LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] OV Card Connexxion
OV Card Connexxion
Mijn vrouw reist regelmatig met de ov card met de Connexxion. Het gebeurt regelmatig dat er op het transactieoverzicht verkeerde halte''s staan( verder bij het uitchecken of eerder bij het inchecken , maar nooit later............!!!!!) Ook verkeerde bedragen bij regelmatige ritten BV altijd € 1,14 , maar ineens een keer€ 1,29 oid. De laatste paar maanden meer dan 10 maal gebeurt. Declareren is het probleem niet. Alles wordt teruggestort , maar het is en blijft irriant. Het gaat niet om grote bedragen, maar toch € 0,10 op een rit van € 1 is toch 10% Met andere vervoerders hebben we dit probleem niet ( GVB,HTM, NS, Arriva. Veolia) meer ervaring hebben we niet. Is dit een herkenbaar probleem?????
Re: OV Card Connexxion
Heel herkenbaar.
Ik heb een paar keer een nieuwe OV C/K gehad, en met allen heb ik het probleem gehad dat ze na enkele dagen geblokkeerd werden omwille de reden dat 'er gesjoemeld is met het saldo'.
Nu weet ik dat er mogelijkheden zijn om het saldo aan te passen, maar het is nou niet bepaald terecht om aan te nemen dat iedereen die een anonieme OV C/K heeft daarmee gaat sjoemelen. Ik heb een enorm probleem met het begrip 'big brother is watching you', beter uit te leggen als -> ik vind niet dat de overheid en/of de NS/ProRail hoeft te weten waar ik ga en sta met het OV.
Heb nu ook een anonieme OV C/K en ook hier zie ik dat er haltes op staan in o.a. Den Haag en Rotterdam.
--> Ik woon in Hengelo (Overijssel) en gebruik hoofdzakelijk de OV C/K hier in de regio. Als ik verder weg moet, pak ik de auto.
De vervoerder stelt dat ik verkeerd gekeken heb, een andere woordvoerster (telefonische helpdesk) stelt dat ik wel degelijk daar ben geweest. Jaaaaaja ..
Als consument heb je dus nooit gelijk.
Mijn advies: dan maar wat meer betalen, maar laat die OV C/K maar links liggen..
Ik heb een paar keer een nieuwe OV C/K gehad, en met allen heb ik het probleem gehad dat ze na enkele dagen geblokkeerd werden omwille de reden dat 'er gesjoemeld is met het saldo'.
Nu weet ik dat er mogelijkheden zijn om het saldo aan te passen, maar het is nou niet bepaald terecht om aan te nemen dat iedereen die een anonieme OV C/K heeft daarmee gaat sjoemelen. Ik heb een enorm probleem met het begrip 'big brother is watching you', beter uit te leggen als -> ik vind niet dat de overheid en/of de NS/ProRail hoeft te weten waar ik ga en sta met het OV.
Heb nu ook een anonieme OV C/K en ook hier zie ik dat er haltes op staan in o.a. Den Haag en Rotterdam.
--> Ik woon in Hengelo (Overijssel) en gebruik hoofdzakelijk de OV C/K hier in de regio. Als ik verder weg moet, pak ik de auto.
De vervoerder stelt dat ik verkeerd gekeken heb, een andere woordvoerster (telefonische helpdesk) stelt dat ik wel degelijk daar ben geweest. Jaaaaaja ..
Als consument heb je dus nooit gelijk.
Mijn advies: dan maar wat meer betalen, maar laat die OV C/K maar links liggen..