LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Starguide!
Starguide!
Hallo,
Ik heb mijn vorig jaar aangemeld bij dit bureau omdat ik graag het modellen wereldje in wou.
Aanmelden had ik gedaan en een portfolio aangemaakt toen werd ik uit genodigd voor een auditie.
Daar heb ik me toen weer voor af gemeld omdat ik niet kon op die datum.
Na een tijdje twijfelen heb ik daar me abbonement opgezegd en ik werd uit het systeem verwijdert.
Ik denk dat dat rond november 2010 was.
Nu keek ik net op me rekening zie ik tot mijn grote verbazing dat ze er gewoon nog voor een jaar geld hebben afgeschreven. En het gaat om een bedrag van €50.
Hebben meer mensen ervaring met dit bedrijf? dan zou ik graag willen weten hoe jullie dit hebben opgelost.
Ik heb geen bewijs meer van afmelding enzo.
Hier baal ik echt van ik hoop niet dat meer mensen zijn opgelicht maar mocht dat wel zo zijn, wil ik graag actie onder nemen tegen deze mensen van starguide.
Hoop snel van jullie te horen
Ik heb mijn vorig jaar aangemeld bij dit bureau omdat ik graag het modellen wereldje in wou.
Aanmelden had ik gedaan en een portfolio aangemaakt toen werd ik uit genodigd voor een auditie.
Daar heb ik me toen weer voor af gemeld omdat ik niet kon op die datum.
Na een tijdje twijfelen heb ik daar me abbonement opgezegd en ik werd uit het systeem verwijdert.
Ik denk dat dat rond november 2010 was.
Nu keek ik net op me rekening zie ik tot mijn grote verbazing dat ze er gewoon nog voor een jaar geld hebben afgeschreven. En het gaat om een bedrag van €50.
Hebben meer mensen ervaring met dit bedrijf? dan zou ik graag willen weten hoe jullie dit hebben opgelost.
Ik heb geen bewijs meer van afmelding enzo.
Hier baal ik echt van ik hoop niet dat meer mensen zijn opgelicht maar mocht dat wel zo zijn, wil ik graag actie onder nemen tegen deze mensen van starguide.
Hoop snel van jullie te horen
Re: Starguide!
Hoezo opgelicht? Heb je al contact opgenomen met Starguide zelf en nagevraagd wat de reden is van deze afschrijving?
Nee maar ik heb toen een bevesteging gehad van afmelding en dat ik niks meer hoefde te betalen.
En nu word er wel weer voor een jaar geld afgeschreven.
Dan lijkt me de eerste stap om opheldering te vragen. Misschien is er gewoon iets misgegaan in de administratie. Als je echt zeker weet dat je niets meer verschuldigd bent kan je het bedrag ook laten storneren. Stond er op de bevestiging per welke datum je contract beeidigd is?Nee maar ik heb toen een bevesteging gehad van afmelding en dat ik niks meer hoefde te betalen.
Overigens moet je oppassen met iets oplichting te noemen. Voor zover te oordelen op basis van de door jou verstrekte gegevens is hier geen sprake van.
Zie: http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... =starguide
Daarin tips hoe te handelen.
Daarin tips hoe te handelen.
-
- Contacteer:
Er is al een topic over dit 'bedrijf'.
Gebruik even de zoekfunctie - dan zie je hoe ze handelen - en ook meer tips over wat je kan doen.
Even heel simpel - heb je ze een machtiging gegeven?
Nee? Dan naar de bank, en bedrag terug laten halen (storneren) en melden dat ze geen machtiging hebben.
Heb je de bevestiging nog van opzeggen? Print die uit, en neem hem mee - daarmee kan je al direct bij de bank aangeven dat er geen oveeenkomst (meer) is en dus zowiezo geen incassomachtiging aanwezig kan zijn.
Als je er toch bent, laat een selectieve blokkade op starguide aanbrengen.
Alvast de topics waarin ze genoemd worden:
#1 http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 6&t=104200
#2 http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 36&t=64997
#3 http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 36&t=81167
#4 http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 36&t=74893
#5 http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=1&t=21403
Er zullen er meer zijn - maar ja.
Je zult ook zien dat dit al jaren aan de gang is - en mensen nog steeds genept worden door deze club.
Gebruik even de zoekfunctie - dan zie je hoe ze handelen - en ook meer tips over wat je kan doen.
Even heel simpel - heb je ze een machtiging gegeven?
Nee? Dan naar de bank, en bedrag terug laten halen (storneren) en melden dat ze geen machtiging hebben.
Heb je de bevestiging nog van opzeggen? Print die uit, en neem hem mee - daarmee kan je al direct bij de bank aangeven dat er geen oveeenkomst (meer) is en dus zowiezo geen incassomachtiging aanwezig kan zijn.
Als je er toch bent, laat een selectieve blokkade op starguide aanbrengen.
Alvast de topics waarin ze genoemd worden:
#1 http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 6&t=104200
#2 http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 36&t=64997
#3 http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 36&t=81167
#4 http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 36&t=74893
#5 http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=1&t=21403
Er zullen er meer zijn - maar ja.
Je zult ook zien dat dit al jaren aan de gang is - en mensen nog steeds genept worden door deze club.
-
Hallo,
Ook ik heb mij aangemeld bij Starguide. Het zag er professioneel en betrouwbaar uit. Ik heb een portfolio aangemaakt en werd enkele dagen daarna gebeld door starguide. Dat ik veel ervaring heb en ze me graag willen ontmoeten tijdens een van de acteursaudities. Erg leuk, maar op dat moment was ik druk bezig met andere audities dus vroeg ze zelf aan mij of ze over 2 weken terug kon bellen. Prima.
Dan gebeurd er iets dat haast geen toeval meer is. Ik ga stappen in mijn woonplaats en word aangesproken door een vrouw. Of ik Eva ben en of ik me heb aangemeld op starguide. Ik zeg volmondig ja en vertel er ook nog vrolijk bij dat ze me hebben gebeld. De vrouw zegt 'ik heb jou dinsdag gebeld'. Ik kijk haar verbaasd aan, met de vraag wat ze hier doet. Ze waarchuwt me dat ik geen volwaardig lid moet worden en dat het oplichters zijn, kijk maar op interet. Dan verdwijnt ze..
Ik mag wel stellen dat ik erg veel geluk heb gehad, want als ik al deze verhalen lees schrik ik hier erg van.
Veel succes voor de mensen die nog worstelen met starguide, hopelijk wordt het allemaal opgelost en wordt de organisatie opgedoekt.
Ook ik heb mij aangemeld bij Starguide. Het zag er professioneel en betrouwbaar uit. Ik heb een portfolio aangemaakt en werd enkele dagen daarna gebeld door starguide. Dat ik veel ervaring heb en ze me graag willen ontmoeten tijdens een van de acteursaudities. Erg leuk, maar op dat moment was ik druk bezig met andere audities dus vroeg ze zelf aan mij of ze over 2 weken terug kon bellen. Prima.
Dan gebeurd er iets dat haast geen toeval meer is. Ik ga stappen in mijn woonplaats en word aangesproken door een vrouw. Of ik Eva ben en of ik me heb aangemeld op starguide. Ik zeg volmondig ja en vertel er ook nog vrolijk bij dat ze me hebben gebeld. De vrouw zegt 'ik heb jou dinsdag gebeld'. Ik kijk haar verbaasd aan, met de vraag wat ze hier doet. Ze waarchuwt me dat ik geen volwaardig lid moet worden en dat het oplichters zijn, kijk maar op interet. Dan verdwijnt ze..
Ik mag wel stellen dat ik erg veel geluk heb gehad, want als ik al deze verhalen lees schrik ik hier erg van.
Veel succes voor de mensen die nog worstelen met starguide, hopelijk wordt het allemaal opgelost en wordt de organisatie opgedoekt.
Beste mensen,
Wat vervelend allemaal om te horen dat jullie ontevreden zijn over de diensten van Starguide. Mochten er nog klachten zijn, dan kan je het beste mailen naar: [email protected]
Dan zullen de medewerkers er alles aan doen om deze te verhelpen.
Met vriendelijke groet,
Starguide
Wat vervelend allemaal om te horen dat jullie ontevreden zijn over de diensten van Starguide. Mochten er nog klachten zijn, dan kan je het beste mailen naar: [email protected]
Dan zullen de medewerkers er alles aan doen om deze te verhelpen.
Met vriendelijke groet,
Starguide
EvavanBoxtel
Ik heb je bericht tenminste 2 keer moeten lezen, omdat ik het niet geloofde. Maar ik ga er altijd vanuit dat de reakties die hier geplaatst worden op waarheid berusten. Echt ongelooflijk!!! En dan de gutz om hier nog aan damage control te durven doen door dit bedrijfje, wederom ongelooflijk!!! Ik verbaas me nergens meer over.
Maxiem.
Ik heb je bericht tenminste 2 keer moeten lezen, omdat ik het niet geloofde. Maar ik ga er altijd vanuit dat de reakties die hier geplaatst worden op waarheid berusten. Echt ongelooflijk!!! En dan de gutz om hier nog aan damage control te durven doen door dit bedrijfje, wederom ongelooflijk!!! Ik verbaas me nergens meer over.
Maxiem.
-
- Contacteer:
Zo`n 30 verschillende klachten..eli999 schreef:Beste mensen,
Blijven incasseren zelfs NA bevestiging van opzeggen..
En kleine meisjes voor gratis (wat beweerd word) laten betalen...
Mag ik dit zeer sterk in twijffel trekken of jullie wel te goeder trouw zijn....
Beste Guardian,
Jammer dat je er aan twijfelt, of wij ter goede trouw handelen.
Email ons ajb op [email protected] zodat we je mogelijke probleem kunnen verhelpen.
Mvgr starguide
Jammer dat je er aan twijfelt, of wij ter goede trouw handelen.
Email ons ajb op [email protected] zodat we je mogelijke probleem kunnen verhelpen.
Mvgr starguide
MAXIEM schreef:EvavanBoxtel
Maxiem.
Goedemiddag Maxiem,
We proberen er natuurlijk alles aan te doen om als bedrijf mogelijke klachten uit de wereld te helpen. ik zou zeggen heb je zelf een eventuele klacht over ons, mail ons dan en we zullen er dan alles aan doen om je zo goed mogelijk van dienst te zijn!
Zolang wij via de mail geen klachten ontvangen kunnen we ook niet een mogelijke oplossing voor een mogelijke klacht vinden.
Met vriendelijke groet,
[email protected]
-
- Contacteer:
@ starguide:
die twijfel is m.i. gegrond - zie mijn bijdrage hierboven van 29 nov 2011 11:28.
Dat zijn slechts een handvol topics - daar een afdeling met nog een aantal gesloten is.
Omdat ALLE verhalen nagenoeg identiek zijn, durf ik te rustig aan jullie 'goede bedoelingen' te twijffelen.
Maar, goed, bewijs maar door al die mensen die genept zijn, en waar jullie onterecht van geincasseerd hebben schadeloos te stellen - en vanaf nu niet meer "gratis" zaken weg te geven waar 'slechts' 125 euro voor betaald moet worden. (en zoek anders de definitie van gratis eens op)
En vraag de mensen die schadeloos gesteld zijn dit dan ook hier te melden.
Pas dan zal mijn twijfel verdwijnen - maar tot die tijd ligt de bal bij starguide om te bewijzen dat ik ongelijk heb.
die twijfel is m.i. gegrond - zie mijn bijdrage hierboven van 29 nov 2011 11:28.
Dat zijn slechts een handvol topics - daar een afdeling met nog een aantal gesloten is.
Omdat ALLE verhalen nagenoeg identiek zijn, durf ik te rustig aan jullie 'goede bedoelingen' te twijffelen.
Maar, goed, bewijs maar door al die mensen die genept zijn, en waar jullie onterecht van geincasseerd hebben schadeloos te stellen - en vanaf nu niet meer "gratis" zaken weg te geven waar 'slechts' 125 euro voor betaald moet worden. (en zoek anders de definitie van gratis eens op)
En vraag de mensen die schadeloos gesteld zijn dit dan ook hier te melden.
Pas dan zal mijn twijfel verdwijnen - maar tot die tijd ligt de bal bij starguide om te bewijzen dat ik ongelijk heb.
eli999
Met vriendelijke groet, Maxiem.
Ik denk niet dat je goed begrijp hoe het werkt op een forum. Op dit forum plaatsen TS'ers berichten die meestal een probleem of een klacht inhouden. Dan zijn er ook een aantal (vaste) respondenten, die zelf uiteraard geen probleem hebben met het bedrijf ter zake, maar die TS'ers helpen het probleem op te lossen vanuit hun expertise. Soms doen ze dat middels een goed advies en vaak doen ze dat ook indirekt, door bijvoorbeeld een reaktie van het betreffende bedrijf uit te lokken middels een pittige opmerking. Gezien jouw reaktie is dat dus hier gelukt en daar gaat het om. Ik zou zeggen: nu nog even het probleem van Eva oplossen die niet gediend is van een "cold calling-ontmoeting" tijdens het gezellig stappen!Je schrijft:
Goedemiddag Maxiem,
We proberen er natuurlijk alles aan te doen om als bedrijf mogelijke klachten uit de wereld te helpen. ik zou zeggen heb je zelf een eventuele klacht over ons, mail ons dan en we zullen er dan alles aan doen om je zo goed mogelijk van dienst te zijn!
Zolang wij via de mail geen klachten ontvangen kunnen we ook niet een mogelijke oplossing voor een mogelijke klacht vinden.
Met vriendelijke groet,
[email protected]
Met vriendelijke groet, Maxiem.
-
WEES GEWAARSCHUWD VOOR STARGUIDE!!!!!!
TRAP ER NIET IN.
ik probeer al meer dan een jaar mijn geld terug te krijgen. Telefoon beantwoorden ze niet, via de email laten ze weten dat ik het via mijn bank moet terughalen. En dan lees ik dit forum en dan doen ze net of het een normaal net bedrijf is. Het is echt triest dat er mensen zijn die geld willen aftroggelen van onwetende mensen onder valse voorwendselen.
Als ze ballen hebben dan nemen ze de telefoon op en betalen ze mijn geld terug!
KORTOM TRAP ER NIET IN.
TRAP ER NIET IN.
ik probeer al meer dan een jaar mijn geld terug te krijgen. Telefoon beantwoorden ze niet, via de email laten ze weten dat ik het via mijn bank moet terughalen. En dan lees ik dit forum en dan doen ze net of het een normaal net bedrijf is. Het is echt triest dat er mensen zijn die geld willen aftroggelen van onwetende mensen onder valse voorwendselen.
Als ze ballen hebben dan nemen ze de telefoon op en betalen ze mijn geld terug!
KORTOM TRAP ER NIET IN.
h.schuurman
Is er sprake (geweest) van een automatische incasso?
(de vraag is alleen relevant als het niet meer dan 13 maanden geleden is)
Maxiem.
Is er sprake (geweest) van een automatische incasso?
(de vraag is alleen relevant als het niet meer dan 13 maanden geleden is)
Maxiem.
Beste mensen,
ik ben er ook al de dupe van. Ik heb inmiddels aangifte gedaan. bij de Politie van oplichting. LET OP!!! Ze zijn onder de zoveelste naam verder gegaan. Ze heten voortaan CASTING KOMPAS.
Laat je er niet mee in!!!
ik ben er ook al de dupe van. Ik heb inmiddels aangifte gedaan. bij de Politie van oplichting. LET OP!!! Ze zijn onder de zoveelste naam verder gegaan. Ze heten voortaan CASTING KOMPAS.
Dat wordt al jaaaaren geschreven....en amper gelezen blijkbaar, omdat jij er ook bent ingetuind.
Dat wordt al jaaaaren geschreven....en amper gelezen blijkbaar, omdat jij er ook bent ingetuind.
Ja helaas wel te laat gezien dat het niet klopt bij dat bedrijf.