LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] problemen met sams S2 bij Phoneshop en dynafix

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Dianastoop

problemen met sams S2 bij Phoneshop en dynafix

Ongelezen bericht door Dianastoop »

heb op 17 febr. samsung s2 gekregen via phoneshop.nl,na 1 week kwam ik erachter dat headset links het niet deed en rechts wel. Andere headset geprobeerd, hetzelfde probleem. dus moest het aan de aansluiting ervan liggen. Na phoneshop gebeld te hebben moest ik mijn nieuwe mobiel maar opsturen ter reparatie. ivm vakantie was ik blijkbaar 1 dag te laat om voor een nieuwe in aanmerking te komen. er was geen uitzondering mogelijk. Dus ik opgestuurd en na 1 week kwam die retour, maar na luisteren muziek had ik nog steeds hetzelfde probleem. Gebeld met dynafix: was erg veel in toestel vervangen, speaker aansluiting, camera, headset iets op moederboard???????
maar geen geluid. erg bizar dat er zoveel in een nieuw toestel vervangen wordt en nog niet werkt. ze zouden zo'n toestel gewoon retour moeten nemen en mij een nieuwe moeten geven.Nu heb ik hem opnieuw ter reparatie aangeboden, weer kosten gemaakt, die blijk ik dan wel terug te krijgen, maar conform de aankoopvoorwaarden, dat een toestel deugdelijk moet zijn voor wat je koopt is dit duidelijk niet het geval. een beetje service had ik toch wel verwacht. Dus ik krijg straks een 2e, 3e rangs telefoon terug.terwijl ik gewoon een nieuw mobiel aanschaf.Ik wou dat ik hier nooit aan begonnen was, want al die ellende veroorzaakt een hoop stress............
Tegenwoordig heb je als consument niks meer te zeggen en kunnen ze je blijkbaar van alles aansmeren. ik hoop dat er meer mensen deze problemen hebben en kunnen we er iets aan doen.

Dirkie

Re: problemen met sams S2 bij Phoneshop en dynafix

Ongelezen bericht door Dirkie »

Dus ik opgestuurd en na 1 week kwam die retour,
Dat is alvast heel positief. Als ik de meeste berichten hier lees moet je weken wachten voor ze je toestel terugsturen
maar na luisteren muziek had ik nog steeds hetzelfde probleem.
Helaas wordt ook dat veel geschreven
Gebeld met dynafix: was erg veel in toestel vervangen, speaker aansluiting, camera, headset iets op moederboard???????
maar geen geluid. erg bizar dat er zoveel in een nieuw toestel vervangen wordt en nog niet werkt.
Op zich is dat niet zo bizar. De gemiddelde smart phone bestaat niet meer uit losse onderdelen, maar uit losse modules. En dat kan betekenen dat er soms heel veel vervangen wordt voor iets kleins. Ik heb ooit ook een telefoon (een SE C905) onder garantie laten maken. De klacht was dat af en toe de toetsen 7 en 9 het niet goed deden. Op de bon die ik kreeg stond wat allemaal vervangen was. In het kort kwam het er op neer, dat alleen de buitenste behuizing nog origineel was.

jeroenn1991

Ongelezen bericht door jeroenn1991 »

Ik heb vorige week dinsdag een mobiel besteld bij de phoneshop, de volgende dag had ik deze al in huis. Ik begin met het lezen van de gebruiksaanwijzing, en probeer de telefoon op te starten. Maar dat duurde nogal lang, na lang wachten was hij toch opgestart. Hij gaf direct foutmeldingen aan.
Ik kon de telefoon verder wel gebruiken, maar na een half uur liep hij vast, en zo ging dat een paar keer door. Dus ik heb diezelfde dag de phoneshop gemaild over het probleem, en hun raadde me aan om de telefoon via de pc te updaten. Doordat de telefoon regelmatig vast liep duurde het updaten een tijdje, toen het was gelukt ging hij helemaal niet meer aan. Dus ik had weer contact opgenomen met de phoneshop en de medewerkster zei me dat ik de telefoon op moest sturen. Zo gezegd zo gedaan. Ik had erbij gezet dat ik graag mijn geld terug zou krijgen of een nieuwe mobiel. de volgende dag (vrijdag) kreeg ik een telefoontje dat de mobiel was gemaakt en dat hij maandag naar me opgestuurd zou worden. Doordat ik maandags een mailtje stuurde voor meer informatie over de zending, kreeg ik te horen dat hij helemaal niet naar mij opgestuurd zou worden maar dat hij opgestuurd was naar een extern reparatie centrum. Ik heb toen contact opgenomen met de phoneshop en daar werd me vertelt dat hij toch nog problemen had, hierop vertelde ik dat ik graag een nieuwe mobiel wilde krijgen. maar dat was niet mogelijk omdat deze plotseling niet meer in de voorraad was. Ik zou dat volgens hun kunnen checken op de site, ik heb dat direct daarna gecheckt maar op de site staat dat deze mobiel wel degelijk op voorraad is. Ik vroeg daarna of ik mijn geld zou kunnen terug krijgen omdat dit me ook alleen maar geld kost. maar dat is niet mogelijk omdat de mobiel gebruikt is. Ik zei hierop hoe kan ik er anders achter komen dat deze mobiel niet goed is zonder hem te gebruiken. Hierop had de medewerker geen antwoord. hij zei dat ik moest wachten tot hij terug komt en dat kan zeker een week duren. Het liefste zie ik mijn geld terug of een nieuwe mobiel omdat ik de phone shop en die mobiel niet meer vertrouw. Wat moet ik nu doen?

Mousy

Ongelezen bericht door Mousy »

Wat ik gelezen heb op forums zoals deze is dat je pas nadat hij 3x is opgestuurd pas recht heb op een nieuw toestel. En dan moet je nog oppassen ook dat je niet een 2ehands toestel krijgt dat voor nieuw verkocht word.

Poppy09

Ongelezen bericht door Poppy09 »

Maar dan kun je nog niks beginnen. Je moet dat tweedehands toestel accepteren of anders niks..
@Dianastoop : heb je het toestel los gekocht of bij een abonnement?

jeroenn1991

Ongelezen bericht door jeroenn1991 »

Ik heb het toestel los gekocht. Gistere zeide ze me dat het een week zal duren, net werd me vertelt dat het gemiddeld 2 weken duurt. Dus het duurt als maar langer en langer.

Poppy09

Ongelezen bericht door Poppy09 »

@jeroen1991 ik zit ook een samsung galaxy s2 te overwegen, maar dan los kopen zodat ik niet aan een of andere vage repartieservice vast zit. Blijkbaar doen veel winkels dit ook gewoon.

Emlichheimer

Ongelezen bericht door Emlichheimer »

Dianastoop schreef:heb op 17 febr. samsung s2 gekregen via phoneshop.nl,na 1 week kwam ik erachter dat headset links het niet deed en rechts wel. Andere headset geprobeerd, hetzelfde probleem. dus moest het aan de aansluiting ervan liggen. Na phoneshop gebeld te hebben moest ik mijn nieuwe mobiel maar opsturen ter reparatie. ivm vakantie was ik blijkbaar 1 dag te laat om voor een nieuwe in aanmerking te komen. er was geen uitzondering mogelijk. Dus ik opgestuurd en na 1 week kwam die retour, maar na luisteren muziek had ik nog steeds hetzelfde probleem. Gebeld met dynafix: was erg veel in toestel vervangen, speaker aansluiting, camera, headset iets op moederboard???????
maar geen geluid. erg bizar dat er zoveel in een nieuw toestel vervangen wordt en nog niet werkt. ze zouden zo'n toestel gewoon retour moeten nemen en mij een nieuwe moeten geven.Nu heb ik hem opnieuw ter reparatie aangeboden, weer kosten gemaakt, die blijk ik dan wel terug te krijgen, maar conform de aankoopvoorwaarden, dat een toestel deugdelijk moet zijn voor wat je koopt is dit duidelijk niet het geval. een beetje service had ik toch wel verwacht. Dus ik krijg straks een 2e, 3e rangs telefoon terug.terwijl ik gewoon een nieuw mobiel aanschaf.Ik wou dat ik hier nooit aan begonnen was, want al die ellende veroorzaakt een hoop stress............
Tegenwoordig heb je als consument niks meer te zeggen en kunnen ze je blijkbaar van alles aansmeren. ik hoop dat er meer mensen deze problemen hebben en kunnen we er iets aan doen.
Ik heb ook een S2, maar heb je wel goed in de gaten dat je de stekker er goed stevig in moet drukken? Ik dacht dat in het begin namelijk ook dat er erg slecht geluid in zat, totdat bleek dat ik de stekker flink door moest drukken in de socket. Het is maar een klein stukje, maar dat werkt dus wel!

Gesloten