LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] [TMOBILE PREPAID]Belgegevens niet in kunnen zien

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
jeroeningen

[TMOBILE PREPAID]Belgegevens niet in kunnen zien

Ongelezen bericht door jeroeningen »

De uitzending van Radar enige weken geleden over klanten van T-Mobile waarbij belminuten vervielen zette mij aan het denken.

Als klant van T-Mobile prepaid kan ik mijn belgegevens niet inzien. In theorie kan T-Mobile mijn belminuten laten vervallen zonder dat het mij snel zal opvallen. Dat frustreerde mij een beetje en heb contact gezocht met T-Mobile klantenservice.
T-Mobile klantenservice gaf aan dat zij om privacy-redenen mijn belgegevens niet mogen tonen. Het betreft immers prepaid.

Dat leek mij een redelijk legitieme uitleg, maar toen ik net opgehangen had realiseerde ik mij dat ik als prepaid-klant wel geregistreerd ben bij T-Mobile.

Nu vind ik de uitleg ineens behoorlijk krom. Ik mag mij wel als klant registreren, maar om privacy-redenen mag ik mijn eigen belgegevens niet inzien. Nu snap ik er niks meer van.

Ik heb sterk het vermoeden dat T-Mobile simpelweg om wat voor reden dan ook geen zin in heeft om mij belgegevens te tonen en zich verschuilt achter een wetgeving. Al is me niet duidelijk welke wetgeving dat is.

Voordat ik weer contact opneem met T-Mobile en me het bos weer laat insturen met een smoesje vraag ik het hier even. Wie kan me uitleggen hoe het zit? Waarom mag ik me wel registreren als klant, maar niet mijn eigen belgegevens inzien?

olaf79

Re: [TMOBILE PREPAID]Belgegevens niet in kunnen zien

Ongelezen bericht door olaf79 »

Complete onzin van T-mobile natuurlijk. Uiteraard heeft u het recht uw belgegevens in te zien. U moet immers kunnen controleren of het klopt wat tmobile allemaal uitspookt.

Gesloten