ArneLH schreef:Dat 'gevaar' zie ik ook; laten we het erover eens zijn dat er i.c. in ieder geval sprake is van dwingend recht voor zover het om minimale bescherming van de koper gaat.
Eens. Het was ook maar een voetnoot.
Intreza schreef:We zullen eveneens de retourvoorwaarden en de afspraken met AfterPay nogmaals onder de loep nemen.
Goed om te lezen dat hier zo mee wordt omgesprongen, Kristel. Als tip wil ik jullie mee geven om de algemene voorwaarden van AfterPay in HTML vorm op jullie website te zetten.
Daar hebben we dus in dit kikkerland de RBV'n en de advocaten voor. Het eind van de rit is niet hetzelfde als het begin, daar zit nog iets tussen als je begrijpt wat ik bedoel.
alfatrion schreef:Goed om te lezen dat hier zo mee wordt omgesprongen, Kristel. Als tip wil ik jullie mee geven om de algemene voorwaarden van AfterPay in HTML vorm op jullie website te zetten.
Bedankt voor de tip! Inmiddels hebben we - conform afspraak AfterPay - het onderdeel 'Hoe ruil en retourneer ik' op Intreza.nl/klantenservice aangepast.
Voorkomen is natuurlijk beter dan genezen. Tegen de tijd dat een jurist er bij betrokken is zal het geschil in een gevorderd stadium zijn. Ik vind het daarom beter om misverstanden te voorkomen door alle relevante informatie te geven dan om het bestaan van advocaten als reden te zien om misverstanden te laten ontstaan.
Overigens vind ik dat mijn verduidelijking wel voldoende gemotiveerd heb. Als je het niet erg vind staak ik deze discussie die zo langzamerhand nergens meer over gaat.
Intreza heeft intussen de website aangepast, houdt de verzend- en retourneringskosten nog eens onder de loep en stort de teveel gemaakte kosten aan mij terug, en Afterpay heeft de factuur teruggedraaid omdat zij geen
acceptgiro aan mij hebben verzonden: de schoenen waren de volgende dag immers al terug.
Kortom: weer een probleem opgelost! Ik ben tevreden en Intreza en Afterpay passen hun beleid aan, dus zullen dergelijke vervelende dingen ook voor de klanten na mij, niet meer voorkomen. Toch? Alleen jammer dat het gewoon met een mailtje niet wou lukken en dat ik eerst een bericht op Radar moest zetten. Maar daar hebben we Radar tenslotte (ook) voor...
Fijn om te lezen dat het probleem naar tevredenheid is opgelost.
Inmiddels is er een afspraak gepland met onze klantenservice om te bespreken hoe we sneller en beter op dergelijke vragen en klachten kunnen inspelen.
Mocht u nog vragen hebben dan stel deze gerust! Dit kan door te mailen naar [email protected] of [email protected].
Bellen mag uiteraard ook: 088 – 385 34 12