| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafone
Vodafone
Mijn nieuw aangeschafte Vodafone toestel is in de garantieperiode 3x gerepareerd en weer stuk. Na veel gezeur en er diverse keren achteraan gezeten te hebben, zou ik een nieuw toestel krijgen. Niet dezelfde, die was er niet meer maar een vergelijkbaar ander toestel. Wat schetst mijn verbazing als er na 3 weken een pakketje komt: het is een gebruikt toestel met foto's erop van iemand anders!!!!!!
Nu een klacht ingediend bij Vodafone, maar tot op heden nog geen antwoord.
Wat een service van Vodafone zeg, mij zien ze er nooit weer!
Re: Vodafone
Ik raad u aan de koop schriftelijk te ontbinden wegens het leveren van een ondeugdelijk product. Vodafone dient dan binnen 30 dagen het aankoopbedrag te vergoeden.sintnagn schreef:Mijn nieuw aangeschafte Vodafone toestel is in de garantieperiode 3x gerepareerd en weer stuk. Na veel gezeur en er diverse keren achteraan gezeten te hebben, zou ik een nieuw toestel krijgen. Niet dezelfde, die was er niet meer maar een vergelijkbaar ander toestel. Wat schetst mijn verbazing als er na 3 weken een pakketje komt: het is een gebruikt toestel met foto's erop van iemand anders!!!!!!
@sintnagn: ik heb precies hetzelfde probleem!
Vodafonewinkel biedt mij nu 'nieuw toestel' aan, maar kon niet garanderen dat het doosje verzegeld is. Dus inderdaad een tweedehands toestel.
Ik begrijp niet dat dit wettelijk mag, want je betaald een abonnement voor een nieuwe telefoon nietwaar?
@olaf79: hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Vodafonewinkel biedt mij nu 'nieuw toestel' aan, maar kon niet garanderen dat het doosje verzegeld is. Dus inderdaad een tweedehands toestel.
Ik begrijp niet dat dit wettelijk mag, want je betaald een abonnement voor een nieuwe telefoon nietwaar?
ik heb contact gehad met Vodafone en zij zeggen dat hun telefoons nooit tweedehands zijn omdat ze binnen de zichttermijn terug worden gestuurd. In mijn geval zijn ze vergeten de foto's te verwijderen. Als laatste bod heb ik nu een simkaartje met 30,-- beltegoed gekregen (eerst 20,.--) Ik was zo klaar met vodafone dat ik dit onder protest heb geaccepteerd (na tig keer mailen heen en weer). Gewoon nooit meer vodafone!!!!!!
wat verstaan ze dan onder de 'zichttermijn' ?
Ik vind het een rare business. Ga vanmiddag nog een brief op de post doen naar het hoofdkantoor.
Ik vind het een rare business. Ga vanmiddag nog een brief op de post doen naar het hoofdkantoor.
Ik heb in t verleden ook telefoontjes gehad van vodafone en altijd waren de zegels verbroken en zat er een nieuwe opgeplakt.
Ik vond dat al zo raar en nu weet ik dus waarom dat zo is.
2e hands toestellen verkopen dus, want ook al word ie binnen de zichttermijn terug gestuurd, dan is het al een 2ehands telefoon. Echt schandalig! Die persoon die m terug stuurt heeft m misschien wel laten vallen , vandaar dus altijd die problemen met "nieuwe" telefoons die snel stuk gaan. Ik koop voortaan mn telefoon in een winkel.
Ik vond dat al zo raar en nu weet ik dus waarom dat zo is.
2e hands toestellen verkopen dus, want ook al word ie binnen de zichttermijn terug gestuurd, dan is het al een 2ehands telefoon. Echt schandalig! Die persoon die m terug stuurt heeft m misschien wel laten vallen , vandaar dus altijd die problemen met "nieuwe" telefoons die snel stuk gaan. Ik koop voortaan mn telefoon in een winkel.
Nou Mousy, ik begrijp dat je dat al die keren hebt geloofd. Ik kreeg net deze e-mail van de Vodafone winkel bij mij in de buurt, en ze lijken mij op het hart te drukken dat het toestel echt echt echt nieuw is.
Ben juist altijd iemand die positief in het leven staat.
Ik vind het zelfs een beetje brutaal overkomen. Of zie ik dat verkeerd?Dat u zonder een nieuwe verpakking niet gelooft dat het een nieuw toestel betreft is voor ons niet een situatie waar we iets aan kunnen doen. U zult zelf kunnen constateren dat het toestel in volledige toestel verkeert. Ik kan u met 100% zekerheid toezeggen dat het splinternieuw is, de medewerkster aan de telefoon kon dat naar simpelweg niet doen omdat zij het reparatieproces niet in beheer heeft. Dit is vanuit de winkel gebeurd en zowel Vodafone als HTC heeft alles gedaan om u een uitstekende service te verlenen. Ik begrijp dat u voortdurend van het meest negatieve uitgaat, u maakt het ons niet makkelijker om u van dienst te zijn. Uw brief zien we dan ook in vertrouwen tegemoet.
U schrijft een aangetekende brief naar vodafone waarin in u stelt dat u een ondeugdelijk product heeft geleverd gekregen. U stelt tevens dat het product inmiddels verschillende malen is repareerd zonder het voor u aanvaardbare resultaat. Daardoor heeft verkoper niet voldaan aan zijn wettelijke verplichting een deugdelijk product te leveren. Als gevolg van uw wettelijke recht zoals vastgelegd in artikel 7:22 BW ontbindt u dientengevolge de overeenkomst en stelt u vodafone in staat binnen 30 dagen het geld op uw rekening terug te storten of contant in de winkel uit te betalen. Tevens stelt u als deze termijn wordt overschreden u zich het recht voorhoudt incasso procedure op te starten en de kosten daarvoor op rekening van Vodafone zullen komen.Poppy09 schreef:@sintnagn: ik heb precies hetzelfde probleem!
beetje brutaal? zeg maar gerust super brutaalPoppy09 schreef:Nou Mousy, ik begrijp dat je dat al die keren hebt geloofd. Ik kreeg net deze e-mail van de Vodafone winkel bij mij in de buurt, en ze lijken mij op het hart te drukken dat het toestel echt echt echt nieuw is.
Ik vind het zelfs een beetje brutaal overkomen. Of zie ik dat verkeerd?Dat u zonder een nieuwe verpakking niet gelooft dat het een nieuw toestel betreft is voor ons niet een situatie waar we iets aan kunnen doen. U zult zelf kunnen constateren dat het toestel in volledige toestel verkeert. Ik kan u met 100% zekerheid toezeggen dat het splinternieuw is, de medewerkster aan de telefoon kon dat naar simpelweg niet doen omdat zij het reparatieproces niet in beheer heeft. Dit is vanuit de winkel gebeurd en zowel Vodafone als HTC heeft alles gedaan om u een uitstekende service te verlenen. Ik begrijp dat u voortdurend van het meest negatieve uitgaat, u maakt het ons niet makkelijker om u van dienst te zijn. Uw brief zien we dan ook in vertrouwen tegemoet.