Na 3 uur wachten heb ik toen de kabels los gemaakt en kreeg ik een gele driehoek in het scherm. Hierna ben ik 2 keer langsgegaan bij een officieel Samsung reperatiepunt waar 2 keer (kosteloos) de software er weer op is gezet. Hierna had de telefoon een slecht ontvangst. Op aanraden van Het Samsung reperatiepunt heb ik toen een nieuwe Sim kaart gehaald.
Toen bleek dat het hier ook niet aan lag heb ik de telefoon aangetekend verstuurd naar Dynafix.
Na enkele dagen ontving ik een brief waarin staat dat mijn toestel druk stoot of valschade heeft en dat dit buiten de reperatiegarantie valt.
Prijsopgave: 285,60.
Ongerepareerd retour moet ik 49,98 betalen voor de onderzoekskosten.
Na bellen krijg ik te horen dat de printplaat krom is en word mij een vage foto gemaild waarop een telefoon staat die helemaal uit elkaar ligt.
Ik weet nu niet hoe ik kan bewijzen dat mijn telefoon prima in orde was toen ik hem opstuurde.
Van tevoren heb ik geen foto's gemaakt, maar de foto van mijn telefoon zou natuurlijk ook van een andere telefoon zijn.
Ik zou graag in contact komen met andere mensen die plotseling schade hebben na het opsturen van hun telefoon.