LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MB Venstertechniek & KTN (nu failliet)

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
rzwarts

MB Venstertechniek & KTN (nu failliet)

Ongelezen bericht door rzwarts »

Hoi,

Wie heeft zaken gedaan met (of doet nu zaken met) KTN en hun leverancier MB Venstertechniek ?

Aangezien KTN sinds 3 februari failliet is verklaard zijn wij middels een overeenkomst aangewezen op de leverancier van KTN (MB Venstertechniek Nederland te WENUM WIESEL).

Helaas laat deze ook weinig van zich horen wat ons vermoeden tot nog een faillisement verstevigd...

Iemand ervaring ???

Hartog

Re: MB Venstertechniek & KTN (nu failliet)

Ongelezen bericht door Hartog »

KTN heb ik al meer hier op forum gezet, doe hier geen zaken mee!!!!
KTN levert slecht werk of ze doen helemaal niets, als je je aanbetaling heb gedaan groetjes GERDA

m schrama

Ongelezen bericht door m schrama »

hallo,
heb u bericht gelezen over ktn.
Leest u mijn bericht zeer goed en mail mij evt.

groetjes marcel

Hartog

Ongelezen bericht door Hartog »

is die ktn nu failliet, ik ben poosje geleden wezen kijken met mijn echtgenoot en de zaak zit er nog wel (in Barendrecht) is wel al 2 maanden geleden maar ik hoop dat die hr visscher zijn praktijken niet ergens anders doorzet, ook bij het progamma van rtl 4 woonbrigade werd aandacht besteed aan deze firma een meneer was voor flink opgelicht, voor ons was het geen groot bedrag, ik hoop zo ontzettend dat die hr Visscher gepakt word

Gesloten