons dus zo slecht bevallen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Baggertent de Zwaluwhoeve. Heb er geen goed woord voor over!
Re: Baggertent de Zwaluwhoeve. Heb er geen goed woord voor over!
Je leest dus alleen de negatieve reacties ?JDII schreef:
Ik ben blij dat TS dit hier plaatst. Zwaluwhoeve maakt absoluut niet waar waarvoor betaald is en biedt een zeer slechte service.
En dit forum is er om misstanden te melden. Dank daarvoor. De Zwaluwhoeve gaat bij mij van de lijst af.
-
Onze ervaring is van afgelopen vrijdag chocomelk we vonden het fantastisch en het eten was verrukkelijk.
Ik kan me absoluut niet vinden in alle negatieve reacties over de zwaluwhoeve. Ik ben afgelopen vrijdag geweest met mijn partner en het is nog leuk
ook.
Het was heel druk maar daar merkten we weinig tot niets van. Overal konden we direct plaatsnemen zonder dat je vlees tegen vlees zat. Het eten is sterk verbeterd en smaakt goed.
Ook de persoonlijke aandacht tijdens, tussen en voor de behandelingen was zeer persoonlijk en er werd echt de tijd voor je genomen. Zelfs toen we bij de receptie klaagden over het niet correct uitvoeren van een behandeling hebben we direct een tegoedbon gekregen voor een volgend bezoek. Wat mij en mijn vrouw betreft, niks dan lof voor hoe ze het nu aanpakken bij de Zwaluwhoeve.
De positieve berichten worden door de bedrijven zelf in de vorm van reclame volop verspreidt. Het is goed dat er op een forum als dit wat genuanceerd wordt.Chocomelk schreef: Je leest dus alleen de negatieve reacties ?
Maar sommigen kunnen daar niet tegen getuige de standaard nietszeggende reacties als: dan ga je er toch niet heen, het is je eigen schuld, het valt allemaal wel mee enz enz
Een aantal vast, die pik je er zo uit meestal, maar veelal zijn het goedbedoelde tegengeluiden van mensen die het niet eens zijn waarop een serieus bedrijf wordt afgebrand.JDII schreef:De positieve berichten worden door de bedrijven zelf in de vorm van reclame volop verspreidt.Chocomelk schreef: Je leest dus alleen de negatieve reacties ?
Je wil ook niet weten bij hoeveel bedrijven ik werkzaam ben.
Je leest niet eens de positieve berichten van mensen die er geweest zijn.JDII schreef:De positieve berichten worden door de bedrijven zelf in de vorm van reclame volop verspreidt. Het is goed dat er op een forum als dit wat genuanceerd wordt.Chocomelk schreef: Je leest dus alleen de negatieve reacties ?
Maar sommigen kunnen daar niet tegen getuige de standaard nietszeggende reacties als: dan ga je er toch niet heen, het is je eigen schuld, het valt allemaal wel mee enz enz
Je wilt alleen negatieve dingen lezen.
-
Nou, ik wilde daar ook gaan boeken, maar nu kijk ik wel 2x even rond om te kijken of er ook iets anders is.
Als je voor 400 euro niet eens een uitstekende service kan verwachten, dan vind ik dat wel een beetje jammer.
Ik ben niet een persoon die gauw gaat klagen, maar als ik er hard voor heb gewerkt en dan halfbakken service krijg, dan voel ik mij daar niet prettig bij
Als je voor 400 euro niet eens een uitstekende service kan verwachten, dan vind ik dat wel een beetje jammer.
Ik ben niet een persoon die gauw gaat klagen, maar als ik er hard voor heb gewerkt en dan halfbakken service krijg, dan voel ik mij daar niet prettig bij
Ik ben er ook geweest en heb niets negaties er over te melden.nathalie2000 schreef:Nou, ik wilde daar ook gaan boeken, maar nu kijk ik wel 2x even rond om te kijken of er ook iets anders is.
Mooi, dan is het nu aan Natalie om te beslissen of ze het risico gaat nemen.....
Risico......hahaha.JDII schreef:Mooi, dan is het nu aan Natalie om te beslissen of ze het risico gaat nemen.....
JDII het is met alles zo de ene persoon vind het leuk en de
ander niet, maar als je niets probeert dan weet je het ook niet.
-
JD is gewoon als de dood dat hij zijn zwembroek uit zou moeten en dat de Zwaluwhoeve dus vol perverselingen en viezerikken zit.
Volgens mij heb je daar ook badkledingdagen.VioletPrue schreef:JD is gewoon als de dood dat hij zijn zwembroek uit zou moeten en dat de Zwaluwhoeve dus vol perverselingen en viezerikken zit.
Toevoeging:
Elke dinsdag is het badkledingdag voor dames en heren.
-
De Zwaluwhoeve heeft op 31 december a.s. een party georganiseerd voor arme
mensen die kennis willen maken met deze prachtige club onder het motto
"Zit u in een winter dip en geen cent in de knip, dan is het tijd voor een lekkere wip"
"Zit u in een winter dip en geen cent in de knip, dan is het tijd voor een lekkere wip"
Goh volgens mij staat er wat anders in hun huisregels.Naaktgeboren schreef:De Zwaluwhoeve heeft op 31 december a.s. een party georganiseerd voor arme
Heb je er trouwens een link van ?
Mischien is dit topic iets voor je :vieze onderbroek schreef:Het is daar een zootje vorige week moest ik daar mijn vieze onderbroek uittrekken en liep verder dus de hele avond naakt. Als ik een mooie jonge zag, keek ik gauw de andere kant uit.
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 8&t=108718
Voor alle mensen die nog twijfelen over de Zwaluwhoeve, kijk eens op Zoover daar staan 244 reviews die er niet om liegen.
Ik denk dat 99% van de mensen dan van een bezoek zullen afzien.
Mijn mening over Zwaluwhoeve via Vakantieveilingen staat in het onderstaande topic van dit forum:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 1&t=106482
Ik denk dat 99% van de mensen dan van een bezoek zullen afzien.
Mijn mening over Zwaluwhoeve via Vakantieveilingen staat in het onderstaande topic van dit forum:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 1&t=106482
Mijn dochter is enige tijd geleden haar mobiele telefoon verloren in de Zwaluwhoeve te Harderwijk. Na telefonisch contact wilden het personeel het telefoontje niet opsturen, maar ze zouden hem 3 maanden bewaren en we moesten op komen halen.
Nu kwam het toevallig zo uit dat mijn man vorige week zaterdag naar Harderwijk moest en we hebben 's morgens meteen gebeld, minuten lang aan de telefoon gewacht en uitendelijk iemand te spreken gekregen, de mobiele telefoon was onvindbaar, later terug gebeld weer heel lang wachten.... de mobiele telefoon was eindelijk gevonden, maar inmiddels was mijn man al weer uit Harderwijk vertrokken.
Nog steeds is het bedrijf niet van plan om het telefoontje (zelfs niet op mijn verantwoording en kosten) op te sturen. We moeten weer naar Harderwijk om het op te komen halen. het is ongeveer 100 km heen en 100 km terug om er heen te rijden. En het personeel is nergens toe bereid.
Ik heb zelden zo'n klant-onvriendelijk bedrijf meegemaakt.
Nu kwam het toevallig zo uit dat mijn man vorige week zaterdag naar Harderwijk moest en we hebben 's morgens meteen gebeld, minuten lang aan de telefoon gewacht en uitendelijk iemand te spreken gekregen, de mobiele telefoon was onvindbaar, later terug gebeld weer heel lang wachten.... de mobiele telefoon was eindelijk gevonden, maar inmiddels was mijn man al weer uit Harderwijk vertrokken.
Nog steeds is het bedrijf niet van plan om het telefoontje (zelfs niet op mijn verantwoording en kosten) op te sturen. We moeten weer naar Harderwijk om het op te komen halen. het is ongeveer 100 km heen en 100 km terug om er heen te rijden. En het personeel is nergens toe bereid.
Ik heb zelden zo'n klant-onvriendelijk bedrijf meegemaakt.
Wel veel geld voor een saunareneenria schreef: De enigste tegemoed koming de ze mij per mail wilde doen,is 1 dagje gratis entree.
2400 euro armer en mijn feestdagen verknald
Nooit meer wees gewaarschuwd.
dagje sauna loopt uit op fiasco
afgelopen woensdag dacht ik lekker ontspannen dagje sauna.
1 maal binnen leek het wel een filmopname
ik was al helemaal sauna klaar en begon aan mijn kopje koffie .
langs mijn passeerde een meisje helemaal overstuur, ik dacht gevallen zeker maar ik zag verder geen bijzonder heden.
Nog geen 5 minuten later sirenes ambulance stopte bij zwaluwhoeve
oke dan dacht ik ik ga wel na beneden die ambulance zal dat meisje wel moeten helpen.
1 maal beneden passeerde de brancard me met erin reanimatie apparatuur
Foute boel was t eerst wat er in me op kwam en ja hoor de ambulance reed de ruimte van het kruidenbad in die in een soort van grot is.
Tegen over de ruimte is een eet gelegenheid .
Wat ik van de medewerkers van de Zwaluwhoeve niet correkt vond was dat ze de mensen op het terras even naar een andere plaats wezen ik vond dit zo respektloos.
ik heb er voor gekozen om na het andere bad te gaan maar ook daar kon je zien dat deze persoon werd gereanimeerd.
na 15 minuten kwam de brancard uit de ruimte met een wit laken er over heen de persoon was overleden in het kruidenbad.
uit respect voor de overledene vind ik het wel zo correct dat ze die dat dat bad tijdelijk buiten gebruik doen,, helaas vind het personeel omzet belangrijker als respect voor een overledene die ook nog een vaste klant was.
willen jullie weten of ik nu nog is een bezoekje aan het {welnes } zwaluwhoeve
breng??
neeeeeeeeeeee echt niet !!!
Manni Bijsterbosch Epe
afgelopen woensdag dacht ik lekker ontspannen dagje sauna.
1 maal binnen leek het wel een filmopname
ik was al helemaal sauna klaar en begon aan mijn kopje koffie .
langs mijn passeerde een meisje helemaal overstuur, ik dacht gevallen zeker maar ik zag verder geen bijzonder heden.
Nog geen 5 minuten later sirenes ambulance stopte bij zwaluwhoeve
oke dan dacht ik ik ga wel na beneden die ambulance zal dat meisje wel moeten helpen.
1 maal beneden passeerde de brancard me met erin reanimatie apparatuur
Foute boel was t eerst wat er in me op kwam en ja hoor de ambulance reed de ruimte van het kruidenbad in die in een soort van grot is.
Tegen over de ruimte is een eet gelegenheid .
Wat ik van de medewerkers van de Zwaluwhoeve niet correkt vond was dat ze de mensen op het terras even naar een andere plaats wezen ik vond dit zo respektloos.
ik heb er voor gekozen om na het andere bad te gaan maar ook daar kon je zien dat deze persoon werd gereanimeerd.
na 15 minuten kwam de brancard uit de ruimte met een wit laken er over heen de persoon was overleden in het kruidenbad.
uit respect voor de overledene vind ik het wel zo correct dat ze die dat dat bad tijdelijk buiten gebruik doen,, helaas vind het personeel omzet belangrijker als respect voor een overledene die ook nog een vaste klant was.
willen jullie weten of ik nu nog is een bezoekje aan het {welnes } zwaluwhoeve
breng??
neeeeeeeeeeee echt niet !!!
Manni Bijsterbosch Epe
Het is natuurlijk verschrikkelijk dat er iemand hartproblemen heeft
gekregen in de Zwaluwhoeve en dat reanimatie niet meer heeft mogen baten.
Maar dat kan helaas overal gebeuren.
Dat ze de mensen niet van het terras af hebben gejaagd is niet meer
als normaal, je kan slecht alles mensen weg jagen hiervoor, hoe l*llig dit ook klinkt.
Voor jou dus geen Zwaluwhoeve mee, ach ik ga er met plezier heen.
Ieder het zijne.
gekregen in de Zwaluwhoeve en dat reanimatie niet meer heeft mogen baten.
Maar dat kan helaas overal gebeuren.
Dat ze de mensen niet van het terras af hebben gejaagd is niet meer
als normaal, je kan slecht alles mensen weg jagen hiervoor, hoe l*llig dit ook klinkt.
Voor jou dus geen Zwaluwhoeve mee, ach ik ga er met plezier heen.
Ieder het zijne.