LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Weer een uitspraak van Roermond en wéér alles afgewezen! ! !

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Weer een uitspraak van Roermond en wéér alles afgewezen! ! !

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Ik vrees het ergste we zijn overgeleverd aan willekeur.

sterkte allemaal:

Ad

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: Weer een uitspraak van Roermond en wéér alles afgewezen! ! !

Ongelezen bericht door Dubio »

16-again, in de topic over de eegaleasers van Joost (?) heb ik al even aangegeven hoe het product werkt, omdat blijkbaar nu nog niemand het begrijpt, dus laat staan vooraf. De aandelen werden in 3 paketten gekocht dus de eerste 12 maanden betaalde je rente over zo'n kleine 7000 euro en alvast vooruit voor het tweede jaar waarin weer zo'n pakket was aangeschaft dus toen betaalde je rente over zo'n 13000 euro. Pas het laatste jaar had je het totale pakket inje bezit, althans op de plank bij Dexia. Het 2e en derde pakket werden inderdaad aangekocht dmv opties.

16again
Berichten: 16210
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Weer een uitspraak van Roermond en wéér alles afgewezen! ! !

Ongelezen bericht door 16again »

Dubio,

Waar ik voornamelijk op doelde in mijn reactie is dat het lease product feitelijk niet alleen aandelen lease betreft, maar met geleend geld wordt er (nog risicovoller) met opties gehandeld.
Indien de risicos hiervan niet voldoende duidelijk zijn gemaakt in de brochure (men spreekt immers van aandelenlease, niet van optielease), dan kan lessee mogelijk tegenwerpen dat alle extra schade die hieruit voortvloeit niet voor zijn rekening komt.
In dit getallenvoorbeeld is dankzij de optie constructie voor circa 8000 euro extra aandelen gekocht. Koersverlies over die 8000,- euro zou dan mogelijk voor rekening dexia zijn.

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Weer een uitspraak van Roermond en wéér alles afgewezen! ! !

Ongelezen bericht door Piet »

Karel zegt iets waar we even over moeten nadenken in onze "rechtstaat" Of is het "kromstaat"?
Wat mij zo stoort bij de uitspraken van Roermond, is dat de rechter volkomen voorbij gaat dat er een vernietigend rapport ligt van AFM. Maar blijkbaar is dit weer zo'n staaltje van onze poldermodel want niemand mag dit inzien. Dit noemen wij nu democratie althans dat doet de politiek ons geloven maar het gaat er meer en meer op lijken dat we in een bananenrepubliek leven. Dat zei een Amerikaans deskundige op beleggingsgebied al 2 maanden geleden in Nova toen hij het over de Nederlandse controle op financiël gebied had!
Vrij vertaald:

De moordenaar is bekend maar hij mag doorgaan met moorden want de AFM en andere overheidsorganen mogen de naam van de moordenaar niet vertellen.

Ik noem zoiets MEDEPLICHTIGHEID AAN MOORD

Je moet toch als overheidsinstelling heel diep gezonken zijn om zo met je volk om te gaan!!

Wie is het volgende slachtoffer?
JIJ?

Of wordt het tijd om hier tegen te ageren en te EISEN dat er recht gedaan wordt in Nederland !

Nu worden slachtoffers die in hun recht staan en in een ECHTE democratie hun gelijk zouden krijgen als misdadigers veroordeeld en kapot gemaakt door.......ik stop er even mee anders ga ik dingen zeggen die veel mensen denken en ik ga nu even een stukje wandelen want ik wordt hier werkelijk helemaal niet goed van!

Dit is mijn persoonlijke mening en ik hoop dat ik dit mag zeggen.

Piet

Gast4
Berichten: 220
Lid geworden op: 03 nov 2003 21:15

Re: Weer een uitspraak van Roermond en wéér alles afgewezen! ! !

Ongelezen bericht door Gast4 »

Ik had het al eens ergens geschreven jouw advocaat kan het AFM rapport inbrengen als productie bij het verweerschrift.

Maar het is en blijft een schandalige zaak. Helemaal met je eens.

EEE

Re: Weer een uitspraak van Roermond en wéér alles afgewezen! ! !

Ongelezen bericht door EEE »

Komt omdat dit land verrot is van de corruptie, dit zal niet goed komen.

gast33
Berichten: 339
Lid geworden op: 05 nov 2003 14:32

Re: Weer een uitspraak van Roermond en wéér alles afgewezen! ! !

Ongelezen bericht door gast33 »

Medeplichtigheid aan moord?

Het is ver gzocht maar ik kan me indenken dat er gedupeerden zijn die de bijzondere voorwaarden op het contract als een uitvlucht zien (zelfmoord) om verdere faillietsement van famile te voorkomen.
In deze context is Dexia/Artesia medeplichtig aan (zelf)moord.

Gast4
Berichten: 220
Lid geworden op: 03 nov 2003 21:15

Re: Weer een uitspraak van Roermond en wéér alles afgewezen! ! !

Ongelezen bericht door Gast4 »

Zou dit een reden zijn om een eind aan je leven te maken ? Dat is het toch allemaal niet waard!!!!!!!!

Hans A
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:31

Re: Weer een uitspraak van Roermond en wéér alles afgewezen! ! !

Ongelezen bericht door Hans A »

Kan mij zeer goed voorstellen dat het voor sommige wel degelijk een reden is om zoiets te doen.
Gaat je toch niet in de kouwe kleren zitten om bijvoorbeeld verder te leven met het besef dat je ontzettend bent bedonderd, flink bent getild, al je spraargeld weg is, verder leven met schulden, weg toekomst, geen leuke vakanties meer voor je kinderen en nog vele jaren in onzekerheid voor de boeg, en vaak ook nog een schaamte of zelfs schuld gevoel. Bovendien hebben velen momenteel minder te besteden waardoor het echt een uitzichtloze toestand is.
En dat terwijl men dacht iets verstandigs voor een fijne toekomst te doen.
Als er dan ook nog eens uitspraken zijn waadoor je het gevoel krijgt dat (slimme) misdaad mag.......
Ga daar maar aan staan. Kan mij voorstellen dat dit voor sommige te veel wordt.

DREAM
Berichten: 70
Lid geworden op: 26 feb 2004 15:05

Re: Weer een uitspraak van Roermond en wéér alles afgewezen! ! !

Ongelezen bericht door DREAM »

Beter Bruneel vangen en opknopen.

In plaats van zelfmoord kun je beter het kwaad aanpakken.
Het ergste kwaad is die Belg die zich iedere maand rot lacht van die 'stomme Ollanders'die ondanks duizenden rechtzaken gewoon blijven betalen.

Ik betaal dus niets meer en als ik ga betalen dan bij Bruneel zelf maar dan geef ik hem ................... ????????????

Hans A
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:31

Re: Weer een uitspraak van Roermond en wéér alles afgewezen! ! !

Ongelezen bericht door Hans A »

Gelijk heb je, en nu maar hopen dat 100% van de slachtoffers er ook zo over denkt.

Gerard
Berichten: 158
Lid geworden op: 17 aug 2003 16:08

Re: Weer een uitspraak van Roermond en wéér alles afgewezen! ! !

Ongelezen bericht door Gerard »

Niet meer betalen is prima maar bedenk wel wat je omstandigheden zijn. Heb je een goed argument om niet meer te betalen!!

Want op termijn kom je jezelf tegen en ondanks de stoere taal op het forum sta je er dan wel alleen voor :shock:

marjo
Berichten: 40
Lid geworden op: 31 jul 2003 19:31

Re: Weer een uitspraak van Roermond en wéér alles afgewezen! ! !

Ongelezen bericht door marjo »

WIJ HEBBEN TWEE CAPITAL EFFECTS IN 1999 GENOMEN DOOR
EEN TUSSENPERSOON DIE EEN VERKLARING MET HANDTEKENING GEGEVEN
HAD DAT ONZE INLEG ALTIJD TERUG ZOU KOMEN. NU HEBBEN WE
NA 5 JAAR BETALEN VAN 10 DUIZEND EURO OOK NOG EENS 5 DUIZEND EURO
RESTSCHULD MOETEN BETALEN OM ER VAN AF TE KOMEN.
WIJ ZIJN HIERDOOR OPGELICHT.
NOU HIJ HEEFT NOOIT OVER EEN RESTSCHULD GESPROKEN.

GROETJES MARJO

Okerene
Berichten: 529
Lid geworden op: 08 apr 2004 16:40

Re: Weer een uitspraak van Roermond en wéér alles afgewezen! ! !

Ongelezen bericht door Okerene »

Niet te zeer getreurd. Er komen hulptroepen.
in de vorm van echte voorvechters in Dexiazaken.

www.rechten.nl
Geplaatst op 30 Apr 2004 09:08 door JOOST1
--------------------------------------------------------------------------------
Mr Rompelberg gaat in hoger beroep inzake uitspraken Roermond Artikel in de Limburgse kranten Ik kan het helaas niet plaatsen

2 gedupeerde belggers gaan met Mr Rompelberg naar het gerechtshof in Den Bosch

Joost
http://www.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=16501

We wensen hen veel succes !


Okerene :wink:

Gesloten