| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Niet bereikbaar en slechte verbinding Hollandsnieuwe :(
Niet bereikbaar en slechte verbinding Hollandsnieuwe :(
Ben niet te spreken over de telefoonverbindingen van Hollandsnieuwe. Ik ben niet bereikbaar voor mijn contacten, na afloop ook geen voicemail of een bericht op het toestel dat ik gebeld ben. De mensen (verschillende en niet altijd, dus na 3 keer ineens wel en dan verplaatst het toestel zich niet) krijgen een ingesprekstoon of een engelse tekst dat het nummer niet bestaat!!!???. Ook wanneer er verbinding is gaat het hakkelend als er teruggesproken wordt en dan valt de andere kant weg.... Erg lastig, gaf eerst de schuld aan de Samsung Galaxy Ace maar mijn vrouw heeft een zelfde toestel maar dan met T-mobiel en die heeft nergens last van...
Zijn deze problemen bekend??? Want het niet bereikbaar zijn en geen goede verbinding hebben is niet fijn als je mobiel wilt zijn! En dan duurt 2 jaar nog heel heel lang ;(
RoPo, Renkum.
Zijn deze problemen bekend??? Want het niet bereikbaar zijn en geen goede verbinding hebben is niet fijn als je mobiel wilt zijn! En dan duurt 2 jaar nog heel heel lang ;(
RoPo, Renkum.
-
hollandsnieuwe
- verified
- Contacteer:
Re: Niet bereikbaar en slechte verbinding Hollandsnieuwe :(
Beste RoPo,
Deze klachten kunnen met een groot aantal oorzaken te maken hebben. Kun je ons je contactgegevens toesturen zodat we samen kunnen kijken waar de oplossing ligt?
Vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
Deze klachten kunnen met een groot aantal oorzaken te maken hebben. Kun je ons je contactgegevens toesturen zodat we samen kunnen kijken waar de oplossing ligt?
Vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
Is iemand met een Vodafone abonnement wel goed bereikbaar opdezelfde locaties?
-
Ex-beheerder
Na aanschaf van de derde smartphone bleek het gewoon aan de slechte verbindingen van Hollandsnieuwe te liggen. Zelfde klachten, onbereikbaar, slecht verstaanbaar, SMS berichten die lang wegblijven tot aan het niet vermelden van gemiste oproepen.
En dan te bedenken dat ik in een flat woon waar op het dak vijf ( ja, vijf!!) UMTS masten staan, dan zou je dus perfecte ontvangst verwachten. Maar niet bij Hollandsnieuwe...is gewoon altijd bagger en normaal mobiel telefoonverkeer is niet mogelijk. Gelukkig heb ik ook nog een T-mobile abo, die wel perfect werkt en ik word weer, lekker ouderwets, op mijn vaste telefoon gebeld, want dan ben ik tenminste bereikbaar.
Zucht...nog een paar maanden, dan ben ik van die baggerzooi Hollandsnieuwe af.
En dan te bedenken dat ik in een flat woon waar op het dak vijf ( ja, vijf!!) UMTS masten staan, dan zou je dus perfecte ontvangst verwachten. Maar niet bij Hollandsnieuwe...is gewoon altijd bagger en normaal mobiel telefoonverkeer is niet mogelijk. Gelukkig heb ik ook nog een T-mobile abo, die wel perfect werkt en ik word weer, lekker ouderwets, op mijn vaste telefoon gebeld, want dan ben ik tenminste bereikbaar.
Zucht...nog een paar maanden, dan ben ik van die baggerzooi Hollandsnieuwe af.
-
Ex-beheerder
Heb hiervoor Vodafone gehad, nooit problemen en bij HN bijna altijd problemen op dezelfde lokatie.GJvdZ schreef:Is iemand met een Vodafone abonnement wel goed bereikbaar opdezelfde locaties?
-
MAXIEM
Ex-beheerder
Je schrijft:
Maxiem.
Je schrijft:
Ik was vanmiddag bij een bijeenkomst op de BiB over communicatie. De opkomst was zo rond de 50 man/vrouw. Verschillende deelnemers klaagden steen en been over Hollandsnieuwe en opmerkelijk was, dat zij dezelfde ervaring hadden. Het is toch wel heel vreemd, dat de dienst zo kan verschillen. Per slot valt HN onder de paraplu van Vodafoon. Echt onbegrijpelijk!Heb hiervoor Vodafone gehad, nooit problemen en bij HN bijna altijd problemen op dezelfde lokatie.
Maxiem.
-
Ex-beheerder
Ik zal het nog een keer uitleggen, zoals het mij verteld is:
Hollandsnieuwe koopt voor een lage prijs de overcapaciteit in van moederbedrijf Vodafone. De overcapaciteit is die ruimte, welke als extra marge beschikbaar is voor de afnemers van Vodafone. Zo lang deze overcapaciteit niet nodig is voor de afnemers van Vodafone is de verbinding van Hollandsnieuwe gewoon goed. Echter op het moment dat de afnemers van Vodafone meer gaan bellen ( je merkt dat direct tijdens de piekuren) dan wordt de capaciteit van Hollandsnieuwe dichtgedraaid ten faveure van de Vodafone afnemers en ben je dus als afnemer van Hollandsnieuwe niet of slecht bereikbaar. Dus tijdens normale en daluren is de verbinding goed, maar als er veel Vodafone gebruikers de capaciteit nodig hebben dan ben je dus het haasje bij Hollandsnieuwe. Alleen dat vertellen ze nergens op de website of bij de voorwaarden. Feitelijk leveren ze dus een wanprestatie tijdens bepaalde uren, alleen dat is slecht aantoonbaar door de gebruiker van Hollandsnieuwe, ondat je pas achteraf hoort dat mensen je probeerden te bereiken en alleen maar een boodschap te horen kregen, dat deze lijn niet beschikbaar is, probeer het op een ander tijdstip. En dat doen ze dan ook of op een andere manier.
Daarom als ze al verbetering brengen bij de klantenservice blijft het gewoon een baggerbedrijf met baggerverbindingen en ontkennen noch bevestigen zij bovenstaand verhaal. Vreemd he!
Hollandsnieuwe koopt voor een lage prijs de overcapaciteit in van moederbedrijf Vodafone. De overcapaciteit is die ruimte, welke als extra marge beschikbaar is voor de afnemers van Vodafone. Zo lang deze overcapaciteit niet nodig is voor de afnemers van Vodafone is de verbinding van Hollandsnieuwe gewoon goed. Echter op het moment dat de afnemers van Vodafone meer gaan bellen ( je merkt dat direct tijdens de piekuren) dan wordt de capaciteit van Hollandsnieuwe dichtgedraaid ten faveure van de Vodafone afnemers en ben je dus als afnemer van Hollandsnieuwe niet of slecht bereikbaar. Dus tijdens normale en daluren is de verbinding goed, maar als er veel Vodafone gebruikers de capaciteit nodig hebben dan ben je dus het haasje bij Hollandsnieuwe. Alleen dat vertellen ze nergens op de website of bij de voorwaarden. Feitelijk leveren ze dus een wanprestatie tijdens bepaalde uren, alleen dat is slecht aantoonbaar door de gebruiker van Hollandsnieuwe, ondat je pas achteraf hoort dat mensen je probeerden te bereiken en alleen maar een boodschap te horen kregen, dat deze lijn niet beschikbaar is, probeer het op een ander tijdstip. En dat doen ze dan ook of op een andere manier.
Daarom als ze al verbetering brengen bij de klantenservice blijft het gewoon een baggerbedrijf met baggerverbindingen en ontkennen noch bevestigen zij bovenstaand verhaal. Vreemd he!
-
MAXIEM
Ex-beheerder
Je schrijft:
Maxiem.
Je schrijft:
Het klinkt plausibel, maar ik moet eerst beter gaan onderzoeken hoe de vork werkelijk aan de steel zit, zodat ik over drie weken beslagen ten ijs kom.Hollandsnieuwe koopt [...]doen ze dan ook of op een andere manier.
Maxiem.