Situatie sinds 1.5jaar: nieuwe hoofd, nagenoeg maandelijks gesprekken met verslagen waar je het zuur omhoog komt - ik voelde mij geregeld als een idioot benadert, daarbij, flauwe opmerkingen, zij bepaald en ik moet dan maar doen enz.,
Gisteren opnieuw gesprek, aangegeven dat ik me gepest voel en dat ik niet meer in zal gaan met de voorstellen die er zijn. Kreeg te horen dat ik er sowieso nooit ben meegegaan in haar voorstellen en domweg nergens in functioneer (in het kort),
Ik kreeg een voorstel voor een beeindigingsovereenkomst aangeboden. Een beeindigingsovereenkomst vindt ik op zich niet zo erg, aangezien mij de hele situatie al maanden op de maag ligt en er domweg geen klik is met het hoofd (na mijn mening een overpresteerder die bijna overal de vingers in de pap moet hebben).
Het voorstel is echter zo, dat ik niet weet of ik er om mag lachen, janken of dat ik het als een belediging moet opvatten.
Uit dienst met 01.04.2012 (over 2wkn), 2 maandsalarissen schadeloosstelling, vakantieuren worden beschouwt als opgenomen.
Ligt het aan mij of beschouwen zij mij echt als een idioot