LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollandsnieuwe onbereikbaar, slechte service + slecht bereik

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Camaleoa

Hollandsnieuwe onbereikbaar, slechte service + slecht bereik

Ongelezen bericht door Camaleoa »

Ook ik heb sinds januari een abonnement bij Hollandsnieuwe en ben daar niet blij mee:

- In heel de maand februari viel mijn bereik om de 5 minuten weg. Hierover heb ik hen gemaild, waarop zij antwoordden: Kun je even alle telefoonnummers en tijdstippen geven van alle sms-jes en telefoontjes die niet aankwamen, dan kunnen we je pas helpen.
Hoe moet ik nou weten wie mij heeft geprobeerd te bereiken? Ik heb enkele kunnen achterhalen en doorgegeven, maar het werd niet opgelost. Laat tot geen reacties van hollandsnieuwe per mail.

- Ik heb een bericht achtergelaten om door hun gebeld te worden. Word ik inderdaad op die datum en dat tijdstip teruggebeld, MAAR: Er is niemand aan de lijn en het duurde 20 minuten! Makkelijk zo'n service hoor!

- In Antwerpen had ik ook helemaal geen bereik. Per mail gevraagd of ik wel bereik heb in het buitenland. Want volgens het abbonnement wel. Géén antwoord hierop per mail.

- Ook doet mijn internet het niet.

Vanwege al deze gebreken gevraagd om een vergoeding, want ik heb veel gemiste klanten en dus schade hierdoor opgelopen, maar ook hier geen reactie op gekregen.

Ik had blijkbaar beter moeten weten want: HOE KAN EEN TELEFOONPROVIDER DIE ZELF TELEFONISCH ONBEREIKBAAR IS, NOU GOED ZIJN???

Bij deze hoop ik te voorkomen dat vele anderen een abbonnement bij hollandsnieuwe aanschaffen en schade hierdoor oplopen.

MvG
ir.

hollandsnieuwe
verified
Contacteer:

Re: Hollandsnieuwe onbereikbaar, slechte service + slecht bereik

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste Camaleoa,

Stuur ons in een privebericht even je gegevens dan gaan we direct contact met je opnemen om de problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Camaleoa

Je schrijft:
Ik had blijkbaar beter moeten weten want: HOE KAN EEN TELEFOONPROVIDER DIE ZELF TELEFONISCH ONBEREIKBAAR IS, NOU GOED ZIJN???
Je geeft zelf antwoord op jouw vraag, maar daarmee zijn de problemen nog niet opgelost.

Sterkte, Maxiem

axam

Ongelezen bericht door axam »

Ik heb nog nooit zo'n slecht bedrijf meegemaakt als HN. SLECHT VOOR DE BLOEDDRUK !
Eind jan. aanbieding simkaart + simpel toestelletje besteld.
Binnen 1 week kaart in huis. Na 2 weken nog geen toestel.
Gemailed, want nee telefonisch is alles afgeschermd.
Na 2 dagen bericht moest maar met de pakketdienst bellen.
Geen idee ik zou het nog horen. Na dagen weer gebeld, weer geen idee, moest met supervisor overleggen. Zou terug gebeld worden.
Na 2 dagen weer gebeld gevraagd naar supervisor. Had het te druk ! Ik gevraagd of men gewoon eerlijk kon zeggen of ze wel of niet konden leveren. Geen antwoord. Ook ondertussen div. mailes gestuurd. Gezegd dat ik hier dan verder niet op wilde wachten en simkaart terug wilde sturen. Was ok. Adres in Haarlem opgekregen. Simkaart retour gezonden. Er wordt echter nu wel een maand beltegoed geincasseerd. Dus maar wel bellen mailen bellen en mailen. Geen reactie. Komt deze week ineens toestel binnen. Maar ik heb hier niets meer aan en wil ook beslist nooit meer met HN te maken hebben. Dus gebeld via pakketdienst en gezegd dat ik nu geen 2 dagen meer wil wachten totdat iemand zin heeft om te reageren en dat ze mij niet wijs maken dat ze niet kunnen doorverbinden. Maar dat ging dus "echt"niet.
Konden wel een spoedje aan de klantenservice doorgeven.
Binnen een kwartier een belletje. Hele verhaal vertelt en gezegd dat ik het gewoon die dag opgelost wilde hebben en er een punt achter zetten. Ik ging in de persoonlijke agenda om dezelfde dag nog een mail te ontvangen. Eea moest met hoofdkantoor geregeld worden nl. We zijn nu 2 dagen verder en nog niets gehoord. Weer gebeld met de pakketdienst, maar die kon dus niks, ik wilde niet voor de 20e keer het verhaal weer uit gaan leggen, men heeft voldoende gegevens. Wel inmiddels div. keren aangegeven dat mijn rekening voor incasso geblokkeerd is.
Nog even vodafone klantenservice gebeld, Weten van alle problemen en geven ronduit toe dat het een slecht bedrijf is !

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

axam

Ik kan me levendig voorstellen dat jij de kwaliteit van de dienstverlening van Hollandsnieuwe als buitenproportioneel slecht hebt ervaren, maar daarmee is het probleem niet opgelost. Vaak reageert het webcareteam van dit bedrijf hier wel met een verzoek om persoonlijke gegevens te verstrekken, zodat zij het probleem kunnen gaan oplossen. Naar mijn weten gebruiken ze niet het "excuus" dat het "hoofdkantoor" erbij betrokken moet worden. Neem maar van mij aan, dat dat een flutexcuus is. Persoonlijk heb ik het sterke vermoeden, dat er helemaal geen hoofdkantoor is maar slechts een bureautje waar iemand achter zit die niet mag worden gestoord. Welaan het is dus even afwachten op het berichtje wat het webcareteam hier vrijwel zeker zal gaan plaatsen.

Met vriendelijke groet, Maxiem.

hollandsnieuwe
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste axam,

We hebben inderdaad even je gegevens nodig om na te kunnen zoeken wat er precies aan de hand is. Zodra je ons deze per privebericht toestuurt zullen we direct aan de slag gaan.

Vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

Gesloten