LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TROS werft steunleden met halve waarheid

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
ringelenstein

TROS werft steunleden met halve waarheid

Ongelezen bericht door ringelenstein »

Bij de K3 concerten in Ahoy stond de Tros er tientjes/steunleden te werven. Voor 6 euro een leuk cadeautje. Echter: wat vertelden de dames achter de balie aan mensen voor me... "eenmalig betaalt u 6 euro als steunlid van de tros zodat we onze programma's kunnen blijven maken".

Maar niet wat ergens wel op het formulier stond... "en vanaf 2013 voor 5,95 per jaar". Verbaast wel dat een Tros die Radar maakt op deze wijze mensen lid maakt. Leuke actie op zich, en leuke cadeau'tjes. Maar de halve waarheid is niet de hele!

JD2

Re: TROS werft steunleden met halve waarheid

Ongelezen bericht door JD2 »

Het jaar erop krijgt U geen cadeautje, dus daarom geeft de TROS U vanaf 2013 korting op het steunlidmaatschap. Mooi toch?

klaas1978

Ongelezen bericht door klaas1978 »

Lijkt me vrij logisch dat je jaarlijkse contributie moet betalen. Wat had je dan gedacht?

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

ringelenstein schreef:Bij de K3 concerten in Ahoy stond de Tros er tientjes/steunleden te werven. Voor 6 euro een leuk cadeautje. Echter: wat vertelden de dames achter de balie aan mensen voor me... "eenmalig betaalt u 6 euro als steunlid van de tros zodat we onze programma's kunnen blijven maken".

Maar niet wat ergens wel op het formulier stond... "en vanaf 2013 voor 5,95 per jaar". Verbaast wel dat een Tros die Radar maakt op deze wijze mensen lid maakt. Leuke actie op zich, en leuke cadeau'tjes. Maar de halve waarheid is niet de hele!
U begrijpt het concept "lid zijn van een vereniging" niet?

sonja1977

Ongelezen bericht door sonja1977 »

Vorig jaar op de Huishoudbeurs ook meegedaan aan zo'n actie. Voor mn neefje een leuke Bumba voor € 6,- gekocht. Bij thuiskomst gelijk per mail opgezegd voor het jaar erna. Niks aan de hand; netjes bevestiging en ik heb hen gesteund voor een jaar en zij hebben mij een leuk cadeautje gegeven dat in de winkel vele malen duurder geweest zou zijn. Tegenwoordig werkt het overal met dit soort dingen. Zelf een notitie van maken en tijdig opzeggen (zwart op wit).

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Dat is het, gewoon even ietsje slimmer zijn dat het bedrijf dat de aanbieding doet, dan pak je ze het beste terug.

Gesloten